Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 @An, helemaal herkenbaar! Je bent dus niet de enige gestoorde... Tenminste als dat dan gestoord is.. Maar werkt het voor jou om je mond dicht te houden? Wrs wil je toch iets delen.. Kun je 2 dingen doen... Je mond dicht houden.. En er zelf mee blijven zitten.. Of toch proberen het bespreekbaar te maken.. Als we het verkeerd begrijpen kun je ons nu sturen want we weten wat voor twijfels je hebt. Desalnietemin begrijp ik de afweging wel... Ik probeer vaak wat maar als het de verkeerde kant op dreigt te gaan zet ik het stop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Nog even voor Druppie; ja, medeVis, dan ben ik uigel@ld! Ik ga nu echt weg. Toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Drup.. Hoe groot is de kans dat je gepakt wordt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Geef het nou maar toe Spud, je gaat zeker justitie helpen bij het versturen van snelheidsovertredingacceptgiro's ?! Of parkeerbonnen uitschrijven op de Jan Hollanderstraat...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Har, als je hier nog lang op het forum blijft moet je alle dames voorzien van een nieuwe doos inlegkruisjes en voor mij graag snert, balkenbrij en zure zult met Brabants roggebrood en katenspek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Lekker, erwtensoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 @Har, nope! Gelukkig niet. Ik ga ervoor zorgen, tenminste als ik aangenomen wordt... Dat gedetineerden op tijd bij de rechter komen.. En dat de rechter niet aangevallen wordt enzo...Vervolgens ga ik ervoor zorgen dat gedetineerden hun natje en droogje krijgen enzo.. Het zijn mensen en mensen maken fouten... De ene maakt een fout en doet dat slim en de andere niet en wordt gepakt. Toch blijft iedereen mens... Uitzonderingen daargelaten natuurlijk waar mijn inlevings vermogen en begrip niet bij kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Trees: vaag en in metaforen. Zal het proberen. Ik zit altijd met een huis vol met mensen en de afgelopen weken hebben we hard gewerkt om een aantal kamers te reorganiseren. Al die tijd was mijn eigen plekkie weg. Nu is dat dus klaar en vanavond zit ik daar voor het eerst en geniet daar eigenlijk van. Ik denk wauw zalig helemaal perfect. En ineens overspoeld me zo een schuldgevoel. Een soort angst, omdat ik me terug trek van de rest. Dat ik niet als een gewone huismoeder in de woon kamer ga zitten, maar liever op mijn eigen stekkie. De hele dag ben ik helemaal aanwezig en zorg voor alles en iedereen dus dat is het niet. Ondertussen alweer via via hierover gemaild en daardoor denk ik nu, ach mens, maak je niet zo druk, ze hebben het toch allemaal naar hun zin. Ik ga eens door het huis wandelen en kijken hoe het met iedereen is.Ik ben nog niet weg hier hoor.Jullie zijn lieverds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Nou, Spud, spurt naar de telefoon!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Spud die kans is klein maar ze lijken me hier te ruiken, nooit met politie in aanraking geweest maar sinds ik hier woon lijken ze wel op me te ge#len. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 @Har, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Visje zegt tegen visje slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 De hemelpoort Drie mannen staan bij de hemelpoort waarop op Petrus zegt: Nu gaan we bekijken wat voor vervoer jullie zo krijgen... we doen het zo: de vaker je bent vreemd gegaan de slechter het vervoer.de eerste man komt naar voren en zegt dat hij nooit is vreemd gegaan. hierop geeft Petrus hem een Mercedes.De tweede man loopt naar voren en zegt dat hij vijf keer is vreemd gegaan waarop hij een Suzuki krijgt..Ondertussen staat de derde man te zweten en op zijn beurt zegt hij: ik ben al een keer of vijfentwintig vreemdgegaan waarop Petrus hem een Twingo geeft... pfoe kwam ik daar even goed van af..Drie maal raden wat hij binnen zag..Een paus op rolschaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Joehoe,Zo ik kom ok weer eventjes binnenwippen.Lekker gewerkt en net bij Starbucks(de lekkerste koffie die er is) een bakje gedaan met een collegaen en mega grote chocoladepunt naar binnen gewerkt, jammmie.Ach Trees wat schattig die voetjes en Vie die eendjes zo lief, ik zie ze hier ook elke dag voor mijn deur zwemmen en ze groeien als kool die diertjes.Zeg har dat is wel een stoer B)douche gordijn waaauw!Spud, meid spannend, bij de politie, ik hoop voor je dat je erdoor komt.Goh Houtje een gebarricadeerde deur, zo bont heb ik het nooit gehoord, toch weer lief dat ze helpen met de boodschappen.En ik hoop zo dat je snel van die nare schouder afkomt, bah, dat moet je er niet bij hebben.An, kan me voorstellen dat het soms moeilijk is de juiste woorden te vinden, maar je zou een poging kunnen wagen, toch?Wie weet lucht het je wat op en kan iemand je hier helpen.Drup, is dat niet een beetj veel van het goede? Wat is trouwens balkenbrij?Zo ik heb lekker alles achter elkaar geschreven ben een beetje moe vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 @An, Mag jij wel een eigen plek van jezelf hebben? Moet jij niet nòg steeds teveel van jezelf? Dat zijn 2 vragen die ik me stel wanneer je het over je plekje hebt.. Mijn ervaring is met anderen in huis dat ik ook niet van m'n eigen plekje kan genieten... Ik moet er toch zijn voor die ander en ze vermaken???Kan zijn dat ik nu met m'n antwoord de verkeerde kant op ga.. Maar ik doe het toch maar...Ik ben zo iemand die zich niet terug kan trekken wanneer het huis vol zit.. Kan niet omschrijven waarom maar dat is gewoon zo. Ik onspan me het beste wanneer het huis leeg is.. Anders voel ik me te verantwoordelijk voor alles. Is dat in jou geval ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 An, kom op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 @Trees, waar blijft je link? Oké ik heb je aanpassing gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Jeetje An, een eigen plekkie, daar he je gewoon recht op zonder schuldgevoelens!!Je bent de hele dag aan het sloven ed, dan mag je je best wel eens terugtrekken. Als ze je nodig hebben, weten ze je heus wel te vinden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Mijn dag is goed, Spud! Ik zat hier al zó lang mee te hannessen!En Har, zo zie je, we hebben écht geen mannen nodig! En je staat echt voor eeuwig in m'n boekje...zip it jezelf!:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 @An, dat doe ik verkeerd ik trek conclusies. Sorry!Heb je al onderzocht waarom je je schuldig voelt? En had je dat voorheen ook? Misschien je plek intens gemist en komt dat naar boven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Trees wordt er bloedlink van Zo, genoeg lol voor vandaag (van mijn kant dan) over tot de zondagmeditatie..........sssshhhhhtttttTruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 te idioot voor woorden, ja jullie hebben gelijk en ja Spud ik ben pas echt mezelf als ik helemaal alleen thuis ben. Soms is dat maar een uur of twee uur, maar dat voelt als een feest. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dat zo ervaart. Ach het is al over. Rare ideeen af en toe.Trees en Har, bij het openen van jullie afbeeldingen werd ik direct overal afgegooid, dus iets klopt niet.Tina: was wel mjammie, mjammie vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 @Trees,Ik weet het, ik had je nog een hele wazige mail gestuurd. Weet je nog? Maar nu is de kennis overgebracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Lieve An,Natuurlijk heb je recht op een eigen plekje, de één heeft daar meer behoefte aan dan de ander maar het zou toch te gek zijn als je altijd maar voor een ander moet zorgen en nooit eens aan je zelf toe mag komen?Als jij daar een iegen plekje voor nodig hebt, wat ik me héél goed kan voorstellen met zo'n druk huishouden en een fulltime baan, moet je dat plekje NEMEN zonder je er schuldig over te voelen.Geniet of probeer te genieten van je eigen plekje, dat verdien je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Hé Har, plagen mag hoor.. Maar dat wat die links betreft is geen geheim toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden