Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Har, heb je m'n ''hulpvraag'' gezien? (21:27 uur) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 quote: Originally posted by: TreesDankzij Tapas haar instructie kan ik dit: zo moet dat Trees met jullie delen....Als Har dat doet staat er altijd: klik HIER i.p.v. het http adres, maar dat lukt me (nog niet) Har, Tapas? Help? En Tapas, wat supergoed van je uitgelegd! Echt begrijpelijk gschreven! Snap ie?Hoi smiley Spud.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Moet je Spud te vriend houden, Drup! Die gaat bij de politie als ze groot is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Drup, Heb je een motorscooter of brom? Maakt verschil hoor! @ Trees,Ik was al geen meeloper toen ik klein was bedenk ik me nu.. De hele kerk at het lichaam van jezus behalve ik.. Tja hadden ze dat maar niet als eerste moeten zeggen.. Toen vond al dat mensen vreemd gedrag hadden.. eerst het ene zeggen en dan opeens veranderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Da's fijn dat jij het wél kan, Har, maar HOE DOE JE DAT NOU?????:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 quote: Originally posted by: TreesMoet je Spud te vriend houden, Drup! Die gaat bij de politie als ze groot is! *LOL* Da's m'n 2 na laatste ronde dan wordt m'n omgeving gecheckt. En of ik de verleiding niet heb om vrienden te tippen. Ennuh... ik ga op paleis van Justitie werken als ik groot ben dus als ik jullie tegenkom dan is wrs te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Visje,Ja, ja, jij wou gewoon aan je trekken komen.Trees,Mooie voetjes.Spud,Kan me zo voorstellen dat kind Spud behoorlijk geschrokken was.Nog 4 rondes. Lijkt wel een afvalrace.Druppeltje,Moeten ze wel eerst aanpassingen maken t.b.v. je ernstige rugklachten.Trees,Druk eens op de quote knop dan kun je lezen hoe die het gedaan heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Trees: geweldige foto van die lieve kleine voetjes.Verder had ik vanalles geschreven, maar kan het niet schrijven, omdat het te ingewikkeld is. Dus blijf ik er maar in m'n eentje mee zitten. Eigenlijk vraag ik me nu af of ik soms gestoord ben en aangezien ik er niks over kan schrijven kan ik ook niet om advies vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Slaat kant nog wal wat ik nu op ons forum vertel. Klets er overal naast en reageer als een l@l op een drumstel en dan komt er nog een K@t geluid uit. Blafje had een vreemd zwart dingtje op haar buik dus ik de tekentang gepakt maar onder het licht bleek het een tepeltje te zijn. Er lag een lief visje in de vijver op zijn rug en daar kon hij helemaal niet tegen. De vloer heerlijk schoongemaakt en de kat al op 4 platsen gekotst. Volgens mij heb ik mijn dag niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 quote: Originally posted by: TreesDa's fijn dat jij het wél kan, Har, maar HOE DOE JE DAT NOU????? :light: Gna....gna...gna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Haha Drup, je lijkt mij wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Heb je die tepel d'r toch niet uitgetrokken Drup?!...lijkt me l@#llig En die vis, wat heb je daarmee gedaan...was die niet gewoon de rugkrauwel aan het doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 @ Corinne, @An, ik kan vaak ook mijn gevoelens niet op papier krijgen... Ben ik nu ook gestoord? Voor mij ligt het probleem dan bij dat ik niet wil dat de andere iets anders denken dan dat ik wil overbrengen... En dan loop ik vast op m'n tekst omdat die op diverse manieren geïnterpreteerd kunnen worden.. Is dat jou probleem ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Nee spud een snor, ben te ijdel om een helm te dragen maar moet wel een rijbewijs hebben en die is ingepikt.Nou Trees zo te horen en zien moet ik nu al voor je uitkijken. Eng mens en je weet al dat ik in de Bijlmer woon en illegaal scootjertje ga rijden...........Tien teentjes en tien vingertjes zijn 20 prenten hoor! Word echt bang van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Spud, je hebt nu vast en zeker recenties nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 @ Har, ik zat er op te wachten.. Wat dat betreft heb jij ook een geheugen als een olifant. Maar doe mij maar gewoon referenties... Moest ff denken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Nou Drup... dan kan je gewoon rijden hoor! Als je rijbewijs alleen maar ingepikt is op je auto... En anders... Ook gewoon rijden.. Zitten gaat niet zo snel hoor, of zou graag willen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 An, vertel verder ook zo'n vaginale dag?Tuurlijk niet Har ik zag gelukkig dat het een tepeltje was dus gewoon laten zitten maar het idee alleen al dat ik het zo zag zei me stomme kip ........Visje kreeg de laatste sacrementen en ging door de plee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Spud, wat goed 1e ronde achter de rug!An , soms zijn dingen ook zo moeilijk te verwoorden op zo'n ding, in dat soort gevallen schrijf ik het ook maar niet, zo'n gedoe. Ik hoop wel dat je er ergens anders mee heen kan!Ik ga hier afsluiten, morgen een feestelijke, maar ook drukke dag.Allemaal welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Spud: ja dat klopt helemaal. Ik wil dan wel iets schrijven, maar kan dan weer niet volledig zijn en krijg dan iets te horen wat ik dan niet wil horen. Omdat ik dan heel veel maartjes heb. Dus zeg ik maar niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 An, kan je het niet vaag houden, of in metaforen schrijven of zo? Dan kan je in ieder geval Ãets van je afschrijven!Enne...Har, deze krijg je óóit terug...ik weet nog niet hoe, maar hou het licht maar aan als je gaat slapen!Gelukkig zijn er ook hulpvaardige forummrs! (Spud, Corinne, dank! Ik ga het nu proberen, ik meld me nog als het lukt!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Hee Druppel, lekker eerbiedig vvor zo'n Vis om hem door de plee te spoelen Als ik jou te pakken krijg vries ik je in! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Nee Spud ik mag niet rijden op dat ding want heb geen rijbewijs meer en dat betekend ook geen scoot want daar het je een bromfietsrijbewijs voor nodig en die heb ik dus niet maar een gewoon rijbewijs zou ook mogen maar die is ff weg snppie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 quote: Originally posted by: TreesEnne...Har, deze krijg je óóit terug...ik weet nog niet hoe, maar hou het licht maar aan als je gaat slapen! WHAHAA....HAHAAAAA Zip it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Sorry visje maar wist ff niet meer wat ik moest doen met dat visje. Niet eerbiedig das waar maar ik ben zelf nu ook eenmaaal een februarivis hahaha en nu jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden