Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 mei 2008


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha, An,

Ik dacht hetzelfde:D.
Voor mij ook een druk dagje, bedrijfsarts:angry:, daarna werken en vanavond een training.
Dus geen :rose:voor mij helaas, op mijn werk kan ik de zon niet zien.
Lieve mensen geniet allemaal van het mooie weer en
Laat vooral de 1e staan, doe ik ook.
Fijne dag!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina: ja ik ken dat. Ik zou ook heeeeeeeeeeeel lang vrij willen hebben. Maar niet teveel over nadenken. Onze plicht doen, want geen werk hebben kan dus ook niet. Sterkte bij de bedrijfsarts. Hopelijk begrijpt die je goed en kan hij iets voor je doen, zodat je niet zoveel hoeft te lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, Albertine, Aura en diegenen die nog gaan opstaan.
Goeie morgen.
Ik ben toch te druk doende mijn bed ingedoken. Het was dus een onrustige nacht.
Creatieve ideetjes genoeg, maar op het verkeerde tijdstip. Dus idd geen nachtmerries.
Ochtend werken zal wat energie kosten. Ben trouwens ietsie te laat uit bed gekomen.
Ga nu rennen om me aan te kleden en weg te wezen.
Tot straks.
Oh, ik drink niet vandaag. Wou ik nog wel eventjes zeggen.
En dat andere zal ik ook maar laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Carolie en Corinne, Corinne is volgens mij alweer weg.
Het ligt niet aan je computer hoor, soms spookt het ook hier op het forum. Dan plaats je een berichtje, maar komt het pas na een paar minuten op het forum.
Deze ochtens ook voor het eerst weer sinds jaren rookvrij. Vannacht moest ik een paar keer opstaan van het hoesten. Vreemd. Maar goed, rook en drankvrij, lijkt me heerlijk deze zomer, scheelt veel tijd en geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werkse Tina. Carolien: knoppen van het toetsenbord kan je zo los halen, tenminste met die van mij.

Ik moet straks ook weg. Ik hoop dat het me nu allemaal eens lukt, want ik ben mezelf spuugzat hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen op deze stralende dag!
Aura een:rose: voor jou, je gaat erg goed!
An, veel succes, jij kan het ook!
Albertina, werk ze en veel succes bij de bedrijfsarts.
Carolien, wat kunnen die comp. toch ondingen zijn.
Voor iedereen verder , een fijne droge dag, gaat mij lukken, pil zit erweer in!
Nu eens bedenken wat we kunnen gaan doen vandaag. Tot laters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Nog meer mensen die stoppen met roken...geweldig!
Als het je lukt zal het een opluchting zijn.
Veel succes!

Wat een mooie dagen en wat jammer dat we weer in ons huisje moeten zitten.
Maar we hebben helaas nog geen vakantie.
Het was gemakkelijk om zonder drinken de zonnige dagen door te komen.
We hebben er wel eens aan gedacht omdat we natuurlijk last hadden van stemmingswisselingen en wisten dat 1 biertje die gevoelens en onenigheden en kribbigheden weer op zou lossen als sneeuw in de zon.
Maar we hebben stand gehouden door al het gekibbel heen en zijn gaan fietsen en lopen en beredeneren hoe we een slaapbank en een plek voor twee kleine jongetjes kunnen creeeren. We gaan namelijk met vrienden op vakantie dit jaar naar Denemarken. Lekker naar het strand.

Ik moest trouwens wel lachen dit mooie weekend, want we stonden vlak bij huis geparkeerd, in een natuurgebied. En we hadden de grootste lol, dat wij ons konden vermaken, in het zelfde gebied, waar we elke dag lopen, met dezelfde dingen die we elke dag zien en dat er mensen in grote kasten van huizen wonen met de mooiste meubels en de mooiste tuinen en een riant loon en die toch nog ontevreden zijn en minstens 4x per jaar ergens anders naar toe moeten op vakantie.
Het liet ons weer even voelen, hoe wij samen, ook zonder alcohol én zonder luxe, erg blij kunnen zijn met elkaar.
Quality time dus!

Vandaag doe ik mee en ik drink niet...veel te mooi weer om daar alcohol bij te betrekken...jak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge allemaal :) Over toetsenborden gesproken was vorige week in het nieuws dat je die met alcohol schoon moet maken. Er zit me toch een verzameling aan bacteriën op :wacko: dat wil je niet weten; je toilet is schoner (!). Al helemaal als er vreemde tengels op datzelfde ding zitten te rammelen en het kruipt dan ook nog zo lekker tussen de kieren om daar verder te woekeren.
Dus dames, aangezien je dat ding niet kunt meedraaien met de witte was, eens in de paar weken grote schoonmaak! En jawel, je kunt het ding in de vaatwasser stoppen :D
Spetters alcohol zijn er zeker op mijn (oude) toetsenbord terecht gekomen, kwam elke keer een fonteintje aan geel vocht op mijn scherm en t.bord bij het "ontkronen" van het zoveelste bierflesje.
Heb het ouwe ding maar de deur uitgedaan want het was niet meer nuchter te krijgen getuige de onzin die ik ermee getoetst heb. Een toetsenbord afdoen met alcohol is toch iets anders dan het er zo'n beetje in te gieten...en dan maar denken dat je schrijverstalent hebt :o
Je kunt je tekst maar beter nuchter plaatsen alhoewel menig gerenomeerd schrijver het daar niet mee eens zal zijn, maar ja, die kom je dan ook niet tegen op dit Adb forum...toch?
Gniffel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje en An sterkte vandaag :present:
Mooi verhaal Safi; wat je zegt ja, die mensen in hun kasten van huizen hebben vaak geen tijd om te genieten want het moet allemaal betaald worden en het is oh zo belangrijk om aan de goegemeente te laten weten dat je naar de Bahama's bent geweest :wacko:
Nee, geef mij maar de natuur dicht bij huis...daar kan ik dagelijks van genieten. Me and my quality time ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje..ik las dat je aan de Refusal bent...goed van je!
Ik hoop dat je een heerlijke droge zomer tegemoet gaat.
En die vakantie met je vriendin, in die schattige boerderijtent, zal toch zeker zonder alcohol ,misschien wel niet zo hilarisch(van de dronken uitbundigheid), als wel diepgaand en genietend zijn.
Vooral de kinderen zullen een hand minder vol zijn als je lekker nuchter bent en zonder katers opstaat.

Stien ik las dat je het feest van je man weer zonder kleerscheuren bent doorgekomen en dat je man daarin ook een grote steun voor je was.
Fijn!
Ik vond het heerlijk om te lezen, dat het vertrouwen en de band, de samenhorigheid weer groeit.

Gem heeft gremlins op bezoek en is ze stuk voor stuk aan het verslaan. Alle respect van mij, want ik weet dat je het emotioneel moeilijk hebt op dit moment met je werk situatie. En je gebruikt het niet als excuus, dubbel respect.:heart:
Ik weet dat je een burnout hebt gehad en dat je weet wat spanningen op het werk met je kunnen doen en daarom vind ik jouw zo'n geweldig krijgertje, dat ik je vandaag de struisvogel veren aanreik:D
Zet hem op GEM!

Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun:Corinne rookt nog steeds NIET:sun: Way to go girl!

Marjo nog gefeliciteerd met het behalen van je 6 maanden mijlpaal...wow een half jaar...:D:present::moon::sun:

Ik schaam me gewoon dat ik die wilskracht niet heb.
Alle anderen sterkte en alle mijlpaal halers....goed gedaan1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag mijn laatste hondloze dag dus maar eens bedenken wat ik kan doen wat ik normaal met hond niet doe. Vroeger zwierf ik uren door de duinen, sinds ik mijn hond heb doe ik dat niet meer omdat hij niet mee mag... wie weet fiets ik wel naar het strand, heb ik ook al lang niet meer zonder hond gedaan.

Ben toch blij dat ik gisteren heel eventjes naar bevrijdingspop ben geweest, ik heb echt genoten en het was kort genoeg om niet jaloers op al die aangeschoten groepjes mensen te worden. Eerst maar eens douchen en aankleden en dan bedenken wat ik WIL vandaag! in ieder geval wil ik vandaag niet drinken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Vanochtend stond ik om kwart over acht in het ziekenhuis, met mijn flesje plas en om bloed te laten prikken... De rij stond tot in de gang... ik ben toen maar weggegaan, want niet zo urgent...:D Ik kom morgen wel terug. Vond dat ik dat niet kon maken, want Klaas had me gebracht en zou me ook weer terug naar huis brengen... Terug. Maar toen ik opnieuw die rij wachtende mensen zag brak het zweet me bijna uit en raakte ik weer in de stress. Klaas gebeld en overrichte zaken terug naar huis gekeerd. Daar zit ik nu te balen van mezelf en dat Klaas niet aanvoelt dat ik juist op zo'n moment even een klein duwtje nodig heb... Ben dan net een klein kind, en weet het allemaal niet meer...
Morgen een nieuwe kans, ga ik zelf met de auto en al is de rij tot Tokyo, ik blijf staan! verd#mme!!!!
Voel me helemaal niet lekker, weet dat ik moet stoppen met roken, maar kan de kracht niet opbrengen.... dipdipdipdip....
Maar goed, ik zal jullie er ook niet langer mee vervelen, dat heb ik al gedaan... :D Kan niet eens genieten van het mooie weer, dus pak zo maar een boek en plof in de tuin. Wordt zo langzamerhand gek van mezelf... En ik niet alleen...!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, Kan je niet op een ander tijdstip? Morgen toch maar even doorbijten en tegen jezelf zeggen dat dat wachten voor al die andere mensen net zo naar is, wie weet is gedeelde smart halve smart.

Ik zit hier in multifunctionele kledij, korte broek, rokje erover, hemd en vest erover, ik kan alle kanten op, netjes genoeg om de stad in te kunnen en bloot genoeg om naar het strand te kunnen en praktisch genoeg om lekker te kunnen fietsen.. wat zal ik nou toch eens gaan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay...
alleen dat heerlijke hoofd van Harry al... Doet me weer even hardop lachen!
Thanks saf!

Mmmm.. volgens mij zie jij er fantástisch uit Tapas. Naar Zee, door de duinen terug om nog even een lekker frisje of ijsje op een terras te nemen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...