Spring naar bijdragen

vrijdag 6 juni


bliksem

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve forumleden,

eindelijk wat langer kunnen slapen! Helaas ging de wekker tijdig, anders had ik het nog wel langer volgehouden! :)

Aan de nieuwe mensen, welkom hier!

Ik ga straks naar de fysio, hoelijk kunnen ze wat aan mijn dikke been en enkel doen. Daarna het contract met mijn dochter ondertekenen op school. Gisteren een zeer zeer stevig gesprek gehad, compleet met tranen van beide zijden, wat hopelijk een basis zal zijn voor het slagen van het hele project. Moeilijk, moeilijk.
verder boodschappen, paspoort verlengen, naar stad....pffff.

Ik heb een vraag aan d emensen hier: heeft iemand hier ervaring met "restless legs"? Zo ja wat heb je aan de symptoombestrijding gedaan?

Verder iedereen een prettige dag! ik doe mee en houd het droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 118
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Charlie,
heb ik gezien ja! Ik heb het niet helemaal zoals daar beschreven, maar heb verder op internet dingen gelezen die ik helemaal herken! Ik kom ook "positief"uit de test! Vandaar mijn vraag!
Dank je overigens. Jij lekker gewerkt vannacht? Gaat het goed met de kleinkids?

Adam,
nog even aftellen dus en dan hopelijk een enorme verbetering!!
Lief zo'n jong katje! laat je even weten wat de naam wordt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou maak je ons juist nieuwsgierig, Adam, maar dat was zeker je bedoeling...haha
Ziza, heb ik ook last van, restless minds.........maar daar heb ik een stokje voor..
Har, succes bij M
Gem, gaat supergeweldig met die 2 apen, als er iets niet klopt is het: "domme Oma.." hihi, krijg overal de schuld van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat dacht ik vanmorgen al, het is niet de drank, maar mijn hoofd dat onrustig is. Tenminste ik heb geen trek in de drank, maar wel in het effect ervan.
Dus mijn hoofd, mijn gedachten gaan een kant op waar ik schijnbaar niet tegen kan en die ik weggestopt wil hebben en ik meen dat in de drank te vinden. DE oplossing als het ware.
Dus ik wil mijn denken onderzoeken. Wat denk ik op dat moment nu eigenlijk, verder kijken dan de zogenaamde trek.
Vanmorgen denk ik in ieder geval alweer veel te veel aan die zooi, maar dat komt omdat ik vanavond de confrontatie breed aan moet. 'Nee, dank je ik heb geen zin', of 'nee, dank je, ik drink niet meer', of 'nee dank je, ik weet niet wat ik wil :huh: ... dat zou het meest eerlijke antwoord zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Charlie,

Mijn oplossing was volgooien met alcohol , coke snuiven , speed , cannabis roken en doe van alles maar veel... heel veel...totdat ik helemaal stil ben en als een zombie ben geworden...

Zie je .. alcohol en drugs waren niet het probleem maar de oplossing... haal je de alcohol en drugs weg blijf je nog steeds met het probleem zitten... mijzelf hahahaha....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem

Toen ik nog vaak dronk en ook in de tijd dat ik nog veel aan het 'bingedrinken' was, had ik vaak last van een soort kramp in mijn kuiten en dat ging alleen maar weg als ik opstond.
Nu weet ik niet of je zoiets bedoelt maar bij mij is het overgegaan door niet meer veel te drinken.
Maar ik heb net even op het internet gekeken en ik geloof niet dat wat jij bedoelt hetzelfde is.
Lastig voor je!

Dus je had een heftig emotioneel gesprek met je dochter? Maar wel met een goed gevoel achteraf?
Ik hoop dat de fysio je wat verlichting geeft.

Carolien

Over het foto's uitdelen voor de meeting heb ik een dubbel gevoel. Ik heb nl dit jaar al een meeting meegemaakt en het was inderdaad een vreemd gevoel opeens met mensen aan 1 tafel te zitten die ik visueel dus nog nooit had gezien. En dat gaf de eerste 15 minuten een vreemde verwarring, omdat je soms hele andere types bij de avator in gedachten had. Maar achteraf vond ik dat ook wel een leuke ervaring.
Gaat de meeting trouwens nog door?
Ik hoor er weinig over, zou Bambam het niet organiseren?
En wie gaan allemaal? Misschien een apart draadje openen waar mensen zich kunnen melden?
Zou toch wel willen weten wie ik allemaal ontmoeten kan en waar?

Vie
Goed van je hoor, dat je op eigen benen gaat staan zonder het forum.
Je staat bijna een jaar droog, dus het zal je al wat makkelijker afgaan.
Dromen of nadenken over het forum doet iedereeen die hier al wat langer rondhangt.
Dat doe je over je 'echte' vrienden ook toch.
Dat heet verwerking volgens mij en dat dat wat vreemd voelt over mensen die je nooit ontmoet hebt is inderdaad zo, maar ik heb me er maar bij neer gelegt dat ik me gewoon betrokken voel bij een hoop mensen hier.
Ik voel nog steeds een verbondenheid met het lief en leed op het forum al voel ik me niet meer zo nauw betrokken bij de dagelijkse kwaaltjes doordat ik nu ook vaker niet achter mijn computer zit.
Kom je wel weer langs als je het moeilijk hebt?!!:present:

Voor alle mensen die na een tijdje toch weer zijn gaan zuipen kan ik alleen dit zeggen.
Weer opnieuw beginnen en goed bij jezelf blijven nagaan waarom het zuipen je tegenstaat.
En als je dan trek krijgt helpt mij het uitstellen het beste.Dan voel ik de trek en zeg ik tegen mezelf:
OK ik heb trek maar vandaag/dit uur/dit moment ga ik daar niet gelijk aan toe geven.
Ik ga eerst wat anders doen, wandelen, op visite gaan/boodschappen doen/tv kijken/een boek lezen.
Ik ga me duidelijk bewust worden hoe ik me voel en waarom/welke emotie of gebeurtenis heeft die trek veroorzaakt en WIL ik daarom echt gaan drinken?
Is dat een goede reden om te gaan drinken?
Ben ik niet meer waard dan daar aan toe te geven?
Is er niet iets anders wat ik kan doen dat mij ook een goed gevoel geeft.
En dat moment dat ik trek heb is bij mij nu vaak maar een minuut die ik meestal zo weer om kan buigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...