knuffie Geplaatst 20 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Hoi adam, thanks!!@Vie, Ik zou je de raad willen geven om stilletjes van dat gevoel te genieten maar er niet aan toe te geven want dat brengt alleen maar pijn en verdriet met zich mee na verloop van tijd!!! Met mij gaat het goed, nog soms downs maar meer er meer ups!! Nog volgende week een botscan om botmeta's uit te sluiten en dan ben ik er zeker van dat de kanker niet terug is! Wat er dan wel scheelt, tja, dat gaan ze verder onderzoeken maar wat het ook is , ik zal allang blij zijn dat ik kankervrij ben!!! Jij veel succes gewenst met je behandeling en positief blijven denken, hé?Liefs van knuffie!@safi, danke voor de knuf!! Heb ik altijd veel te geven maar krijg er zo graag wat terug!!@stien, Ja, het was even slikken toen ze het me vroegen om te veranderen van afdeling maar ik ben er toch wel blij om! Ik had al steeds het gevoel dat ik zou passen op oncologie, vooral vanwege m'n verleden!! Ik voel me er goed en hoop dat te kunnen overstralen op de patiënten! Danke voor je vertrouwen in mij!!! Enne,proficiat zeg!! zolang al adb?!@visje, ja, ik heb nog gedut.. lang zelfs, was pas om 12u m'n bed uit! Hihi.. Maarok, ik heb net een ganse week hard gewerkt tijdens m'n nachten dus dat mocht ik me van mezelf wel even permiteren!! Jij gaat ook goed, hé? Dikke proficiat!!!!@corinne, veel beterschap met je migraine, ik wou dat ik iets voor je kon doen! Bij deze een heel voorzichtig knuffelke!!@pippi, Ja, ik heb veel meegemaakt (en nog) maar ik wordt steeds weer sterker en sterker!! Ik kom er wel, ook al is het dan met weer een extra deuk in m'n vertrouwen naar mensen toe, ook dat kan weer uitgeblutst worden!!@blacky, Ik stuur je een pb binnenkort met een paar data om eens naar je toe te komen, ok?Zo, ik hoop dat ik niemand vergeten ben.. altijd véél na te lezen en meestal weinig tijd!!M'n leuke gesprek is niet doorgegaan, er was iets tussen gekomen... héél spijtig maar een andere keer dan maar, hoop ik!!Aan allen veel liefs, een dikke knuffel en hou van jezelf!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Oei, knuf, tegelijk posten? Dat vraagt om verwarring hé Goed omgeschakeld, nu lekker genieten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 20 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Ja, lang geleden dat we samen posten, hé? Hihi, lekker die verwarring!!!Ik ga alleszins m'n best doen om te volle van alles te genieten!!!!Knufke!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 20 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 @Trees, PROFICIAT!!!!!!!!!!! WAUW!!!!!!Nu moet ik weer eventjes weg, kindjes komen zo dadelijk thuis dus moet ik chocomelk maken en boterhammetjes smeren!! Daarna ook nog warm eten maken maar da's zo ongeveer het enige wat ik doe vandaag.. een luilekkerdagje mag toch ook soms eens, hé?Tot later, dikke knuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Stien ik heb voor dezekerheid nog maar even een draadje van Trees opgezochten daar staat dit onderaan quote: Trees 20-9-2007 dieptepunt: 7-2-2008 Dus mijn privelijstje is nog aardig up to date Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Adam: een indrukwekkend verhaal van je moeder, maar ook van jezelf.Knuffie: bewondering heb ik voor jou en iedereen die in de zorg werkt. Zelf heb ik de nodige ervaring van het liggen in ziekenhuizen en heb er een bloed hekel aan en hoop dat ik er nooit meer hoef te komen, want ik heb er traumatische ervaringen aan overgehouden en mijn echte drinken zeker geactiveerd heeft destijds.Ben helemaal gesloopt, haha, heb ik mezelf aangedaan, ben gaan fietsen, anderhalf uur. Dit luie lijf eens in beweging brengen. Het gaat redelijk met de JWW, ben niet tevreden met zelf. Ik werk eraan.Nu ga ik eens koken. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Goeie Aktie AN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Voor Trees.8 maanden!!!!!Gefeliciteerd!!!!:light::light::light::light::light::light::light::light:YEHAAAA!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Hoi An, mooi toch....dat fietsen. Zal je vast wat meer rust geven. Ben je niet tevreden met jezelf? Wat jammer. Schrijf maar van je af hier hoor, wie weet helpt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Goed gezien Har, het is de zijkant van de brug, en bovenin is dat andere stuk.. nouja je weet wel, en anders google je maar op de langebrug in haarlem, dan zal je wel wat herkennen.Pfft, ik voel me niet fijn, eindelijk is bekend wat de kink in de kabel is bij de afwerking van ons faillissement. Namelijk de zorgverzekeraar Achmea, die zijn een raar spel aan het spelen. Gisteren is er een kort geding geweest tussen onze curator en achmea die de AWBZ verstrekt. Donderdag was het zo dat een overname eigenlijk zo goed als rond was, de contracten om de werknemers over te nemen lagen al klaar, er was zelfs al een welkomstborrel georganiseerd door de organisatie die ons over zou nemen.. alles leek dus in kannen en kruiken en toen stak Achmea er dus een stokje voor.... gistermiddag is er een kort geding geweest wat door onze curator aangespannen is tegen Achmea. Het komt er dus op neer dat we weer helemaal terug bij af zijn. Tijdens de rechtszaak gisteren was het eigenlijk schandelijk hoe Achmea zich opstelde, het heeft waarschijnlijk voornamelijk met macht te maken maar het is te triest voor woorden. .... Donderdag is de uitspraak!!!! Het gaat hier dus niet echt fantastisch, wel zonder drank maar helaas ook met veel eten, vandaag begon zo netjes allemaal maar na het boodschappen doen heb ik me weer helemaal vol zitten proppen helaas... nou ja, morgen weer een dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Privatisering in de zorg, mijn god wat zijn we daar allemaal blij mee Walgelijke toestanden ontstaan daardoor! Kan er pisnijdig om worden maar ................................................................................................................................................................diep ademhalen helpt. Sterkte ermee Tapas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Het is altijd makkelijk om de zorgsector af te branden...of verzekeringsmaatschappijen...Zelden of nooit heb lees ik van mensen die hun hand in eigen boezem steken...Het is altijd onterecht , niet mijn schuld , blablabla.... lekker simpel geredeneerd...Natuurlijk worden er fouten gemaakt... ik hoef alleen maar naar mijzelf te kijken... plenty gemaakt en ik zal er nog wel meer maken ook...Zonder ziekenhuizen of artsen was bijvoorbeeld Vie een stuk slechter af geweest...Zonder afkickklinieken zouden een hoop verslaafden vandaag al dood zijn...Om maar een een paar voorbeelden te noemen...Als je alleen maar klaagt en zelf niet aan de oplossing werkt ben je een deel van het probleem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Hee Zizazo, volgens mij ben jij op de afdeling woede beland.Ben het overigens met je eens, er kan wel zoveel gezegd worden over de zorg, maar het is er dan toch maar. Als ik pijn in mijn linker kleine teentje heb staat er meteen een team klaar, en als er een stukje uit de vulling van mijn achterste kies valt kan ik vandaag nog terecht bij de tandarts. Kom daar eens om in Afrika, bijvoorbeeld. Nu ja, wij betalen er dan ook wel goudgeld voor, maar dan heb je ook wat.Maar ik snap bijvoorbeeld Tapas wel, dat ze ontgoocheld is door zo'n beslissing van Achmea. Sterkte Tapas, laat je het vervolg weten?Hier gaat het goed. Ik volg diverse raden op. Verliefd zijn is leuk en je kan er van genieten en inderdaad je relatie er mee verrijken (Har dankjewel). Wie er zich overigens afvraagt waarom ik verliefd ben op een ander terwijl ik pas een paar maanden getrouwd ben: J. ken ik al sinds ik 14 ben. Ik ben zonder meer gek op hem maar het nieuwe is er een beetje af. En als er dan patsboem een man op je weg komt die zegt dat hij je met huid en haar wil, en naar je verlangt, dan is dat even van: whooohhh!Maar inderdaad, laat het maar gewoon leuk blijven.Ik vergeet een heleboel mensen, lijkt het wel, maar dat is niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Man, man Ziza wat een totaal overbodige reactie. Ik heb het over de marktwerking in de zorg niet over de kwaliteit van de zorg. Wanneer stop je eens met die plaat af te draaien dat we de hand in eigen boesem moeten steken...duidelijk hoor wat je bedoelt, maar pas dat a.u.b. niet op mijn reactie toe.Ik bedoel te zeggen in mijn idd nogal ongenuanceerde reactie dat de zorg én privatisering n.m.m. niet samengaan. Laatst nog een programma gezien waarin de feiten werden opgestapeld waarbij mensen geen vergoeding konden krijgen voor een operatie omdat tegen het advies van artsen in, de zorgverzekeraar het niet nodig vond om het te vergoeden. Duh....de zorgverzekeraars zijn steeds meer geneigd om in winsttermen te denken ipv een afweging te maken die de gezondheid van de patient dient.Heb je Sicko van Michael Moore gezien? Het gaat hier ook hard die kant op...en dat onder het mom dat anders de zorg niet meer te betalen zou zijn.Natuurlijk zijn het (nog)uitzonderingen waar het fout gaat, maar de tendens naar een zakelijke benadering vanuit de zorg en het doorschieten in winstbejag vind ik zeer riskant.Ben er niet van overtuigd dat de combinatie van die 2 tot een betere zorg leidt voor de patiënt.Vooroordeel? Dacht het niet, volg al jaren wat in het nieuws komt op dit gebied.Wat Tapas daarover vertelde sluit hier misschien niet op aan. In die zin was mijn reactie misschien verkeerd geplaatst...tsja, dat is wel waar; ik heb een kort lontje wat de zorgverzekeraars betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Nou Vie, je schreef laatst dat je erg mager aan het worden was. Ik had het idee dat je jezelf niet meer aantrekkelijk vond. Nou meid, Ze gaan nog vechten om je.De mannen. Leuk voor je, dat je weer verliefd bent. Denk er wel goed over na hè?Vlinders in je buik is beter dan vergif!!Ggelukkig dat dat er allemaal een beetje beter uit gaat zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 hee lieve mensen, nog niet bijgelezen, ga ik ook niet doen want ik heb nog een baal te vouwen was hier, ja, ja het gaaat maar door.een drukke dag gehad. Gewerkt, met kinderen en voor mijzelf naar de tandarts, auto ophalen bij de garage, boodschappies doen , eten koken, opruimen..., maar ik heb ook nod even tijd gehad om wat kleren voor mijzelf te kopen:PDus ik ga afsluiten, ik wens een ieder een fijne avond! liefs Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Houtje, ik log speciaal voor jou in. Wat zei de neuroloog??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Lieve Trees, van harte gefeliciteerd met je 8 maanden. Je bent een KEI man.aanpassing Vrouw, natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Hoi Har,Overbodig of niet ; mijn gedachten daarover meer niet...Je schreef dat je naar een AA meeting was geweest... goed voor jou en hopelijk kun je er wat in vinden wat voor jou werkt... Heb je al een sponser om aan de stappen te werken ?Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Visje, Je gaat goed hÈ? Wel noodgedwongen maar toch een geweldige prestatie. Uiteindelijk heb je hier zelf voor gekozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Boekschrijvers, hebben jullie elkaar al eens allemaal ontmoet?? En hoever staat het ermee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Nee, Ziza ik heb geen sponsor. Wel gehad in de eerste jaren dat ik de AA bezocht heb.Hum....heb ik je ergens mee getriggerd of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Hoi mensen, ben er weer, kapot van een lange dag oppassen op en kleintje van 21 maanden en 1 van 7 maanden:DWel ontzettend gaaf!! De kleine man is gisteren bloed wezen prikken, uitslag daarvan ws volgende week.Verder gaat het weer super met hem, het is het liefste jongetje dat jullie je kunnen voorstellen!!! OZO!!Verderal jullie verhalen gelezen, oa van Adam, heftig hoor!!Knuf ook alle sterkte gewenst, vooral ivm Kohtje. En de uitslag van je ziekte.Ach, ik heb iedereen gelezen en wens jullie alle liefde, kracht, wijsheid enzovoorts enzovoorts!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Dat is ook zo Sammy, ik ben te mager, maar kennelijk is uiterlijk niet voor iedereen een criterium. Mijn J. is te dik (vindt hij) maar ik vind hem nog steeds aantrekkelijk. Ook de man op wie ik nu een beetje verliefd ben is aan de grote en dikke kant.Blijkbaar val ik altijd op mannen die ouder en dikker zijn dan ik.Alles goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Har,Ik was gewoon benieuwd... ga je weer een sponser zoeken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden