Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Ja, Spud, die mail had ik ook uitgeprint, maar toen kwam ik niet verder dan 't fotootje, en werd ik er zenuwachtig van! Nu had ik denk ik meer licht in m'n hersens aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Mensen de foto's vliegen van het scherm af, of tenminste ik kan ze niet openen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Haha Trees, nou ben al weer terug van de wandel, ze amuseren zich allemaal prima dus aldus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 @Har, wat doe jij trouwens met je links??? Als ik die aanklik wordt ik van de site gekickt! Da's nie plesant! En als dat niet zo is zie ik niks.. Hebben meer mensen hier last van? Anders kan het aan mijn beveiliging liggen.. Har Proof ofzo. *LOL* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 ik kan dus ook niks openen, zou graag meegenieten. De mooie voetjes 'van Trees' heb ik wel gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Charlie je mag hier blijven maar ook jij bent me een doos inlegkruisjes verschuldigd.Had bouillon opgezet voor verse soep (je moet wat in huis hebben als je ziek word en alleen bent) en die ga ik nu klaar maken, ik bedoel gereed maken.Dan ga ik woefje nog even uitlaten en naar bedje maar eerst mijn excuses aanbieden voor mijn waardeloze aandeel voor vandaag. Absolute nutteloze informatie.Slaap lekker allemaal, sterkten en tot morgen. Dan ga ik heerlijke Brabantse asperges maken dus als ik daar over begin zal dat ook wel eens zeer oninteressant kunnen zijn. Leve de scrolkopjes!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 An,Kun je niet iemand voldoende vertrouwen om een pb te sturen.Ergens mee blijven zitten is niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 En An, ik begrijp die behoefte aan eigen ruimte helemaal! Mijn zoon is nu 5 maanden op reis, en ik heb genoten! Voor het eerst in m'n leven alleen wonen! Eerst bij m'n ouders, toen getrouwd, kinderen, gescheiden met kinderen, en nu écht alleen! Hij komt alleen zaterdag alweer terug, en ik zie er nu al tegenop....Natuurlijk vind ik het leuk om mijn kind weer te zien, maar weer in huis....hij is potverdrie al 26! Zijn houdbaarheidsdatum is verlopen....Dat zullen nog wel wat discussies worden...Ik trakteer op visueel gebak als hij een plek voor zichzelf krijgt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 IK DENK DAT IK HET MISSCHIEN WEET WAT DIE LINKEN BETREFT... IEDEREEN KRIJGT TOCH STEEDS PB'S VAN TACTUS ALS JE LINK PLAATST??? MISSCHIEN HEBBEN ZE IETS IN HET PROGRAMMA GESCHREVEN DAT HET NIET MEER KAN? EN ANDERS LIGT HET WRS AAN HET CERTIFICAAT WAT NOG STEEDS NIET HELEMAAL KLOPT. DENK IK DAN TE DENKEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 drup, mijn verse soep is al klaar!! (en bijna op...)En jij was helemaal niet nutteloos vandaag, gekkie!!Heerlijk, asperges, mjammie!!!!!!Overigens doen de links het bij mij ook niet, stelletje%^$#@ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Trees, ga op zoek naar woonruimte voor zoonlief!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Ik word ook van het forum af als ik Har's link open....ze zijn besmet! Eigen schuld Har! Hier begint mijn wraak slechts...waar ze eindigt moet je maar afwachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Nee, Spud, want mijn link doet het wel! Betere begeleiding, hè?en als Tactus dat écht doet moeten we misschien massaal protesteren...ten minste ík geniet b.v. van de eendjes van Vie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 even kijken of die het nog doet..nee dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Whaaa....hahaaaaa (echo) aaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Helaas, Charlie, ik krijg een foutmelding: Meest waarschijnlijke oorzaken:Uw computer is niet met internet verbonden. Er zijn problemen op de website opgetreden. U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt. Mogelijke acties: Verbindingsproblemen vaststellen Meer informatie Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder: De internetverbinding is verbroken. De website is tijdelijk niet beschikbaar. De DNS-server is niet bereikbaar. De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst. Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie. Voor offline gebruikersU kunt nog steeds geabonneerde feeds en sommige onlangs bekeken webpagina's weergeven.Geabonneerde feeds weergeven Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Feeds en vervolgens op de feed die u wilt weergeven. Onlangs bezochte webpagina's weergeven (werkt mogelijk niet voor alle pagina's) Klik op Extra en vervolgens op Offline werken. Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Geschiedenis en vervolgens op de webpagina die u wilt weergeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 volgende poging: achtertuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 En bij Har wordt ik eraf gegooid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 ja Trees, deze doet het wel, mijn achtertuin, en bijna de jouwe, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Er gebeuren hier rare dingen, Spookt het?Elke keer moet ik opnieuw naar het forum gaan:oHar wat doe ja allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 OK, dan ook mn 2 kanjertjes: kanjers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Ha Charlie, bij jou gaat het wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Dames toch, het is toch zo simpelZucht....je moet de link ertussen plakken. Druk op quote van deze post en dan zie je na "simpel" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Ja, die is goed, Charlie! Of wil je ons jaloers maken? nee, hoor, ik woon ook dichtbij het strand, 1000 meter of zo, en ik ga eigenlijk veel te weinig! Ja, vorige week met dochter in een strandtent een scholletje gegeten, da's dan wel weer leuk! En ik miste niet eens een glaasje wijn! Het was al zo normaal om Spa rood te bestellen! Dat bedenk ik me nu pas....zou de knop dan écht om zijn? Laat ik maar niet te vroeg juichen...alleen vandaag enzo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Wat een leukerdjes, om dol op te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden