Spring naar bijdragen

zaterdag 17 mei

stien

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Har, wat doe jij trouwens met je links??? Als ik die aanklik wordt ik van de site gekickt! Da's nie plesant! ;) En als dat niet zo is zie ik niks.. Hebben meer mensen hier last van? Anders kan het aan mijn beveiliging liggen.. :D Har Proof ofzo. *LOL*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie je mag hier blijven maar ook jij bent me een doos inlegkruisjes verschuldigd.

Had bouillon opgezet voor verse soep (je moet wat in huis hebben als je ziek word en alleen bent) en die ga ik nu klaar maken, ik bedoel gereed maken.

Dan ga ik woefje nog even uitlaten en naar bedje maar eerst mijn excuses aanbieden voor mijn waardeloze aandeel voor vandaag. Absolute nutteloze informatie.

Slaap lekker allemaal, sterkten en tot morgen.

Dan ga ik heerlijke Brabantse asperges maken dus als ik daar over begin zal dat ook wel eens zeer oninteressant kunnen zijn. Leve de scrolkopjes!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En An, ik begrijp die behoefte aan eigen ruimte helemaal! Mijn zoon is nu 5 maanden op reis, en ik heb genoten! Voor het eerst in m'n leven alleen wonen! Eerst bij m'n ouders, toen getrouwd, kinderen, gescheiden met kinderen, en nu écht alleen! Hij komt alleen zaterdag alweer terug, en ik zie er nu al tegenop....Natuurlijk vind ik het leuk om mijn kind weer te zien, maar weer in huis....hij is potverdrie al 26! Zijn houdbaarheidsdatum is verlopen....
Dat zullen nog wel wat discussies worden...Ik trakteer op visueel gebak als hij een plek voor zichzelf krijgt!!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK DENK DAT IK HET MISSCHIEN WEET WAT DIE LINKEN BETREFT... IEDEREEN KRIJGT TOCH STEEDS PB'S VAN TACTUS ALS JE LINK PLAATST??? MISSCHIEN HEBBEN ZE IETS IN HET PROGRAMMA GESCHREVEN DAT HET NIET MEER KAN? EN ANDERS LIGT HET WRS AAN HET CERTIFICAAT WAT NOG STEEDS NIET HELEMAAL KLOPT. DENK IK DAN TE DENKEN. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, Charlie, ik krijg een foutmelding:

Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen

Meer informatie

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:

De internetverbinding is verbroken.
De website is tijdelijk niet beschikbaar.
De DNS-server is niet bereikbaar.
De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.

Voor offline gebruikers

U kunt nog steeds geabonneerde feeds en sommige onlangs bekeken webpagina's weergeven.
Geabonneerde feeds weergeven

Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Feeds en vervolgens op de feed die u wilt weergeven.

Onlangs bezochte webpagina's weergeven (werkt mogelijk niet voor alle pagina's)

Klik op Extra en vervolgens op Offline werken.
Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Geschiedenis en vervolgens op de webpagina die u wilt weergeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, die is goed, Charlie! Of wil je ons jaloers maken? nee, hoor, ik woon ook dichtbij het strand, 1000 meter of zo, en ik ga eigenlijk veel te weinig! Ja, vorige week met dochter in een strandtent een scholletje gegeten, da's dan wel weer leuk! En ik miste niet eens een glaasje wijn! Het was al zo normaal om Spa rood te bestellen! Dat bedenk ik me nu pas....zou de knop dan écht om zijn? Laat ik maar niet te vroeg juichen...alleen vandaag enzo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...