Har Geplaatst 24 mei 2008 Rapport Geplaatst 24 mei 2008 Ik ga me eens neerleggen op bed, slaapverhaaltje voorlezen en weltrusten wensen. Jullie ook een goede nacht toegewenst, het is al weer morgen
Kaia Geplaatst 24 mei 2008 Rapport Geplaatst 24 mei 2008 Heerlijk vooruitzicht dat Tijd uiteindelijk de gewoonten breekt (al vraag ik me ernstig af of ik het ooit leuk ga vinden in drinkende gezelschappen), voor iemand die d'r gedachten niet onder controle heeft heb je dat toch maar even mooi al ruim een jaar voor elkaar Corinne!
Kaia Geplaatst 24 mei 2008 Rapport Geplaatst 24 mei 2008 Vlei je maar lekker neder Har, weltrust! Ik ga ook m'n eens bedje opzoeken, met een dikke goedenachtknuffel voor jullie en Ctje je bent een lieve moeder dat je voor je dochter opblijft, moge ze snel wederkeren!
CPAS Geplaatst 24 mei 2008 Rapport Geplaatst 24 mei 2008 Dochter is weer thuis.Dat heeft ze weer goed gedaan. De kinderen kreeg ze wonderwel negen uur hun bedje in (wat de hele week al niet lukte door de ouders). De baby heeft twee keer flink van katoen gegeven en wou de tweede keer maar niet ophouden. Dochter belde moeder en die zou komen. Een minuut later was de baby stil en heeft ze de moeder maar opgebeld dat het toch niet nodig was. Picco bello dus en ze is veilig naar huis gebracht. En heeft voor donderdag een oppasopdracht bij een ander echtpaar.Kaia,Dat ga echt wel gewoon gezellig vinden, als het geen hijsers zijn, maar gematigde gebruikers.Welterusten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden