Spring naar bijdragen

dinsdag 20 mei


knuffie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Ziza. Ik voel me voldoende gesterkt om indien nodig raad te vragen bij 2 mensen van de groep en de 12 Stappen daar werk ik mee als spiegel die ik me voor kan houden. Niet zozeer als leidraad dus...alhoewel de materie onuitputtelijk beschreven is in de blauwe boeken zodat ik er altijd indien gewenst, mijn doel in terug kan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee , alles niet goed met mij. Ben weer helemaal aan mijn eigen werk. Hartstikke leuk, maar meteen weer schouderklachten. Hoe nu verder? ,heb ik net gemaild naar mijn baas. Ga even t.v.kijken en kom zo weer terug . Gelukkig ben ik geen groentje meer. Vroeger zou ik me hier héééé'l erg druk om gemaakt hebben. Nu denk ik: Het is zo!! Met elkaar maar een oplossing bedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hai adb,ers,
safi is de eerste keer dat ik iets van het forum kopieer en dat is je bericht ivm mind fulnees .
gisteren was ik bij de psygologe en die zei dat het voor mij goed zou zijn mij hier eens in te verdiepen .
mijn psygologe zou graag eens praten met mijn viendin , en ik ........ ik weet het niet mijn eigen kennende durf ik mij nadien niet meer bloot te geven bij de psygologe , nog zo iets dat ik over gehouden heb uit mijn jeugd ;-((
knuffie het is fijn je te lezen , en ja er zit waarheid in je bericht ivm verliefd zijn maar men houdt het niet tegen als je mij begrijpt .
in 2005 was ik tot over mijn oren verliefd blijkbaar nu weer (neen niet op partner ) dat is meer gewoonte aan het worden van het samen zijn , maar zoals ik dagdagelijks niet drink geef ik ook niet toe aan mijn gevoelens , gelukkig zie ik desbetreffende persoon niet zo veel .
voor de rest werken en kringloperen en in mijn schulpje aan het kruipen en dat is niet goed voor mij :devil:
vandaag op het werk een flnink stuk vel vban mijn vinger gesneden tijdens het afkuisen van een stuk glas , ppff viel bijna flauw van mijn eigen bloed te zien , nu nog veel pijn ;-((
met het hondje gaat het gelukkig weer goed , ze vreet mij arm en kost mij veel aan poepzakjes ;)
hopelijk kan ik dit weekend naar tapovan , want heb het alleen zijn nodig .
charlie fijn te lezen dat je kleinkids beter zijn .
viske jij gaat ook goed , doet mij deugd :present:
mensen ben weg heb ook enorme pijn aan mijn oog , en is vermoeidend pc kijken , ergste is dat ik er altijd in wrijf ........... in mijn oog he ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
Ik voel me weer wat beter en kan weer lezen.
Zodadelijk ga ik alles lezen. Daar heb ik nu wel zin in.

Blacky,
Tja, ik zou er ook moeite mee hebben om mijn man mee te nemen naar mijn therapeute.
Geef al je beestjes een knuffel, blijf van je oog af. Lauwe vochtige doek wil wel eens helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Corinne, join the club :) Zit hier ook wel lekker achter mijn forumschermpje....senseootje erbij, plak cake...:P Tsja, ik mag wél wat dikker worden..eet goed maar de kilootjes komen nog niet echt aan.
Dat roken hè! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky ik heb ook een ontstoken oog, maar daar zijn drupjes voor. Niet er in wrijven. Dan wordt het zo weer helder.
Dichtklappen is zo herkenbaar, als iemand anders dingen van je weet. Maar het is echt stom (sorry) dat je niet samen met je partner in therapie wil. Als je tenminste met haar samen wil blijven. Als je haar verder alleen als een excuus gebruikt om niet verder te hoeven zoeken, zou ik zeggen: vertel haar dat dan en ga je eigen weg. Zou jij zelf met iemand willen leven die allerlei verborgen gedachtes en verlangens heeft?

Waarbij ik maar wil zeggen dat ik straks tegen J. ga zeggen wat mijn gevoelens zijn. Hoe het verder Pijpje Drop vergaat......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een verassing, al die lieve felicitaties! Ik had er zelf geen moment bij stil gestaan! Vorige maand nog wel, maar kennelijk wordt het nu wat normaler! Maar toch, acht maanden, weten (sommige van)jullie nog hoe ik heb geworsteld en geploeterd?

Even wat anders, ik heb het hier al vaker gelezen, de rekening van je eigen bijdrage van € 150,=:
is er íemand van jullie die dit van tevoren wist? Volgens mij heb ik er niets van gehoord, en zijn we allemaal er door verrast! En niet plezierig! Nog vreemder vind ik het, dat heel Nederland braaf het bedrag betaalt, en dat ik de hele politiek er ook niet over heb gehoord! Ikzelf heb het ook al betaald, maar vreemd blijft het wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
charlie

nee, maar dat mens


was gek..........ging oa over plaatsen waar we wilden wonen, hadden we ruzie over. Komt ze uit de plaats waar ik wilde wonen.


Maar helaas, we zijn bij elkaar gebleven en daar is alles mee gezegd. En nu accepteer ik het maar!



hoe bedoel je Trees, de eigen bijdrage van het ziekenfonds????????????Daar kwam ik toch al nooit voor in aanmerking door de vracht medicijnen die ik slik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees, het enige, wat ik wist is ,dat we een eigen bijdrage kregen van 150 euro. Niet wanneer en hoe dat geïnd ging worden. Ben er nu wel op voorbereid door jullie, dat ik dat straks ook x2 in de bus ga vinden.
Doen ze waarschijnlijk nu, omdat iedereen vakantiegeld gaat krijgen. Gelijk inpikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Trees

Wat een verassing, al die lieve felicitaties! Ik had er zelf geen moment bij stil gestaan! Vorige maand nog wel, maar kennelijk wordt het nu wat normaler! Maar toch, acht maanden, weten (sommige van)jullie nog hoe ik heb geworsteld en geploeterd?




Even wat anders, ik heb het hier al vaker gelezen, de rekening van je eigen bijdrage van € 150,=:


is er íemand van jullie die dit van tevoren wist? Volgens mij heb ik er niets van gehoord, en zijn we allemaal er door verrast! En niet plezierig! Nog vreemder vind ik het, dat heel Nederland braaf het bedrag betaalt, en dat ik de hele politiek er ook niet over heb gehoord! Ikzelf heb het ook al betaald, maar vreemd blijft het wel!

Ik heb inmiddels ook een rekening gehad van € 79,- Wist wel van dat eigen risico maar heb tot op de dag van vandaag niet duidelijk gekregen of ik het via de bijzondere bijstand terug kan krijgen. Staat niets over op de site van de gemeente terwijl er wel uitvoerig over de bijstand geschreven wordt. Was al van plan om deze week bij het inkomensondersteuningsloket langs te gaan. Kan dat bedrag nooit van mijn bijstandsuitkering betalen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
sammy

harlie, jij hebt het over terugkrijgen,indien je niet veel ziek was geweest. Dat was in de vorige jaren het geval. Nu moet je gewoon de eerste 150 euro,s zelf dokken. Voor medicijnen of whatever. Dus de rekening komt wel.




nee Sammy fout gelezen!! Ik krijg nooit wat terug ómdat ik een hele vracht medicijnen standaard slik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
sammy

harlie, jij hebt het over terugkrijgen,indien je niet veel ziek was geweest. Dat was in de vorige jaren het geval. Nu moet je gewoon de eerste 150 euro,s zelf dokken. Voor medicijnen of whatever. Dus de rekening komt wel.

Nee Sammy, dat weet ik. Die bijdrage van € 150,- wordt toch ook eigen risico genoemd? Misschien niet, maar ik vergelijk het met een verzekering waarin ook over eigen risico wordt gesproken; de eerste € 150,- zijn dan voor eigen rekening.
Eigen risico klinkt een beetje onsympathiek, veronderstel dat je ondanks een gezonde leefstijl ziek wordt..daar kun je natuurlijk niets aan doen, daarom wordt het maar eigen bijdrage genoemd :huh:
Komt echter op hetzelfde neer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, Charlie, Ik krijg ook nooit wat terug. maar toen hadden we een no-claim regeling. mijn beide zonen, die het hele jaar nergeng geweest waren kregen dat geld dus wel terug. Zodra je onkosten maakt (dus de wat oudere mens, kon je het wel vergeten.Maar nu werken ze met een eigen risico van 150 euro.
Die ben je dus altijd kwijt in ons geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Ik heb niets te melden!

Wel wil ik even slingers uitdelen!

Stien,
17 maanden alcoholvrij!!!!! Je bent een kanjer!
:rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart:

Trees,
8 maanden alcoholvrij!!!!!! Geweldig!
:musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present:

Visje,
nog gefeliciteerd met 2 weken alcoholvrij!!!! Schitterend!
:):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon::):moon:

Houtje,
ik heb aan je gedacht vanmiddag! Ik ben zeer benieuwd hoe het bij de neuroloog was!
Gelukkig heb je de zondag afgerond, weer wat achter de rug! :heart:

Sammy,
Balen dat je weer last van schouder hebt! Voorzichtig aan! Ze moeten nog lang mee!

Charlie,
heerlijk dat de kleinkids weer aan het opknappen zijn!

Vie,
vraag van mij, uit interesse: waarom zou je J inlichten? Wat draagt dat bij?
Gaat het goed met de eendjes?

Safi,
je hebt schijnbaar een mooi stuk geplaatst. Ik ben moe, dus ik bewaar het nog even! Wel fijn dat je zulke dingen hier plaatst!

Blacky,
fijn dat het hondje weer beter is! Ik hoop dat je fijn naar je Topovan kan van het weekend!
Ik kan me trouwens je reserve erg goed voorstellen mbt een evt gesprek tussen je psychologe en je vriendin! Of je daaraan moet toegeven aan dat gevoel is een tweede! ik weet niet of ik het zou kunnen toestaan!

Tapas,
wat vervelend dat er iedere keer een kink in de kabel komtmbt je werk!
Overigens vond ik je schilderij erg mooi!

Har,
indrukwekkend stuk heb je gisteren geschreven over jezelf! Daarvoor moet je een heel eind zijn!

Pippi,
:heart:

Corinne,
:heart:

Marieke,
sterkte met je zoon! Gelukkig ben je nu zoveel sterker!

Knuf,
wat een open stuk heb je geschreven vanmorgen vroeg.
Een hele beslissing zo'n zware maar mooie baan! wat je zegt: wie zou beter zich kunnen inleven?

An,
onmatig! Meteen anderhalf uur fietsen! :D Ik kan me voorstellen dat je moe maar zeer tevreden bent!

Marjo,
die Klaas van jou weet wel wat hij je aanraadt om door te lezen!

Jozias,
dat waren wel vele waarheden die je vanmorgen hier even hebt gedropt!

Carolien,
ook een mooi schilderij! Ik kan me voorstellen dat je zoon dara zeer verguld mee is!

Verder iedereen niet genoemd: ik lees en leef mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...