Spring naar bijdragen

gekleurd


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 94
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Visje, ik heb ook wel eens zo'n opgeblazen maag. Ik neem dan vaak een groot glas spa, achter elkaar opdrinken, en daarna moet ik flink boeren, en ik heb altijd het gevoel dat de lucht in mijn maag daarmee verdwijnt!
En verder heb je bij de drogist het product ''deflatine'', dat wil ook wel helpen.
Ik slik ook refusal, maar ik heb extra lucht zeker niet als bijwerking ervaren. Zittend aan tafel eten, en je eten goed kauwen. Niet schrokken dus!
(ik voel me net mijn eigen moeder....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Pippi, de witte was ligt er nog. Beetje onwezenlijke dagen, we moeten allebei weer in het hier-en-nu komen.

Tapas, wat een PRACHTIGE foto's zijn dat! Het is dat ik als verse oma min of meer verplicht ben een foto van mijn kleinkind (van zijn voetjes dan) als desktop te hebben, anders had ik er zeker één van jou geleend! (wel even keurig toestemming gevraagd hoor!)
En ik vind zéker dat je ze in groot formaat moet ophangen! Werkelijk beeldschoon!
(ik hoop dat je dit nog terugleest!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, stoer van je, je bent de confrontatie aangegaan en je hebt jezelf ook nog eens getracteerd op een bos bloemen!!! Hartstikke goed!! Ik ben trots op je!!
of het nu over is? helaas denk ik het niet. het zal altijd wel weer ergens getriggerd worden maar zolang je dat ook ziet en serieus neemt zal dat steeds makkelijker worden.

Houtje die verdomde onzekerheid ook altijd.. weet je dat ik jou graag als moeder gehad zou hebben? Wees blij dat je niet perfect bent want volgens mij is dat verschrikkeloos saai. Je bent perfect genoeg hoor!! meer dan!! Morgen de uitslag is heel erg spannend, het klinkt raar maar ik zal duimen dat er iets te zien is op de mri en dan ook nog iets waar ze wat mee kunnen zodat je van de pijn af komt.

Ik ben ook heel stoer geweest vandaag, had een gesprek bij de bieb over de komende expositie, die zou op panelen komen te hangen in de centrale hal, maar dat zag er zo armoedig uit en de panelen waren ook te klein vond ik, je kon geen afstand nemen van de foto's.... dus heb ik besloten dat dat niet de juiste plek is om mijn werk te etaleren. hihihihihihi.. mevrouw van de bibliotheek was wat teleurgesteld want ze vond het zo mooi wat ik maakte... maar voor mij was het een opluchting, nu kan ik weer verder in mijn eigen tempo!!!! De drukker heb ik gebeld dat het gewoon het grote formaat gaat worden en als ze klaar zijn hang ik ze op mijn werk op tot er een geschikte expositieruimte beschikbaar komt en dan gaan we lekker met veel bombarie openen.. ik ben behoorlijk trots op mezelf dat ik dit zo bedacht heb! Ik heb de regie weer terug nu.

We gaan nog wel kijken of we iets met de brugwachtershuisjes in haarlem kunnen, dat ze daar komen te hangen een tijdje, vind ik een leuk plan wel maar mogen mijn promotiedames lekker gaan regelen en uitzoeken.

ik kan weer ademen, gisteren met al die stress zijn er 4 pammetjes doorheen gegaan en dat is echt niet normaal voor mij. Nu kan ik weer normaal denken want inderdaad ging het allemaal te snel en was het te veel.

poeh wat ben ik opgelucht zeg!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippieen grote bos:present:voor jou. Goed gedaan!
Tapas; wat een overwinning en goed dat je naar je eigen gevoel en inzicht hebt geluisyerd.
Trees, dank voor de adviezen en moeder: ik eet altijd netjes mijn eten zittend hoor, wat dacht je, dat ik hier als een romein op een divan mijn trosje druiven naar binnen laat zakken?:D;)
Ik ga mijn rondjes rijden voor de kids, tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas: wat een spanning en wat knap dat je de regie in eigen handen hebt genomen, ja daar is moed voor nodig.

Pippi: je bent gegaan, dat is ook moedig. En dan ook nog het kindje vasthouden. Ik hoop dat je nu even rust krijgt, je bent nu geweest of spreek je de buurvrouw vaak?

Ik ben harstikke labielig, maandelijkse toestanden, niet normaal meer hoor. Ben wel gaan fietsen vandaag, maar vraag niet hoe. Zucht, puf.... vroeg , heel vroeg naar bed, dat is het beste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Pipi en Tapas, DIKKE VETTE KANJERS!!!!!!

Gnigni, durf haast te zeggen dat ik hier met een soort gevoel van trots zijn zit... OP JULLIE!!
Allebei, heel goed gedaan. Op je gevoel, durven vertrouwen op jezelf! Gefeliciteerd!

Houtje, GEWELDIG toch van jou. Al 2 jaar en 7 maanden ADB!! :musicnote::present::heart:
En, je hoeft je hélemaal niet schuldig te voelen over het een niet zgn goede moeder zijn. Dat ben je wél! Sterkte voor de uitslag bij de neuroloog, ik hoop dat het meevalt! En dat betekend geenzins dat jij een aansteller zou zijn!

Trees, even rustig aan aclamatiseren dus!

An, toch knap dat je wél bent gaan fietsen. op tijd erin. Ik ook!

Ik, heb gewoon een boek gepakt en lees me een eind in de rondte. Heb denk ik gewoon last van de bijwerkingen van de efexor. Nog vermoeider dan ooit... komt ook wel weer goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben gewoon super chagerijnig. Wat een verschil met een paar dagen geleden. Langzaam leer ik mezelf beter kennen. Het zijn echt die hormonen. Nu heb ik dus uitgerekend en kom tot de conclusie dat ik precies als we op vakantie gaan die toestanden ook heb. #@%$@! daar kan ik me zo nutteloos oneindig boos om maken.

Sorry Pippi en alle anderen die 'echte' zorgen hebben, moest het ff kwijt.

Dat fietsen is wel wat nieuws. Ik bedoel het is toch niet niks, 20 km heen naar werk en dan weer 20 km terug. De eerste dag dat ik ging was wel een aanfluiting zeg. Iedereen fietste me voorbij, zelfs een super oudje. Nu houd ik de boel wel bij. Maar je moet wel bedacht zijn op regen. Laatst heb ik echt een kwartier onder bomen staan schuilen, geen jas niks bij me, niet zo handig dus. Komen er fietsers langs met ingepakte fietstassen, regen jacks, proffies dus. Ze keken wel een beetje meewarig naar mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu wil ik niemand in een discussie doorsnijden en ook niemand tekort doen, maar er moet me iets van het hart.
Voor het eerst in maanden voel ik me fit genoeg om met de auto zelf naar Rotterdam te rijden. Een hele opdracht, die ik stiekem heb gedaan, want als J. er van zou weten zou hij me wurgen.
Waarom ik dat gedaan heb, is omdat ik volgens het contract van mijn mobiele telefoon, recht heb op een gratis nieuwe. Daar had ik nou zin in, zo eentje waar je video's mee kan maken enzo. Ja kinderachtig, ik weet het. Kom ik aan op Zuidplein, hartstikke druk. Dat ben ik helemaal niet meer gewend zeg, na maanden op het platteland. Enfin, ik naar die mobile-shop. Nee sorry mevrouw, u moet uw contract meenemen. Contract? Contract? Wat voor contract, dat wordt gewoon altijd per internet verlengd.
Maar ik kon dwarsliggen en hoog of laag springen, noppes zonder contract. Ik weer naar huis, zonder nieuwe telefoon. Toch trouwens wel genoten van het rijden, zo lang geleden!
Ik weer bellen naar T-mobile: ja mevrouw, u had gewoon een toestel moeten krijgen.... Snappen jullie het nog?
Ik niet, maar ben vanmiddag wel ondeugend geweest, zonder drank. En dat is al heel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, goed gedaan. Ook goed dat je echt aan jezelf gedacht hebt met de bloemen en het verdriet dat nu een plaats mag hebben.

An, ook jouw probleem vind ik een "echt" probleem. Je moet er toch maar elke maand doorheen. :present: En dan nog 40 km fietsen?? :huh: Doe je dat elke dat of wekelijks?

Vie, goed gedaan van je. Je hebt gelijk dat je opeist wat je is beloofd. En tegelijkertijd ontdek je nu wat je nu toch allemaal maar weer kan. :musicnote:

En inderdaad Carolien, als mannen door moesten maken wat wij wel eens doormaken ...................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kennen we niet allemaal die wens wel eens "alleen" te willen zijn zonder dat we dat werkelijk menen??

Dat zodra je dan even alleen bent je hele gezin in je gedachten zit inclusief alle mogelijke beangstigende momenten?

Dat zodra iedereen weer veilig aan de etenstafel zit je weer begint te meimeren "goh, ik zou wel eens alleen willen zijn".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij staat daar dag mijn lieve vriendje.
Carolien schilder jij voor www.dierverlies.nl ?

Ja, het was fijn om weer zelf auto te rijden, thanks. Eerder mocht het niet vanwege de medicijnen. Daar heb ik er nu veel minder van, en ik heb ook eerst de huisarts opgebeld hoor, of het verantwoord is. Zou nooit iemand anders in gevaar brengen. En vanavond zeg ik het ook wel eerlijk tegen J. (Hihi, dat moet wel, want anders ziet hij het toch wel aan de teller.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voel me op het ogenblik even dood-en-dood-moe. Heb ik soms sinds ik niet meer drink. Ik ga lekker even een uurtje op bed liggen. Daar knap ik van op.

Bijkomend voordeel: ik slaap veel beter en dieper als ik niet drink. Alleen daarom zou je de wijn al laten staan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook Floortje, doodmoe. Wou even bijlezen maar kan het niet opbrengen....pffff, sinds gisterenavond al bekaf, kwam na 13.00 uur weer terug die malaise. Heb daarna flink gewandeld maar kwam moeier thuis dan toen ik ging (meestal knap ik er van op).
Maar gewoon accepteren, zal trouwens ook best met het benauwde weer te maken hebben.
Nou, dat weten jullie dan ook weer, machtig interessant :D

Heb pas een intakegesprek op 9 juni bij vrijwilligswerk maar ben wel meer te weten gekomen. Ze begeleiden o.m. ex-gedetineerden en ex-psychiatrische patiënten, dat zijn dus de langlopende projecten waarvoor zelfs opleidingen worden gegeven.
Moest meteen aan Tapas denken....lijkt me mentaal wel zwaar maar erg dankbaar werk.
Tapas??? Jij kunt me er vast meer over vertellen ;)

Uiteraard zijn er ook lichtere klussen waar ze mensen voor kunnen gebruiken.

Een uitdaging wil ik niet uit de weg gaan, heb immers nogal wat aan therapieën versleten en ik denk dat in combinatie met een opleiding het mes aan twee kanten kan snijden.
Enfin, ik zie wel. Ben iig benieuwd hoe het verder zal gaan....positieve indruk gekregen aan de telefoon, met name op de begeleiding van de vrijwilliger wordt de nadruk gelegd. Mag natuurlijk ook wel, tis best een zwaar takenpakket.

Zo, en nu rust. Niks geen geforum meer...helemaal niets trouwens, relaxte muziek en wat wierook om mee te beginnen. Maaltijd zit er al in: Wok and Go restaurant geweest en voor 6 euries goed gegeten.
Zie wel of ik nog effe kom kijken.
Garoetjes alvast, iedereen het beste :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
2,5 jaar + 1 maand ADB!
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

Had een maand tekort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Wou je even sterkte toewuiven.
:sun: omdat je het toch gepresteerd hebt.

Druppeltje,
Wat is er gebeurd dat jij bont en blauw bent? Of begrijp ik je openingsbericht helemaal verkeerd?

Carolien,
Wat is dat voor een spul dat er voor zorgt dat sigaretten vies gaan smaken?
Was geïnteresseerd. Ik wil geen alcohol meer in mijn lijf.

Aura,
Ben benieuwd naar je schrijfsels,

Vie,
Jij gaat dat mobieltje straks nog per post toegestuurd krijgen. Blijven aanhouden! En doe ook maar zielig.

Water,
:)

Tapas,
Topper.

Albertina,
Heb je een sollicitatie lopen. Zo, prachtig.

Marjo,
Zo een cursusje kan ik ook best gebruiken: knoop door hak ken.
Doe maar rustig aan, dat mag. Ik vind het prachtig dat Klaas je kennelijk wel aanvoelt en je helpt.

Har,
:)

Adam,
Zo te horen komt het wel i.o. met je rug.

Floortje,
Wat lief van je moeder.

Visje,
Over de Refusal heb ik je een pb gestuurd.

Sammy,
Mooi gedicht. Bedankt dat je dat allemaal voor ons hebt overgeschreven.

Kaia, :)

Houtje,
Jij hoeft je nergens voor te schamen. Niet voor je depressie, niet voor het feit dat er een MRI is gemaakt van je schouder die harstikke veel pijn doet. Nergens voor.
Jij bent Houtje, die altijd graag voor iedereen klaar staat, behalve voor zichzelf.
Sta a.j.b. klaar voor jezelf. Jij mag er wezen. Jij hebt mij al diverse keren zo goed geholpen.
Heel verstandig om je huisarts te bellen.
En sorry, heb je een maand te kort gefeliciteerd. Bosje :present: :present: en ik zal terug naar school moeten om te leren tellen.


Trees,
Hoe is het ondertussen met je dochter en haar baby?
Ik vond die druk die op haar werd uitgeoefend om toch de borst te blijven geven erg vervelend.

An,
Sterkte met de pms. Is er nog tijd genoeg voor de vakantie om aan de pil te gaan? Daarmee kun je nl. e.e.a. verplaatsen naar later b.v. Marvelon begin je in te nemen op de eerste dag van bloeden. Kan ook op de tweede. 't Is maar een idee.


Straks vertel ik wel over mijn gesprek vanmiddag.
'k Wou ontzettend graag wat bijlezen over jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond adb, ers
houtje van harte met je 2,5 jaar en sterkte voor morgen .
visje hier in belgie heeft men tabletjes voor de maag " rennie " genaamd.
met mij is alles oke , bijna 7 uren in een tuin gewerkt heerlijk , af en toe begon het te regenen maar dat stoorde mij niet , na mijn werk in mijn vuile werl plunje naar de kringloop , vraag de verkoopster mij of ik een actrice ben ??
ik zeg neen en heb jij ooit al zo een vuile vieze actrice gezien , antwoord ze nou actrices werken ook in de tuin , ja kan wel wat ik niet weet is of actrices naar de kringloop gaan ;)
na mijn werk hier thuis ook een en ander gedaan gekookt en gestreken en ja ik voel mij daar fijn onder want zo heeft mijn geest geen tijd tot denken ;)
nog twee dagjes werkn en dan joepie de poepie weer naar zee .
wens jullie een fijne nuchtere avond toe
ps heerlijke fruitsapjes hebben ze nu van appelsientje , heerlijk met deze warmte :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pipke , je wou dat je u mam alles kon vertellen , als je wilt kan je dat he pippi .
ik doe dat tenminste , ik ga buiten in een stoel zitten en sluit mijn ogen en praat in gedachten met mij ma /ouders , de kunst pipke is onze gedachten om te zetten van evt negatief naar positief .
wens je veel sterkte toe en een :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jee Pip, wat een lomperik!! :(

Voortaan moet je keiharde afspraken maken in jouw eigen huis (en ook in de zijne als je daar bent):

Als ik lig te slapen mag ik alleen wakker gemaakt worden als het huis afbrand!!

En anders moet hij je gewoon lekker even laten slapen. Emo-dag of niet, jij was moe!! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, rot voor je! Je vriend heeft kennelijk niet helemaal begrepen hoe jij zo'n dag ervaart. Best wel moeilijk, sommige dingen wil je zo graag niet hoeven uitleggen. Ik snap het gevoel dat je juist dit soort dingen met je mam wilt delen. Je wilt de troostende arm van je moeder, even weer haar kleine meid zijn, waar het altijd veilig en vertrouwd was. Volgens mij heet dat eenzaam zijn en je niet begrepen voelen. Misschien had je even behoefte aan datgene wat moeders van nature hebben? hier, ik leen je even mijn moederlijke schouder om tegen uit te huilen. Knuf!

Corinne, als jij weer zo'n hele lijst kunt produceren, krijg ik het vermoeden dat het weer een beetje beter met je gaat? Ben benieuwd naar hoe je gesprek was!

Zo, nu ga ik even bij delta kijken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip wat is eigenlijk een pam? ik hoor dat wel vaker.

Probeer nu anders nog even wat te gaan liggen voor de kinderen terugkomen. Zet een wekker op de tijd dat je ze verwacht. Daarna kun je misschien betere beslissingen nemen. En zodra de kinderen naar bed zijn mag jij er ook weer in. Even lekker bijslapen.

Kunnen ze anders niet een nachtje bij je ex blijven slapen? Pip, ik weet niet genoeg voorgeschiedenis van je om te weten wie de vader was. Sorry dat ik er zo openlijk naar vraag. Antwoorden hoeft uiteraard niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wist dat er in Juni/Juli een pv feest van vriend zijn werk zou worden gehouden. Zet me al schrap daarvoor. O.a. daarvoor hoop ik dat die Revia flink zijn best gaat doen.

Normaal wordt er op zo'n feest heel erg veel gedronken. Ook ik dronk veel. Nu blijkt dat feest precies 1 week na mijn moeder's verjaardag te zijn!!

Probeer me nu in te denken hoe vriend en ik samen nuchter naar de rest gaan zitten kijken die dronken worden ......... ?!? Ik heb van diverse postings ook begrepen dat je veel meer mensen ontdekt die nuchter blijven. Ik weet dat ik het moet gaan proberen te zien als een test, hoe ervaar je het om dat feest mee te maken zonder roes??

Alle advies is welkom!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, heb net twee boterhammen met roomboter en hagelslag op... Heerlijk!

Was aan het begin van de avond bij de huisarts voor een longfunctietest ivm kortademigheid. Uitslag was 91%, hartstikke goed dus! Gelukkig! Ja gelukkig, heb niets aan mijn hart en goede longen.. maw het zit toch allemaal tussen de oren. Dat wist ik ook wel, maar toch! Had wel een beetje "houtense" hoop (nou ja, groot woord) dat er iig iets uit zou komen... Nu voel ik me haast rot omdat ik al die testen en dure uren heb verbruikt! Tsjee.. ja. niet doen. ben ook blij hoor, dat ik niets mankeer. Maar weer door, zal toch wat aan die kop moeten doen! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...