Spring naar bijdragen

zaterdag 7 juni

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
Har

EK Corinne... EK en wel 3 weken. Zal wel druk worden hier op het forum....met al die vrouwen
:)

Har... dat is een impliciet generaliserende opmerking die mij zeer tegen de borst stuit.
Ik geef namelijk ook geen bal om dat spelletje, WK of EK of de effies, es ist mir ganz Bratwurst.
Maar ieder z'n meug... veel plezier d'r mee.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Water, het IS al druk hier met vrouwen :D Ik kijk maar half, eerlijk gezegd en zeker niet de voor en nabesprekingen. Pfff....daar word je tureleurs van, gezeik allemaal :angry:
Krijg wel last van mijn nek hier achter het toetsenbord, moet elke keer mijn nek draaien als ze voor de goal komen :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: ja kinderen hebben zo hun eigen manier om hun liefde aan hun moeder te laten zien. :huh:
Hier niet anders hoor. Maar dat maakt het allemaal niet prettiger, ze laten je dan wel lekker zitten.
Ik ga nu uitloggen. Lekker naar bed en morgen vroeg op, masker heb ik in de container gefl@kkerd.
Doei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt goed Drup, 't zal zo wel duidelijker worden, hoop ik...

Slaap lekker, An!

Oh ok Har, gelukkig maar, 'k dacht al bijna dat je m'n buurman wel eens kon zijn... vlaggetjes en slingers en linten en vaantjes en vanalles in de tuin, als het maar oranje is! :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

Lagn, had vanavond verse aubergines paprika en courgette gemaakt daar. Vraagt die zoon wat dat was ,want immers wat een boer niet kent.... Zei ik gebakken komkommer. Heerlijk vond ie het.

Arm kind, vraagt de juf "Wat h'ben jullie gegtn? Bakn komkomr juf... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...