Spring naar bijdragen

dinsdag 26 mei

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anderhalf uur lang geen berichtje? Is dat een nieuw record?
Nou ja vijf kwartie dan.
Ik heb al gegeten hèhè altijd blij als t erin zit, ga nu met Dochter de fietsroute fietsen voor het examen, de redactiesommen hebben we al gedaan, vanavond alleen nog Engels leren. Pffff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje
Leuk ik heb er ook twee, een groot en een klein meisje maar misschien had je dat al begrepen!
De grote gaat na de zomer ook naar het VWO en is ook elf, dan is jou dochter één x blijven zitten zeker!
Verder gaat al haar vrije tijd op aan dansen, ze zit op een vooropleiding dan, 11 uur per week, zang dans, tap, drama en klassiek, tis erg veel maar ze wil niet anders!
Gelukkig hebben ze een passie!!!
Anders zou het alleen maar soaps en msn zijn waar ze zich mee bezig houden toch!

En hangt de jww in de wilgen???? dat is me niet helemaal duidelijk, en ja het is zooooooo belangrijk dat je zelf niet doet waar je die kids in deze leeftijd zo voor waarschuwd!!

Goed dat het gesprek goed is gekomen, zo zie je maar weer voor niks druk gemaakt, zonde!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien,

Wat een getverdekkies eng verhaal :devil:.
Eén ding helpt niet en dat is een fles opentrekken NIET DOEN DUS.

Het is toch de BROER van D? Als ik het wel heb? En die heeft een gezin en hád een gokverslaving? Kan hij zelf nog pinnen of niet?

Anders vrees ik nl. niet voor een overval, maar voor een herval in de gokverslaving..... :( Is dat al vaker gebeurd dat hij er zó vandoor ging?

En wat zei D zelf ervan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoeeee,

Ik heb vanmorgen vanwege de haast niet uitgelogd.
Werd gebeld door mijn werk of ik ivm een vergaderen een uur eerder wou komen,
nou dus in vliegende haast de deur uit, make upje inde auto afgemaakt:o.
Om een lang verhaal kort te maken, ik maar denken oei wat zal er voor belangrijks zijn?
Nou weinig.
Bleek dat we opnames kregen van een regionale tv zender, en wij moesten opdraven om op te treden:D
nou als ik ergens een hekel aan heb zijn het tv opnames.
komt bij ons erg vaak voor maar ik weet altijd mijn snor te drukken.B).
Lukte vadaag niet echt, mijn collega deed het woord en ik stond er maar een beetje bij, had ik dat van te voren geweten had ik wel gezorgd dat ik er wat voordeliger uit zou zien.
gaat wat lastig als je je in de auto moet opmaken.
Hahahah, we hebben het weer overleefd.
Nou niet echt belangrijk natuurlijk maar ja zo begon mijn dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn jongste is net 3 geworden in april!
Ben twee x getrouwd namelijk!
Mijn huidige man ken ik nu ruim 5 jaar en hij heeft ook nog een dochter van 11 die in amsterdam woont bij haar moeder en 1 x per maand bij ons komt, snappie het nog :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik noem dat een lease-kind....Jozias.
R. heeft ook twee kinderen (mijn Relatie Op Afstand) en die zijn 2 van de 3 weekends bij hem !!!!!! plus de helft van alle vakanties......ze lopen hier dan ook de vloer plat. Hij moet nl. ook nog gewoon 40 uur werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien: tjonge wat een ingewikkeld verhaal. Is het zo dat je dochter probeert iets goed te maken met je om die keuken te witten, of snap ik er dus helemaal niks meer van? Sterkte, kan ik dan alleen nog zeggen, of... loslaten... ieder zijn '/ haar leven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb foto's gemaakt van weerspiegelingen in het water, en dan vooral het Spaarne, een 'rivier' die dwars door Haarlem loopt. Dat zijn uiteindelijk best wel abstracte maffe beelden geworden met al die kringels en licht en donker enzo. Vorig jaar toen ik ze ergens liet zien ben ik gevraagd of ik daarmee wilde exposeren, dat ozu eerst op mijn werk zijn maar toen begon de stress.. welke foto's want het waren er best veel, en hoe druk ik ze af want ik heb niet veel geld en als het niet verkoopt dan investeer ik in iets wat niet opschiet, maar slecht afgedrukte foto's zit ook niemand op te wachten... ik zou in december al exposeren maar dat is me dus niet gelukt, ik kon geen keuzes maken en al helemaal niet op welk materiaal en hoe groot ik ze af wilde drukken, heb heel internet afgespeurd... tot ik opeens bij een bedrijf hier in Haarlem kwam dat afdrukt op alumount, een soort aluminiumplaat waardoor de foto's ook een grafisch effect krijgen, meer diepte en heldere kleuren. Alleen dat kostte een flinke duit, per foto tussen de 100 en 150 euro maar aan de andere kant heb je dan ook geen lijst enzo over want die plaat is gewoon erg mooi!! en simpel en hangt door een slim frame erachter ook nog een stuk van de muur af.

De laatste tijd ging het opeens in een stroomversnelling, ik kwam wat mensen tegen die ik al langer ken van festivals enzo en die vertelde ik dat ik wilde gaan exposeren, die 2 dames, de een organiseert activiteiten voor een festival voor mensen met een psychiatrsiche achtergrond en de ander doet de kunst van een grote geestelijke gezondheidsinstelling, waren zo enthousiast dat ze voor me zijn gaan lobbyen en geld vrijgemaakt hebben voor afdrukken, nu kan ik dus 7 afdrukken laten maken van 90 bij 60, lekker groot! Ze komen zowiezo uiteindelijk in het psychiatrisch ziekenhuis te hangen maar eerst komen er nog 2 exposities, ook is de kunstuitleen "beeldend gesproken" in Amsterdam zeer geinteresseerd... en zo komt dus alles nu in een stroomversnelling...

Ik bleef steeds maar stranden op de uitvoering van alles, het geregel, de foto's bewerken, de keuzes die ik moest maken en vooral de laatste stap, de grote stap van het afdrukken.. dat is zo definitief! die stap heb ik dus vandaag na ruim een jaar er tegen aan te hikken gemaakt.

Het voelt als een sprong in het diepe, waar kom ik terecht? wat komt hier uit voort? hoe verder? paniek dus want dat kan ik niet overzien, daarom ben ik behalve dat ik ook erg trots op mezelf ben ook een beetje de kluts kwijt en moet ook zeggen dat ik een megagremlin heb momenteel. Als er nu een fles drank in huis was geweest had ik hem opengemaakt en leeggezopen pffffffft!!!!!! Ik ga dan ook maar even niet grasmaaien bij het huis van mijn ouders ;)

weerspiegeling

bakenessergracht

brug weerspiegeld

en over een week hangen die foto's op 60 X 90 cm dus bij de stadsbibliotheek!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn inderdaad PRACHTIG Tapas! Heel mooi. Nee doe maar even niet het gras. Nergens voor nodig... ;)

Carolien, ik hoop dat er snel goed nieuws komt voor jullie! Sterkte! :present:

Hier bekaf, in de keuken een vergadering met nu al een biertje erbij. Moet er gewoon niet aam denken, maarja, ik kan dan ook geen maat houden! :P
Leuke middag gehad met vriendin, maar het was eigenlijk alweer teveel....GRRR!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er ook maar weer, een heel verhaal en dus niet meer nuchter de laatste tijd... Ging ongeveer 4 maand lekker, maar het is weer in mijn leven geslopen :(
Verrraders, die gremlins.
Zal me maar opnieuw voorstellen, veel bekende namen nog steeds hier, al ben ik erg slecht in namen en haal ik jullie nog steeds door elkaar heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...