Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Streng maar rechtvaardig, Gem! Gestruikeld is uitgegleden hè!:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Helemaal goed Visje! Hij heeft gisteren voor het eerst gelachen...en ik heb het nog niet gezien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Oh wat jammer trees, nou hij zal nog wel vaker lachen neem ik aan en zeker als hij oma Trees gaat herkennen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Goedenavond!Ik heb de raad van Tapas ter harte genomen! Ik voelde me goed, dus ik heb lekker weinig gedaan!Veel uitgerust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Goed zo Gem! Lekker uitgerust gevoel nu? Trouwens ik heb je pb gestuurd met een vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Trees,zo lief die eerste lachjes met een tandeloos bekkie!! Duurt maar even en dan komen de tanden al!Geniet ervan, althans ik neem aan dat je snel gaat kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Goeie Aaf iedereen!Eerst ff wat zeggen hoor voordat ik ga lezen.. Hoezo vind ik het moeilijk om afstand te nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Hoi Spud!Hoest?Visje,Gezien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Hoi Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Lief!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Hoi Spud, lang geleden, of heb ik dat verkeerd? Ik zal toch niet over je heen hebben gelezen? Daar ben je toch te aanwezig voor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Hé Visje,Jou Hostie verhaal doet me denken aan mijn 1e ervaring met hosties. De pastoor had zo'n ding in mijn mond gestopt en zoals gewoonlijk at ik niks op wat zomaar in m'n mond gestopt was voordat ik aan m'n moeder vroeg wat het was.. Ik was een kind die zaken letterlijk nam dus toen mijn moeder zei dat het een stukje van Jezus was, haalde ik het snel uit m'n mond en heb het aan haar gegeven.. Ze probeerde nog uit te leggen hoe het precies zat en dat het een stukje brood was maar dat geloofde ik dus niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 quote: Originally posted by: GemLief!! Grappig, Gem! Ik begreep helemaal niet waarom je dit schreef! Moest echt even nadenken!Ach ja, Korsakoff hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 @Gem, Het gaat super goed! Alleen een beetje heel erg druk waardoor ik weinig tijd in plan om te ontspannen.@Trees,Wat een super lieve voetjes! Zo klein en het zit er allemaal aan, verbazend hoor! Nee, ik geloof niet dat je zo snel over me heen leest Daar plaats ik teveel berichter achter elkaar voor dat bemoeilijkt het scrollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Zou ik ook niet eten, Spud! Ik zit echt hardop te lachen hier! Dat verhaal is zeker nog vaak herhaald?Dat heb ik nou allemaal gemist hè, atheïstisch opgevoed! Best wel jammer, al is het alleen voor de algemene ontwikkeling, hoewel ik wél de kinderbijbel heb gelezen....en later de ''echte'' ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 @ Trees, nee hoor eigenlijk ben ik de enige die dat onthoudt omdat er zoveel dingen waren.. Bruidssuiker bijvoorbeeld. Mijn moeder noemde dat amandelen, tja wist ik veel dat dat ook vruchten konden zijn Ik moest van de week trouwens nog aan je denken.. MR. K T*ring etc. van je leuke kerstmopperfilmpje kwam bij Jensen.. Heb je het gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 ach Trees, 10 teentjes.......lief!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Ha ha Spud, wat een bak! Moet echt lachen!Trees, wat een scheetige voetjes, om op te vreten( Hee spud, figuurlijk dan he! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Hee Charlie, nog nieuws over je kleinkinderen gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 @Visje, Tja als kind had ik blijkbaar al humor alleen had ik dat zelf niet in de gaten. Ik ben blij dat jullie er om moesten lachen, ikzelf was toen behoorlijk serieus.. En mijn moeder maar het "goede" voorbeeld geven door het wel op te eten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Hé voor de mensen die nog weten dat ik ruim 3 maanden geleden sollicitatie deedt voor de politie... Ik heb gisteren m'n 1e selectie ronde positief afgelegd.. Nu nog 5 te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Iedereen met pijnklachten: Jullie zijn voor mij belangrijke personen geworden.Ik heb vanavond niets te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 J, Spud, maar ik zie dat voor me: zo'n klein kind die denkt dat ze een lap biefstuk in d'r mond steekt....geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Hoi allemaal, Druppie is ook weer in het land der levenden. Lekker gevulde paprika's gegeten en genoten van de Riverdansers. Tjonge want kunnen die dansen. Dank Trees voor je lieve woorden want zo voelt het ook: zit hier op mijn 49e terwijl ik elders had moeten zitten. Heb alleen nog maar een broer en een oude tante, dan zwelg je wel eens in zelfmedelijden en das niet goed want idd we hebben hier allemaal ons rugzakje. Maar onze rebelse tut heeft mooi een scooter besteld en stik maar met je rijbewijs dacht ik dus als jullie strakjes niets meer van me horen zit drupje mooi ik de lik. Hahahah zal dan wel de Bijlemer bajes worden, bezoektijdenn weet ik niet maar van harte welkom op www.bijlmerbajes.nl..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Gefeliciteerd Spud!En toen waren er nog 5! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden