CPAS Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Hallo, hallo,Ik ben er weer. Ik ga straks alles lezen. Tenminste, ik ga daar zo al mee beginnen, maar man gaat naar de snackbar om eten te halen en dat eet ik wel op als het binnenkomt.Dochter gaat zo turnen, die heeft een wedstrijd. Zenuwachtig? Nee, hoor, maar blijf op afstand: wilde dieren zijn gevaarlijk .Dit weekeinde is het Dordt in Stoom, het tweejaarlijks Stoomfestijn, het grootste stoomevenement ter wereld. Nu maar hopen dat het dit keer niet in een storm terecht komt.Tot straks en alvast smakelijk eten voor die ook gaan eten dadelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Ik ben weer eens een Indiaase Curry aan het maken met alle verse ingredienten...had er weer eens zin aan.Geniet van je patatje Corinne...dat kan ik ook soms zo echt van genieten...Oorlogje..al ben ik een echte passivist.is je dochter goed in turnen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
twentenaar Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Ik ben er ook weerHet bezoek viel mee vanmiddag Duidelijk gezegd dat ik m'n dag niet had en ze was ook zo weer wegNet toch even in de supermarkt geweest Heel snel erin en er weer uitWel bier meegenomen naar zonder jww Gelukkig gaan ze zo dicht en dan is de druk ook veel minder heb ik in het verleden wel gemerktsafidepafiIndiaase Curry dat klinkt lekkerMag ik vanavond bij jou mee eten? hihiknuffieOei dat klinkt pijnlijkVeel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Twentenaar heb je ook een nickname het klinkt zo onpersoonlijk.je mag altijd mee eten ik maak genoeg voor 2 dagen en het restje wat dan nog overblijft gaat samen met de rijst en gerookte makreel in een bladerdeeg pakeetje en dat eet ik dan nog twee dagen.Dus je komt maar aan!Mocht je het recept willen dat wil ik het wel op het recepten draadje zetten.Heb je daar al een gekeken daar staan veel smikkelsmakkel dingen???!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Hallo Tactus als ik me aanmeld voor de discussie worden de berichten niet doorgestuurd.Wilt U daar eens naar kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Knuf fijn dat je er weer bent, mij heb je iniedergeval een paar keer door een moeilijk moment heen geholpen dus dat zal voor anderen ook gelden en het staat je toch vrij om alleen te lezen of te reageren op dingen die je aan spreken, doe er je voordeel gewoon mee!Sterkte met alles en zo te horen ben je heel goed bezig, ga zo door!!! XXXSafi, heerlijk ik heb vandaag Roti gemaakt en Indiaas is mijn lievelings, ben er ook geweest bofkont die ik ben!!!Corinne Fijn dat je bij die begeleidster terecht kan, hoop dat je er wat aan hebt en er gaat niets boven patat eten als je niet lekker in je vel zit, hoop dat je geen spijt hebt, heb ik meestal wel erna:)Ik zit inmiddels weer wat beter in mijn vel, is meestal zo na het eten waarom weet ik ook niet!? Dan is mijn ergste trekmoment gezakt!Ik ga nu mijn oudste ophalen van school, ze is drie dagen op kamp geweest, ben benieuwd!!!???Fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 SafiIk wil heel graag het recept want dat klinkt erg goed met makreel en die bladerdaag.....smikkel de smikkel !!!Je moet toch wat, dan maar lekker eten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Hmm Roti Jozias dat was 1 van mijn favorieten..sinds ik vegetarier ben is het toch niet meer hetzelfde met dat gekookte eitje en alleen groenten.Sommige gerechten blijven hetzelfde of worden beter met alleen groenten of met tofu maar roti...nee ik geniet er nog wel van hoor maar niet meer hetzelfde ...helaas.Of je moet al een lekker recept weten?Zomerkamp...ha leuk en dan verstoppen in de bus als je bij school aankomt en echt denken dat je ouders dat geloven...wat een spanning er toen door me heen ging toen we de straat van de school binnen kwamen....als gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 SafiDas waar met kip of lam is het het lekkerst , maar ken je de potten van Faja Lobi, die zijn er in allerlei soorten en ze hebben ook een leuke site met lekkere surinaamse recepten en zeker ook met vega recepten!!Maar nu moet ik echt weg anders staat de bus er al das ook zo lullig, Ja mama kon zich weer niet van internet losrukken haha!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 hoi die hoi , als eerste aan iedereen felicitaties met ons droog staan frannie heerlijk jou een te mogen lezen en van harte met je 4 maanden knuffie ook heerlijk jou hier weer eens tegen te komen , en ook jij van harte dag per dag he , en het aanbod is nog altijd geldig aan jou houtje ik ken heel veel alcoholisten welke het van de eerste keer lukt om nuchter te zijn en te blijven , sommie ondertussen al 30 jaar, chapeau voor hen zou ik zeggen vie mijn vader broeide kuikentjes uit in de broedmachine , hij gaf ze dan een mengeling van gemalen tarwe , eieren en andere , de kuikens waren waterkiekens , eenden , kippen , kwartels en noem maar op .lieve mensen mijn hondje is stukken beter , nog wel bloed in de ontlasting maar ze kijkt weer vrolijk en hierdoor ben ook ik vrolijker .vandaag wezen werken en nadien vlug eens naar kringloop , hi hi wijze t schirt gekocht speciaal voor morgen aan te doen op de AA landdag ook nadien hier thuis heel hard gewerkt ja soms moet ik goede punten maken wens jullie een fijne avond toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Hallo allemaal,Fijn dat het forum weer in de lucht is. Ik had het niet gemist omdat het ons weekendje van huis was.Safi, klinkt heerlijk je Indiaase currie. Oudste zoon maakt het ook wel eens. Heerlijk, maar wel tijdrovend. Ga je recept opzoeken en het ook eens brouwen.Gem, Fijn dat het gesprek zo goed is verlopen. Nu maar het beste er van hopen.Pip, Goed van je dat je naar het feestje gaat.Deze keer hoor ik geen negatieve geluiden vooraf.Eerst maar eens kijken en dan je plan trekken. Zit je misschien iets lekkerder in je velletje?Trees, Jouw bijdragen zijn zeker wel van belang. niet zo bescheiden hoor. Gaat het goed met je dochter en de kleine Sam??Houtje , Fijn dat je huisarts er wat druk op heeft gezet, gaat er eindelijk eens iemand goed naar kijken.Tapas, Weer opnieuw spannend.Corinne, Heerlijk frietjes. Fijn dat ze je weer opnieuw gaan begeleiden van Tactus. En heel knap dat je nog van de sigaretten afgebleven bent:present:Jozias, Gefeliciteerd met 1 maand ADB.Tasseke en Knuffie, Fijn dat jullie weer wat meer gaan komen.Ben zelf weer helemaal terug op de werkvloer. Schouderklachten eindelijk zo goed als voorbij.Vorig weekend drankvrij doorgekomen. Nieuwe weekend staat alweer voor de deur.Zit goed in mijn velletje en dat is al heel wat.Alle anderen (Albertien, Druppel, Twentenaar , Marjo, Vie, Blacky en allen die ik vergeet,ook een goed weekend en een :rose:toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joanna Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 voor Jozias - 1 maand - gefeliciteerd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 quote: Originally posted by: Harquote: Originally posted by: TAPASNog een (algemene) tip die me te binnen schiet... als je je goed voelt en denkt alles aan te kunnen bouw dan juist rust in, als je je belabberd voelt probeer dan net wat meer te doen dan je eigenlijk zou willen. Op die manier bewaar je het beste je evenwicht al klinkt het zo tegenstrijdig als wat Dat is idd een goede tip Tapas, kan ik ook wel wat mee. Heb zo de neiging om op volle toeren te gaan draaien als ik me goed voel...tsja, dan is de koek gauw op natuurlijk.M. maakt me er ook regelmatig op attent dat ik te hard ga...tsjonge, wat zijn gewoontes toch hardnekkig, ik wéét het wel maar doen is twee :$ Oke, weer over tot de dingen-met-aandacht-doen mode! Ja, Har, Dat is idd een hele goeie tip van Tapas. Deze RAAD VAN TAPAS staat inmiddels netjes overgeschreven op een zelfklevend papiertje en plakt onderaan mijn beeldscherm. DANK AAN TAPAS.Dominee Vie,Dank je voor je woorden. Kan ze wel gebruiken, zal ook proberen er gevolg aan te geven. Er wordt aan me gewerkt, ik werk aan me, maar kan me idd nog heel erg terugtrekken in mijzelf en het leven verafschuwen. Vooral aan dat laatste wil ik hard werken, want dat is niet leuk.quote: Originally posted by: FrancescaHoi Gem! Lief dat je naar me vraagt. Ik sta nu meer dan 4 maanden droog en ik kan daar alleen maar positieve dingen over vertellen. De trek valt heel erg mee, al had ik precies op mijn 4 maanden een heel akelig trekmoment dat me eraan herinnerde dat ik toch op mijn hoede moet blijven. Ik had zo'n baaldag, opgestaan met het verkeerde been, hormonen, je kent het vast wel. Wilde iemand bellen om iets moeilijks te vertellen en daar was ik heel zenuwachtig voor. Kon haar maar niet bereiken en moest mezelf dus telkens opnieuw opladen om de telefoon te pakken en te proberen. Ging dan maar naar de kapper uit frustratie en was niet blij met mijn nieuwe kapsel. Nu had ik die ochtend na lang twijfelen een blikje bier gekocht om een slakkenval mee te maken. Ineens zie ik dat blikje bier en het sprak tegen me, zo van "Drink mij leeg, dan gaat het beter!" Ik dacht er wel meteen achteraan: En na dat ene wil ik er nog 10 om te vergeten dat ik dat ene opgedronken heb. En dan is alles wat ik in die vier maanden opgebouwd heb naar de haaien, breng ik mijn relatie ernstig in gevaar enzovoort. Maar 't was even zo'n duiveltje-engeltjegesprek, weet je wel. Heb maar snel het blikje uitgegoten in een potje dat ik ingegraven had in de grond onder mijn hosta en toen was het min of meer over. Maar akelig was het wel. En dat ene blikje heeft toch weer iets in me wakker gemaakt, alsof de link "balen, me slecht voelen = alcohol" weer gelegd is in mijn hersenen, terwijl die toch al ergens ver weg zat. Ik heb die nacht ook over alcohol gedroomd. Nu ja, ik zal niet meer zo gek zijn om bier in huis te halen, want het is blijkbaar nog altijd veel te gevaarlijk. Aan de ene kant vind ik dat "zwak" of zo van mezelf, maar aan de andere kant onderken ik het gevaar en wil ik mezelf beschermen. Dus dan maar "zwak"... Liefs, Fran Lieve Fran,Hieruit blijkt juist je sterkte. Pippi,Ik wou dat ik wat aan je slaapprobleem kon doen.Ben bang dat ik alleen maar kan aanraden wat jij niet wilt.Carolien,Ook jij komt daar met treffende beeldspraak.En ook nog rookvrij! Een dikke bos van me.Druppeltje,Voor die bladluis bij de rozen. Neem een pakje shag en trek daar 'thee' van. Spuit dit royaal over de aangetaste rozenstruik (+ omgeving). Herhaal dit om de paar dagen gedurende een week of twee.Ik heb het toen ik nog thuis woonde twee keer gedaan met succes.Floortje,Geniet van het leven en verdoof het niet, want met drank verdrink je je geluk. Zo blijft het ver weg.Ik hou wel van Refusal. Ik ben zo bang van ziek zijn dat het mij wel degelijk van de drank houdt.En ja, ik heb veel dingen waardoor ik gelukkig zou moeten zijn. Ik weet alleen niet hoe dat moet. Daarom ben ik nu onder behandeling: om te leren leven. En, Carolien, "Dus wees heftig blij en vrolijk, dan gaat de zwaarmoedigheid vanzelf weg." Was het maar zo makkelijk.Ook een Twentenaar kan zonder drank in de regen lopen zonder een rothumeur te krijgen. Hier een van me.Haddock,Kate,Tuurlijk mag jij je eigen weg gaan en je hebt je ingedekt met de AA-steun waar je veel aan hebt.En kom a.j.b. af en toe langs om te vertellen hoe het met je gaat. Goed of slecht, in beide gevallen ben je welkom. Als het je goed gaat, ben je tot steun, als het je niet goed gaat, kun je hier steun krijgen.Het ga je goed! En deze vier maanden kan niemand je afnemen!Safi,Trees,Je blijft altijd welkom! En je hebt een plaatsje in mijn hart, vergeet dat niet. Als er wat is, piep dan.Lieve Visje,Antabus of Refusal blijven na het laatste pilletje toch nog een week of 2 actief reageren met drank.Dus afblijven van de drank en slikken die Refusal. Dat doe ik nu ook weer elke dag!Tapas,Ik heb jou nou nog nooit als bedreigend gezien. En zelfs als ik mij je voor de geest haal, naar de foto kijk, bedenk wat je allemaal al geschreven hebt hier, aan dat filmfragmentje denk, nee, zelfs niet met de grootste moeite kan ik in jou iets bedreigends zien.Charlie,Sterkte! en een knuffel voor klein manneke.Houtje,Ik ervaar jouw bijdragen (zelfs die over strijken ) altijd als zeer leerzaam. Las ik daar nou over foutief waterverbruik? Gelukkig is het i.o. gekomen.Tasseke,Doortellen. Je hebt wel een flinke smak gemaakt! Denk daar maar aan voordat je je nog eens verleidt.En nu kan iedereen toch trots op je blijven, want je hebt een smak gemaakt en je bent weer overeind gekomen. Je bent niet blijven liggen of hangen in de alcoholwalm.Albertina,Wat leuk om wakker gemaakt te worden door een bos witte rozen. Zijn mijn lievelingsbloemen.Knuffie,Jij zeurt niet, nooit. Begrepen!Ik vind het jammer nu te lezen dat je juist weg bent gebleven omdat je het moeilijk had. Juist als je het moeilijk hebt, moet je hier komen. Als ik hier alleen had geschreven als het goed ging, had ik misschien 20 of 40 bijdragen geleverd i.p.v. de meer dan 8400 (zoveel alweer) meestal hele lange (BamBam, Anna, het lukt me echt niet om minder te doen) berichten te plaatsen.Dus lieve geboortegrondgenote blijf komen, blijf schrijven, vooral als het moeilijk is.Jozias,Niets zo lastig als van die groeiende wijnflessen. Ze beloven veel goeds, maar geven alleen maar slechte dingen.Gem,quotePoeh, boodschappen gedaan en vanmorgen een heel lang gesprek gehad met dochter op a.s school! Het was een genot te merken dat iemand alles gelezen had over mijn dochter en de moeite deed om het te begrijpen! Kortom dochter en ik hadden er een goed gevoel over. Ze gaat nu nadenken of ze de motivatie op kan brengen het bijzonder zware jaar te gaan doen komend schooljaar! Ze was zenuwachtig maar we hebben in redelijk goede harmonie in de file gestaan zowel heen als terug. Dat is weleens anders geweest! unquoteHe, he, he, eindelijk eens wat goede berichten op dat front. Ik ben blij voor jou.Safi,Dochter is goed in turnen. Ze stopt er wel mee. Ze moet wel i.v.m. haar rug: turnblessure: knal boem op haar rug gevallen vorig jaar. Ze had zelf al enkele maanden dit besluit genomen en twee weken geleden probeerde de fysiotherapeute haar te vertellen dat ze moet stoppen met turnen. Die was dus blij dat dochter die beslissing zelf al had genomen. Ook bij wedstrijden doet ze alleen die oefeningen die ze zonder al te veel pijn kan presteren. Twentenaar,Pas wel op met alcoholarm bier. Er zit nog altijd een klein pietsie beetje alcohol in en het drinken ervan verandert niets aan je gewoonte. De stap terug naar gewoon bier is dan heel erg klein.Rudy,Lekker rustig dan in je mailbox. Rust die je natuurlijk niet geloofd, wetende dat hier wat afgekletst wordt op een dag.Even voor de goede orde, Jozias en Safi,Wij eten altijd van de Chinese snackbar op vrijdagavond.Vanavond at ik babi pangang met frietjes zonder oorlog.En ik eet nooit als iets tegenzit.Blacky,Blij dat het hondebeest weer wat beter gaat. Is meteen te merken aan je tekst. Hier een bos voor jou.Pippi,Wat is er mis met een feestje ter ere van de opening van de kippenschuur.En wat is het verschil tussen een kippenschuur en een koninklijk paleisje?Sammy,Ja, goed he, dat ik weer begeleid ga worden. Ik ben er heel blij om. Het is nogal verwarrend al die verschillende trek.Het lijkt wel of ik iedereen op ongezonde trek heb gezet met die frietjes.Alle schouders: ik ben blij dat er bij iedereen schot in zit, wat het herstel betreft en de weg er naar toe.En wij zijn overwegend lieden met een zware en lastig ingepakte rugzak, dus wij hebben goede, gezonde, stevige schouders nodig. En ik (en veel meer mensen hier) moet eens leren nee zeggen als men er nog wat bij in wil proppen.Ik ben bang dat dit weer een heel lang(dradig) bericht is geworden.En waar ik heel blij om ben, is dat ik vandaag eens een goede dag heb gehad. Ik heb zelfs genoten van deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joanna Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Dank je Gem ! Ik was zo met het aantal dagen bezig dat ik hier gisteren ben herinnerd aan TWEE maanden. Loop vandaag nog trots rondVoor iedereen een fijn WE ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 quote: Tapas, Ik heb jou nou nog nooit als bedreigend gezien. En zelfs als ik mij je voor de geest haal, naar de foto kijk, bedenk wat je allemaal al geschreven hebt hier, aan dat filmfragmentje denk, nee, zelfs niet met de grootste moeite kan ik in jou iets bedreigends zien. hahaha, nou lekker is dat, ben ik niet eens bedreigend, dat is een tegenvaller Safi, je kent me te goed geloof ik, ik las je berichtje te laat want had toen al een pak tuc en een bak met chocoladedonuts naar binnen gewerkt... .. het is net als met drank, toch nog even snel naar de winkel want ik heb geen uien dus moet ik uien halen (smoesje) en kom ik thuis met vreetwerk. Tja het is maar even zo.Carolien, ik ga exposeren met foto's van weerspiegelingen in het water, dat zijn net schilderijen... Ik zou dat een jaar geleden al doen maar vind de stap maken wel erg lastig merk ik. Heb maanden gezocht naar een mooie afdruktechniek en die nu eindelijk gevonden! het begint dus langzaam op gang te komen. Op dit moment heb ik mensen gevonden die graag mijn werk willen promoten dus ik hoef eigenlijk niet eens zoveel te doen. Het is voor mij een heel nieuw gebied, ik heb wel eens met tekeningen en schilderijen meegedaan aan groepsexposities maar nu voor het eerst een echt eigen officiele expositie met opening enzo vind ik wel enorm spannend! Waarschijnlijk gaat het ergens in het najaar/winter gebeuren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 He thanx Corinne, je bent de enige die op me reageert vandaag, doet me goed!!Jij ook veel sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 tasseke en knuf, welkom terug! Lekker weer meeschrijven en van je afschrijven!Knuf. rustige wacht en ik duim voor je voor de uitslag!\corinne, wat goed toch altijd hoe jij iedereen persoonlijk een woordje geeft! En goed voor mij om te weten dat dat spul twee weken doorwerkt. Ik dacht zelf een dag of twee.Ik had het vanmiddag even heel slecht. Ging boodschappen doen voor het feestje as zondag en stond witte wijn rose, rode wijn en bier in te laden.En opeens raakte ik zooooo gefrustreerd, boos, verdrietig en weet ik veel wat nog meer.Ik maar drank meesjouwen en zelf mag ik geen drup! Ik had zoiets van zoek het uit, ik stop even met de pillen en drink zondag lekker mee, uit frustratie een malt bier achterover geslagen, na het eten was het over.Morgen gewoon weer die pil in mijn strot duwen en doorgaan.Nou, dat was mijn geratel weer, dochter wil hier nog ff computeren , dus evt. tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Corinne,Je schrijft ook altijd hele lange berichten, vooral voor anderen. Denk eens aan jezelf. Je verdient dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 CorinneWat de friet betreft....gelukkig heb je dus iniedergeval alle slechte gewoontes onder controle:)Het was lief bedoeld hoor!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 JoanaBedankt! ik voel me een beetje jarig zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Wel, ik wilde ook eens een filmpje op de filmdraad zetten, Cindy Lauper met True Colours. Maar dat lukte me nog niet.Druppeltje dat je me een trut noemt, ook al vond je dat een paar maanden geleden, vind ik niet zo aardig. Ik zou het woord trut zelf nooit tegen iemand anders gebruiken. Hooguit zeg ik dat iemand een tutje kan zijn. Hoe dan ook, ik maak me er maar niet druk meer om. En mijn pb over Afrika was er niet minder welgemeend om. Maar ik laat me niet uitschelden, snap je? Beetje op je woorden letten asjeblieft.Corinne, ik begrijp je gevoel over (gebrek aan) plezier hebben in je leven. En als je dat niet hebt, hoe moeilijk het dan is. Ik zou je wel wat kracht willen toesturen, om te beseffen hoe kostbaar elke minuut is, ook als je eigenlijk zachtjes zou willen wegzinken.En nu ga ik me toch eens verder verdiepen in Youtube, want die films die ik opgslagen heb moeten toch ergens te plaatsen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 was test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Hoi Charlie,hoe is het met kleinzoon? En geen nachtdienst meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Zo zie je, zó zeg ik minder langs te komen, zó kan ik niet wegblijven!Het voelt hier toch te veel als ''thuis''!*typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 nee, ben lekker vrij, de rest van deze maand.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden