water Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Slaap ze Pippi. En ik duik er ook in.Tschüss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Truste Pip, morgen niet beginnen met malen hoor...zeg maar stop! als het weer gebeurt...ook malen is een gewoonte, levert absoluut niets op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Ik nok hem ook het bedje in...truste allemaal en gezond weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Stien staat al 1 jaar en 5 maanden droog mensen!!!Dat is wel heel bijzonder van die lieve Stien:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Van mij een dik bos rozen!!Tina jij ook een hele prestatie 4 maanden.Goed van je dat je doorzet al valt het je soms erg zwaar.je hebt de smaak nu goed te pakken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Corinne ik ben gisteren helemaal vergeten te zeggen dat het me spijt dat ik in je droom terecht kwam en daar vervelend aan het doen was in de douchecel.Ik zal me de volgende keer beter gedragen.Promised!Gaan we samen wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden