Spring naar bijdragen

vrijdag 6 juni


bliksem

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 118
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiesmorrugges!

Bliksem, helemaal geen rare tijd hoor, voor mij is het iedere dag om zes uur tandenpoetsentijd, kijk maar: :D
Lekker he, zo'n fris koppie op de vroege morgen? Voor herhaling vatbaar? ;)

Hier wordt het alwèèr 24 graden, de zomer kan al niet meer kapot in dit mooie stukje Nederland. En het is ook nog vrijdag, wie weet, misschien kan ik vanmiddag een paar uurtjes vrij krijgen, kan ik weer verder "mit toene". Ik zie het dus wel zitten vandaag.

Wil iedereen even een hele fijne dag wensen, met veel leuke dingen op je pad (maar je moet ze ook wel een beetje willen zien hè).
Volhouden hoor! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihi, ja deze tijd heeft wel wat moet ik zeggen.lekker even buiten geweest, de vogeltjes gevoerd. de musjes en de meesjes. de tortelduifjes en de grote duif, die duif met de dikke cabrio onder zijn kont.

buiten is het 15 graden. binnen nog dik 24, dus de schuifdeur maar open gezet. wel met de hordeur dicht, want al mijn katten die op de vogeltjes zitten te loeren zullen we maar niet te erg verwenntn. die hebben trouwens ook al wat te eten gehad. de brievenbus kleppert. de krant is gearriveerd.


dag dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bliksem en Water,
Bliksem: beter vroeg eruit zonder kater dan er niet uit kunnen komen met!
IK wens jullie ook een fijne droge dag, ik rijg er vandaag maar weer een dagje aanvast. Doen jullie mee?
Water: dat zou fijn zijn als je wat eerder naar huis kan! liefs Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenmorgen bliksem , water , viske en alle andere die al wakker zijn .
weersbericht uit belgie = regen rondom het brusselse
ik al poosje mijn bed uit , katten bak en keuntjes bak ververst nadienis het recies file aan de kattenbakken ;)
straks weg ivm loopbaanbegeleiding en nadien misschien naar zee al weet ik dat nog niet juist , wat ik wel weet is dat ik er wer voor ga voor een nuchtere dag
water ikke zal duimen dat je enkele uurtjes vroeger mag stoppen
hawdu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bliksem, water, Visje, Blacky en alle anderen,

Hier ook een fris kopie. Gaat lekker ben nog niet uitgeslapen, maar heb veel afspraken vandaag dus moest er wel redelijk optijd uit mijn bed. Ben nog wat moe , maar de ergste heb ik nu wel achter de rug.
Ben nog steeds vastbereaden om de eerste niet te nemen.
Vandaag geniet ik van deze zomerse dag. Ik bllijf droog.

Groet,
Sandra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra en allemaal goede morgen. Ja ik ga met je meedoen Sandra. Ik heb het draadje van gister nog eens gelezen. Ik ga me veilig voelen in mezelf en ik heb een verbod om te drinken vandaag.
Floor het feestje heb ik vandaag en volgende week ben ik de bob. Nu 14 dagen niet gedronken en ben veranderd in ... mezelf .......

Je raakt jezelf inderdaad kwijt als je drinkt. Je leeft in een nep wereld, die me nep gevoelens geven en een nep stemming, het is niet de werkelijkheid.
Het werkt in ieder geval goed hoe ik nu de drank zoveel mogelijk uit huis laat. Voor mij is het nu al een hele stap om het te moeten halen, dus nog niet gedaan.
Vandaag telt en moet al het geleerde uit de kast halen.

Ik beloon mezelf absoluut niet als ik ga drinken vanavond.
Ik zal absoluut met een kater opstaan, al is het een psychische kater.
Ik wil vooruit kijken, aan mezelf werken, het leven nuchter onder ogen zien.
Ik wil niet s'morgens opstaan en walgen van mezelf, me schamen voor iedereen.
Dat is GEEN leven.

Ik wil niet meer afhankelijk van die drank zijn.
Ik moet mezelf tijd geven, want ik weet dat het na een tijdje een stuk makkelijker wordt.

Zo, dit was even mijn spiekbriefje voor vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey ho,
Zeg, ik heb wat abrupt afscheid genomen van het forum en via een paar persoonlijke mails kreeg ik te horen dat ik niet moest wegblijven door wat minder prettige berichten.
Zo ligt dat niet hoor. Ik ben helemaal op niemand boos en wens iedereen het beste toe.
Voor mij is de reden dat ik het forum begon te beschouwen als een manier om dingen kwijt te kunnen die ik niet met iemand anders dacht te kunnen bespreken. Dat is niet waar, heb ik inmiddels ontdekt. Bovendien "hing" ik er te veel aan en kwam er veel te weinig meer van het echte werk.
Vandaar dat ik mezelf streng heb toegesproken en meer in het echte leven wil staan. Het is voor mij een beetje alles of niets: zomaar eens in de zoveel tijd meeschrijven gaat niet, maar elke dag meeschrijven kost me gewoon teveel tijd. Als je merkt dat je zelfs 's nachts wakker schrikt omdat je over mensen van het forum ligt te dromen, dan wordt het tijd voor wat anders.
Daarbij wil ik iedereen van harte bedanken voor de lessen die jullie me hebben geleerd en de dingen die jullie hebben willen delen.
En voor de rest: drink niet en GA voor je leven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien: ik neem je prent mee van de gremlins, die je van je rug af moet laten glijden. Ik ga er niet mee in gevecht, dat is zinloos. Ik zal mijn schouders optrekken en naar achter kijken en zeggen 'ja ga maar, doei'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bonjour mon amis :sun:
Uh..sorry, heb gedroomd dat ik in Frankrijk woonde en als vrouw door het leven ging....iek, ik klets hier teveel met het vrouwvolk geloof ik :P Kan ook zijn omdat ik gisteren naar Little Britain heb gekeken :D
Ik had ook ongeveer zo'n jurk aan maar was wat onhandig op de hoge hakken :huh: ik was wel uit volle kracht hout aan het hakken....sjezus, voer voor psychologen :o

Leuk filmpie Caro, was het een belgische herder? Hoe jij eruit ziet wist ik al. Trouwens nog meer mensen foto's uitgewisseld?

Effe bijlezen..

Link verwijderd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen !

Nee ik kan niet best slapen, kan eigenlijk niet liggen, ja ik heb pijn (maar eigenlijk de hele dag en nacht door dus ik word er gestoord van) dus om 01.00 uur dwarrel ik weer door het huis, maar ik zag niemand on-line (jullie mij blijkbaar wel, knap :P) en om nou in je eentje te gaan zitten kletsen, neu. Gisteren heb ik om 04.00 uur een half uur staan douchen toen kon ik wel weer slapen gelukkig.

Het slapen blijft een moeilijke geschiedenis, ik heb nu een bunker gebouwd van kussens waar ik dan in ga liggen zodat mijn armen hoog liggen (minder pijn) en mijn nek een beetje plat maar niet té. Overdag is de ellende dat je nek de hele dag je hoofd draagt en dat doet zéér. Maar ja, 's nachts heb ik eigenlijk nog méér last dan komt de pijn zo in scheuten. Het schiet door naar mijn pink, typisch zenuwpijn.

Maar goed, ik ben al weer fris gewassen en gestreken. Nog even feunen en wat indianenkleur erop pletteren en dan weg. Ik ga zo mijn cursisten een uurtje pesten, niet te lang vandaag, maar wel goed om even eruit te zijn (uit het huis), te fietsen (du-huh) en les te geven. Het is ten slotte dat wat ik graag doe. Dapper vind ik het wel van mezelf.

Vanmiddag evaluatie met de huisarts over de morfine, soort en dosering.

Vanaf maandag heb ik (privé dat wel) een paar weken extra huishoudelijke hulp geregeld, ik moet het zelf betalen, maar de eigen bijdrage van de Thuiszorg is ook 12,-- per uur inmiddels. Dan maar privé en iemand die ik aardig vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har: ik heb me echt een bult gelachen met dat filmpje.
Gister had je er toch ook zo een.. dat is zo'n welkom iets zo'n filmpje, het helpt mij enorm.
Het voordeel is dat je het wel of niet aanklikt, dus je hoeft niet te kijken. Wat een uitvinding zeg, ik wil me daar ook eens in verdiepen.
Deze rare ochtend heeft het in ieder geval al veranderd. Ik had een nachtmerrie, het was heel eng, maar weet absoluut niet meer waar het over ging.

Nu ga ik toch maar eens aan de poets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Vie, vaak ben je hier door de molen gegaan...niet makkelijk, maar gelukkig dus niet de reden dat je nu wegblijft. Laat nog eens horen hoe het je vergaat :)

An, hou je sterk...gaat je lukken! Spring je weer op de fiets vandaag?

Caro, haa...ik ben dus niet de enige die het forum bij de AA "promoot". Omdat we voortaan eens per maand een thema kiezen wil ik gaan praten over wat het forum voor me betekend..

Allemaal een goede dag vandaag, verse Adb'ers fijn dat jullie het forum gevonden hebben. Je kunt er je verhaal kwijt, om steun vragen en ook nog eens de broodnodige lol hebben...welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har: nee niet op de fiets. Ik denk dat ik m'n spieren even rust moet geven. Maar weet je Har, je hebt deze morgen aan het lachen gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en zit ineens vol energie.

Tot later, Har :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Nieuwe dag, nieuwe kansen, heb het ff zwaar, maar ga er weer voor.
Floortje, Anna, bedankt voor jullie steun gisteravond. Ik weet dat het trekmoment vanmiddag weer gaat komen en ik zal proberen hem met open armen te ontvangen ipv me er sterk tegen te gaan verzetten. Ik ga denken, ok daar ben je, kom maar en dan ga ik proberen er mee om te gaan. Wellicht is dit beter dan me er krampachtig tegen te gaan verzetten en alsnog de fout in te gaan.

Vie, je hoeft je toch helemaal niet te verontschuldigen? Bovendien, je hoeft toch niet dagelijks te komen, kom gewoon als je zin/behoefte hebt naar het forum; juist die "vrijblijvendheid" (en tegelijkertijd steun) ervaar ik hier als zo prettig. Je hoeft niets, maar bent wel altijd welkom.

Ik heb me net lekker opgetut en leuk aangekleed, begon de dag slecht want ben een beetje in een pee bui (ben ongest*ld geworden vannacht), maar realiseer me dat ik er wel zelf wat van zal moeten maken,
groetjes en laten we het proberen droog te houden vandaag,
Rosan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter zo'n kater dan eendje van de drank toch? Heb je van de pijn niet kunnen slapen?

Goed An, gelijk heb je....je moet het nu ook weer niet te goed willen doen. En die filmpies, tsja....heb die link het toch maar effe verwijderd..gni...gni, maar het doel is bereikt: je hebt kunnen lachen :D

Houtje we mekkeren hier nogal over jouw drukke leven en zijn bezorgd of je niet te veel doet....de andere kant is natuurlijk wel dat ik veel respect heb hoe je jezelf overeind weet te houden :present:
Jij doet het op jouw manier uiteraard...heb je er wel iets aan dat we je zo achter je broek aanzitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...