Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Van stress word ik alleen maar moeier Orleando en stressen met drinken tot gevolg, is voor mij vaak een aanleiding geweest.Nee, juist als ik zo moe ben moet ik zorgen dat ik niet in een gestrest tempo verder ga uit frustratie. Dat ligt zo op de loer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 @Sammy Thiamine ben ik inmiddels toch gaan slikken; heb er een tijdje over gedubt omdat de verslavingsarts dat zo'n beetje wegwoof. 50mg per dag. Maar, dat heeft toch effekt op je zenuwgestel en geheugen niet zozeer op vermoeidheid (?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Knuffie ik vergat even dat in het belze, poepen iets heel anders is dan wat de nederlanders er onder verstaan, maar gelukkig weet jij wat ik bedoelde. Ik heb haar pruimensap gegeven en nu ligt ze even een slaapje te doen. Dankjewel voor de tip, als ze straks nog steeds niet kan krijgt ze iets met olie.Gaat het met jou nog wel okee?Har, meer dan ooit doe je het goed. Volgens mij heb jij gewoon iets in je zelf dat jou een richting geeft, anders was je niet naar helpende dingen zoals het forum of de AA toe gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Vie, probeer peperkoek ( heet in het echt ontbijtkoek geloof ik) en anders een doosje rozijntjes.Har, ik ben nu al moe en moet nog zooooo veel...word moe van mezelf!! Ik zet straks een mooi muziekje op en dat werkt bij mij wel rustgevend.Manlief belde net, precies op het goede moment...vindt de juf ook een zeurkous. We groeien weer dichter naar elkaar. Hij gaat na de vakantie een gesprek aan met de schoolleiding; wordt ook het gezeur van school zat en ik heb genoeg aan m'n hoofd (ouders overleden, val van de trap, herstelling daarvan en natuurlijk van de drank af te blijven, dat gaat die school niet aan, maar hij ziet nu echt in hoeveel moeite me het kost); dat we ons best doen in belang van de kinderen enz. enz. Als ze ergens mee in hun maag zitten, moeten ze het zeggen en niet steeds zo betuttelent doen. De schat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Je bedoelt het positief volgens mij Vie, maar ik snap je formulering niet helemaal..Ik ervaar wel degelijk een innerlijke leidraad..wonderbaarlijk vind ik dat. Heeft misschien toch met die spirituele belevenis te maken.Het feit dat ik 7 jaar heb drooggestaan zal er ook aan bijdragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Haa, de kinders de deur uit Pippi Ga je wat leuks doen die dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Hoi,Mag wel eens wat rechtzetten. Ik vroeg laatst aan Soothe of ie ons kwam vertellen dat hij gestopt was met roken...Dit was grappend bedoeld nav een discussietje dat we hier ooit hadden over (niet)roken.Ik ben net weer wakker, had ff een dutje nodig!Ze zullen hier ook zo wel de vakantie inluiden!Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Jaaah.. dat klinkt heéérlijk Pip!! Geniet er maar lekker van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
staartje Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Pippi,Komt dat doordat je gestopt bent met drinken, dat je weinig zin in van alles hebt en onrustig bent?Dat is dan wel heel herkenbaar, ik heb dat ook nog vaak. Zie ook op tegen feestjes waar ik niemand ken, zo saai en meer geremd zonder alcohol. Ik ga vaak spelletjes op de pc doen, of de kinderen lastig vallen. Een boek is prima, als je erin komt tenminste, lukt steeds beter.Ben soms vergeten wat ik "vroeger" allemaal deed!Maar succes vast het weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Ik herken, dat ik onrust ook niet kan verdragen. Als we ergens heengaan doen we dat doordeweeks; mensen ontmoeten hoeft ook niet een hele dag te duren, enz. Voor M. geldt dat ook.Kan al happy zijn als ik hier achter mijn comp zit, beetje met jullie te kletsen..Dagje uit komt eraan trouwens..met mooi weer naar zee binnenkort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 quote: Originally posted by: staartjeIk ga vaak spelletjes op de pc doen, of de kinderen lastig vallen. Dat is mooi Staartje, dat jij de kinderen lastig valt...meestal is het toch andersom? Pippi, niet hoeven zorgen..ja, kan ik me voorstellen. Quality time voor jezelf, hoe je dat dan ook invult. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
staartje Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Ja Harry, da's zeker mooi, ik kan met de oudste heerlijk knuffelen en stoeien. Hij zal ook wel moeten want hij heeft ooit, toen hij 2 jaar was, een knuffelcontract ondertekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Hoi onrustige Pippi. Als m'n oudste nou hier was geweest, dan was je jouw nieuwe schoenen gelijk kwijt, want die is dol op strikjes, glitters enz.Die onrust die jij beschrijft herken ik helaas ook. Te weinig slaap, te veel te doen, onrust in m'n hoofd, vind ook niks echt leuk...Daarom ben ik ook blij met die 2 weken vakantie. Kinderen hoeven niks, samen leuke dingen doen (als zij plezier hebben, ben ik ook blij) en heel de dag de deur uit. En dan bedoel ik speeltuin, wandelingen door het bos en dat soort dingen. Samen genieten en geen gremlins. Want nu m'n pijnstillers op zijn en ik weer mobieler ben, moet ik weer worstelen tegen die gremlins die steeds in m'n nek lopen te hijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 vie idem zei mijn vriendin deze middag "moet je nu weer de caravan afwassen " mijn antwoord was dat mijn ranke slanke mooie lijf de vorige keer niet tussen de caravan en de haag kon , die is ondertussen gesnoeid dus kom ik er nu wel tussen ( met veel moeite )denk dat het deel van haag al 6 jaar geen water met zeep meer gezien heeft amai smerig en vie als belgische wonende in spanje maar waar de klanten allemaal nederlanders waren weet ik heel goed wat poepen is knuffie knuffie van mij voor jou en iedereen ook een knuffel .pipke als je niet weet wat te doen you are welcome in tapovan , een beetje heb ik teveel en een zetel ook , lekker duinen en strand wandelingen maken ppsss trek wel goede schoenen aan luitjes ik ga verder doen want er hangt regen in de lucht , heb heel goed kuismiddel van sction maar probleem is dat het mijn kleine handjes kapot maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 goeiesmorgens Pleur maar in de verleedkist pippi!Heb je nog eens wat leuks voor op dolle dagen... Zie natuurlijk ook wel tegen het zwemfeestje morgen op, met 10 kinderen. Terwijl ik het mezelf juist makkelijk heb gemaakt. We halen taart, ze kunnen zelf zwemmen en daarna een frietje bij de febo omdat dat zo stoer(?) is!Heb wel de hele week lopen dénken om zelf taarten te maken, maar met denken alleen kom je niet zover... Klaas had ook al zoiets Gooze Fraba, ik ben er toch ook bij... Tja, dat is ook zo. Eigenlijk nix aan de hand. maar ja!Stel dat je nou zondag absoluut geen zin hebt, blijf je dan lekker thuis? Of ga je mee om je niet schuldig te hoeven voelen? Heb je al een afspraak met jezelf gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 En we zouden misschien een paar dagen met de tent weg. Maar dat zie ik niet zitten.Misschien een keer naar de verkeerstuin in Assen, dat lijkt ze helemaal te gek. Verder wat omlummelen en ze logeren maar wat dacht ik zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Marjo, Wat is de febo? Een frietkot?Pippi, Ik hoef die schoenen ook niet met de tierelatijnen. Geniet van je lekkere rustige zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Har, inderdaad. je hebt gelijk. de thiamine is voor de grijze massa. Is bij mij ook wel nodig. Vaak denk ik na een week al, waar ging het vorige boek nog maar weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Ga effe plat. Latersss.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Blacky woon je echt in Spanje? Ik dacht aan de Belgische Kust ( maar ik ben dan ook blond, he!).Ik zou zo met je willen ruilen. Heb ooit en aanbieding gekregen om naar Spanje te verhuizen, woning en baan was allemaal al geregeld. Ik zou erheen met een goede vriendin en krijgt die net een relatie met een oerhollandse jongen die niet weg te branden was uit Nederland. En ik was te verlegen om helemaal in m'n uppie naar een onbekend land te verhuizen...Het trekt me nog steeds, maar inmiddels zelf getrouwd met net zo'n honkvaste Nederlander... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Marjo, Bestaat die verkeerstuin nog steeds Daar ben ik heel vroeger ook wel eens geweest met mijn ouders. In mijn herinnering was het toen al oubollig.In het museum in Assen, staat op dit moment nog een gedeelte van het Terracotta leger uit China,9 en 10 mei heb ik een hotelletje geboekt in het vestingplaatsje Boertange. Bij mooi weer gaan we daar fietsen en anders staat het museum op ons lijstje. misschien kan allebei ook.Ik ben in Groningen geboren, in het Westerkwartier ,maar ben nog nooit in het oostelijke deel geweest. Mijn enige broer wordt 9 mei 60. dus daar eerst op de koffie. Woont nog in het hoge Noorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Trusten Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Heb me voor niks opgewonden. de schermen hangen inmiddels . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Ik woonde in m'n pubertijd zowat naast de Efteling...Geweldig!! Nu is het veel te ver rijden en onze auto zuipt benzine...maar een speeltuin of zwembad werkt bij onze kinderen ook wel. En binnenkort komen de schoolreisjes er weer aan. Sta ik als huismusmoeder met een brok in m'n keel ze uit te zwaaien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Pip, Toen onze oudste zoon een keer met z,n elftal kampioen werd, werden ze ook door de stad rondgereden. Maar die was denk ik toen een jaar of 15. Ik zou ook niet met die volwassen kerels op een tractor gaan zitten. Geef je groot gelijk. Als ze weer op de grond staan ,kun je je er altijd nog bij gaan voegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden