Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 mei 2008


An

Aanbevolen berichten

Zucht, heel het draadje gelezen, maar ik kan niemand ondersteunen. Het is een grote puinhoop in mijn hoofd en handel er ook naar. Ik lees het verhaal van Orleando, dan denk ik hemel wat een ellende toch allemaal. Lieve meid, ik zou het ook niet weten allemaal. Ik lees over eenzaamheid, scheiden, de zorg om kinderen. En dan Vie, je kat dood, als ik goed heb gelezen. Corinne die het redt met behulp van...
Gem, Carolien, Har, Visje, Druppeltje, Gem, Tina die baalt van haar werk... Blacky en .. wie vergeet ik.. die evengoed allemaal maar doorgaan. Lieve mensen.. die rot verslaving.... &%#$@#!
Pippi geef ik ff een dikke :sun: en ik ga zo maar naar bed, ....nadenken.... hoe verder.
Oh ja, Tapas, ook een moedige doorzetter(ster).
Floor :heart:
Charlie: :present:

..... Hoe krijg ik mijn leven op orde......ooit lukte het me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag lieve schatten! ik sluit me aan bij An, zie even door de bomen het bos niet meer. Maar denk aan jullie en wens iedereen alle goeds!

Net logee terug naar huis gebracht... Pammetje zat er al in, dus nu maar snel naar boven...
Nu ja, dat werkt natuurlijk ook niet :D

Gooze Frabba en de eerste laten staan!
Is dat al te laat? Dan de volgende absoluut laten staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaa maar Carolien toch...ik had het over de deur hoor, dat ie de deur niet meer in komt tssss...maar ik maak wel wat los zo te lezen :D Grumpff...:P

An toch, effe gewoon niet nadenken want ongetwijfeld denk je elke keer hetzelfde riedeltje. Vreselijk dat malen...rustig aan meid! Morgen weer een dag :present:
Is je kamertje al klaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aah..Marjo, gevonden! 1. A soothing sound Eskimo mothers would whisper in order to sooth their young.

2. A word used in the film "Anger Management" by Buddy Rydell in order to keep his patients from becoming irate.
Don't loose your cool, remember goosefraba.

Nou An, dan wil An gewoon effe niks. Verplicht leuk doen lijkt me vreselijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom nog even terug voor Vie: je poes is bij de regenboogbrug en je kent dat verhaal zo te lezen. Eens komt er een dag dat ze stopt met spelen met haar vriendjes en weg rent van de groep. Dat zal de dag zijn dat ze jou weer ziet en dan krijg je weer alle kopjes, mauwtjes en klauwtjes. Ondertussen tot het zo ver is kijk dan uit naar de regenboog, hoog in de lucht en houd van je poes zoals zij van jou gehouden heeft. Ik hoop dat je kan slapen maar dat lijkt me moeilijk, ik hoop dat je vrede vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tover maar een mooi kamertje voor jezelf An, je kunt het gebruiken ;)

Trouwens over sex wordt sinds de jaren 60 open en bloot gesproken en zo hoort het ook! Zelfs bij onthouding mag het hier over sex gaan; je kunt immers nog altijd...puntje, puntje, puntje (vul zelf maar in) :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve An je kunt niet alle lasten van andermans schouders nemen........probeer rust te krijgen voor jezelf en denk dan pas aan een ander. Slaap lekker en denk daarna hier eens over na.

Ik wist niet dat er ook al geslopen druppeltjes bestonden, nou hier in Adam zit er eentje. De poezen liggen al boven (sorry Vie) en ik pak doggy op en we gaan ook te bedjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, heb om 12.00 de tweede helft genomen. Relaxed man... Zien we wel hoe het morgen allemaal weer komt! Wat??? Ja!!!!

No hard feelings hoor Carolien, ik kan heel goed tegen grapjes! Sex maar lekker een eind weg... Mijn tijd komt wel weer, dan ga ik de schade dubbel en dwars inhalen. Ben bijna aan mijn tweede jeugd toe ;)

Toedels en trusten!

Nee An, jij hoeft ook zeker niet perfect te zijn!

Oh Pip, jij ook niet. Je mag best heel erg boos zijn, want het slaat natuurlijk nergens op! Puh!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har's kracht lijkt mij zo nu en dan een portie relativeringsvermogen, ik weet niet of dat in het feit ligt dat hij een man is ... :P. En niet te vergeten een blikje humor! Dat ontbreekt bij mij zo nu en dan. Rule nr. 6: "Don't take yourself so g@ddamne seriously" !!!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, zoals jullie horen, ik ben er weer bijna! Nou niet al het kruit hier in de nacht verschieten, ook nog een portie bewaren tot morgen...
Tot morgen!

Oh zijn Anna&Soothe terug?
Was het fijn daar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
marjo

Har's kracht lijkt mij zo nu en dan een portie relativeringsvermogen, ik weet niet of dat in het feit ligt dat hij een man is ...
:P
. En niet te vergeten een blikje humor! Dat ontbreekt bij mij zo nu en dan. Rule nr. 6: "Don't take yourself so g@ddamne seriously" !!!!
;)



Dat is dus mijn gebrek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...