Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 Mei


Rudy

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An,
Bedankt.
Goed dat er geen alcohol in huis was.

Een aantal mensen, o.a. Blacky en Marjo, hebben het boek 'Als leven pijn doet' van René Diekstra aanbevolen. Ik heb het gelezen en moet zeggen dat dit boek ook weer een aantal puzzelstukjes op zijn plaats deed vallen. Ik moet wel zeggen dat ik er heel wat tranen bij gelaten heb. Vooral in het begin, toen zat ik weer eens op mijn bodem door het niet roken. Een aantal blz. eruit heb ik op een papiertje geschreven, zodat ik de passages kan teruglezen. Het is idd een boek dat enige handvatten biedt, maar goed dat ik de gebonden versie heb gekocht, die kan beter tegen veelvuldig gebruik.

Charlie,
Ik heb kennelijk wat gemist, maar begrijp uit je bericht dat je met je man gesproken hebt. Heel goed.

Hulp bieden vanuit eigen ervaringen is een onderdeel van het eigen genezingsproces. Dat is ook bekend vanuit de psychologie.
Ik wil wel vanalles in mijn uitzwaaier zetten, maar die telt al zo veel regels.
Iemand die zich bij de Wie is Wie meldt, wordt bijna altijd door iemand van ons uitgenodigd om vooral mee te doen aan het dagdraadje.
Ik denk niet dat echt alle geregistreerde mensen prijs stellen op een pb'tje. Dat komt op sommigen misschien wel als dwingend over.

Houtje,
Ik zie het al voor me. Idd lachen.
Je gevoel voor humor komt krachtig terug! Dat is een goed teken. Ben er blij om.
Bitter lemon, ga ik ook nog even nemen.

Ik heb ook een hele lieve, inlevende, begripvolle en zeer aanmoedigende begeleidster. Ook heel geduldig, al die epistels van me leest ze echt grondig. Tussendoor een bemoedigend mailtje als ze wist / weet dat ik in moeilijk vaarwater zit. Ik ben echt blij dat ik vorig jaar maart deze behandeling heb gevonden en me een paar dagen later heb geregistreerd voor het forum. Een heel erg belangrijk keerpunt in mijn leven.

Blacky,
Je hebt een hele mooie pyama die dan nu bij je gezicht past. Doet het zeer?
Welterusten.

Carolien,
Jij ook welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet je Houtje, ben tot het besef gekomen dat ik niet alles van manlief moet laten afhangen, ik mag zelf ook wel eens een arm om hém heenslaan enzo.
Echt, deze week samen thuis ging super, lekker samen de tuin gedaan, plantjes gekocht, ergens een bakkie, enz enz, lekker veel sĂ¡men doen, dat kwam niet veel meer voor!
We hebben zelfs samen weer eens gelachen, heerlijk!
Maarre, ik ga er weer vantussen, morgen vroeg komen de kleinkids al en blijven een nachtje logeren, dochter en haar man hebben ieder apart een vrijgezellenfeestje van mn andere dochter, die 27 juni gaat trouwen!
Slaap lekker allen, en Houtje zonder pijn, hopelijk! Doe het rustig aan he, pas op!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Moeder Houtje gaat ook. Wurm 1 moet om kwart over 7 op de fiets brrrr en Wurm 2 in het voetbalpak om 9 uur op het veld.

Bedankt voor je compliment Corinne over mijn humor.

Ik heb overigens vre-selijk gelachen vandaag, wel pijnlijk maar ook een opluchting. Sprong nl. met nat haar (wel al mousse erin) in de auto ik zet dan de blower aan en 10 minuut later is het droog, even uitborstelen, en klaar maar ik zag om 12 uur (na de les......) dat ik de borstel vergeten was erdoor te halen. Leuk al die pieken..... en die cursisten hebben niks gezegd, de krengementen.

En ik had me opgemaakt terwijl ik zat te bellen (liep te bellen) dus ik zal er wel erg Indiaan-achtig hebben uitgezien. Teveel rouge vrees ik en een kakafonie aan oogschaduw. Ik had vanavond 25 watjes nodig en een fles remover.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ga naar bed. Morgenochtend hebben vriend en ik samen kantinedienst bij de tennisvereniging. Daar moeten we om 08.30 uur zijn. Voor mij is het de eerste keer. Spannend. :P

Vriend is trouwens nog niet thuis. Hij had vanavond een reunie van zijn lagere school. Nou, ik merk het wel als hij er is. Of het wordt zo laat dat ik echt al slaap ............. Welterusten allemaal. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...