water Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 quote: Originally posted by: HarEK Corinne... EK en wel 3 weken. Zal wel druk worden hier op het forum....met al die vrouwen Har... dat is een impliciet generaliserende opmerking die mij zeer tegen de borst stuit.Ik geef namelijk ook geen bal om dat spelletje, WK of EK of de effies, es ist mir ganz Bratwurst. Maar ieder z'n meug... veel plezier d'r mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Blacky,Keer je toetsenbord eens om en klop op de onderkant. Zit mogelijk een heleboel vuil tussen.Zorg dat het niet op een van de toetsen ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Har komkommer met verse kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Nee Water, het IS al druk hier met vrouwen Ik kijk maar half, eerlijk gezegd en zeker niet de voor en nabesprekingen. Pfff....daar word je tureleurs van, gezeik allemaal Krijg wel last van mijn nek hier achter het toetsenbord, moet elke keer mijn nek draaien als ze voor de goal komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 quote: Originally posted by: pippiMaak daar eens van http://img227.imageshack.us/my.php?image=img0998mx7.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Pippi: ja kinderen hebben zo hun eigen manier om hun liefde aan hun moeder te laten zien. Hier niet anders hoor. Maar dat maakt het allemaal niet prettiger, ze laten je dan wel lekker zitten.Ik ga nu uitloggen. Lekker naar bed en morgen vroeg op, masker heb ik in de container gefl@kkerd.Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Ha, Pip, is dat Miep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 De laatste communicatie snap ik niet meer (stomme voetbal ook niet). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Pip Mooi skaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Komt goed Drup, 't zal zo wel duidelijker worden, hoop ik...Slaap lekker, An! Oh ok Har, gelukkig maar, 'k dacht al bijna dat je m'n buurman wel eens kon zijn... vlaggetjes en slingers en linten en vaantjes en vanalles in de tuin, als het maar oranje is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 quote: Originally posted by: pippiIk moet de jpg hebben dus... Gewoon de "direct link" kopieëren ende plakken Pip....hoera!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeHar komkommer met verse kaas. Lekker Heb je daar genoeg aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Water ik krijg het gevoel van niet hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeWater ik krijg het gevoel van niet hahahaha Heb je niet een foto van je zwembad in huis? Zal ik je wel leren hoe je 'm moet plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Nee Har ik wil er wel meer maar kan ze niet kwijt,,,,,,,,,,,,,nu gier ik ff van de lach. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Zeg har, weet jij het verleden tijd van komkommer? Nou Brabo das mooi en kwamkwammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Sorry Pip, Gamma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Nou lig ik in een deuk En een vrouwelijke komkommer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Water zullen we een duikje nemen want dit zullen we nooit meer snappen? Ik zal op je letten want ik heb een tente op scheveningen en die zegt dat |Jaws in de buurt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Ja Drup, ik heb het ook al opgegeven wat dit gesprek betreft, dit past allemaal niet in mijn denkraampje.Wie het eerste er in is! (oren in de nek, stofwolk en wèg is-ie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Whahaaa...de druppel die water deed overlopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Hahaha, voor 10 euro per uur mag je hier komen zwemmen en krijg je een een glaasje slootwater met een stukje kwamkwammer. Speciaal voor jou Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Hoezo Pip we zijn net op dreef hahah dreef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Gewoon doorzwemmen Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 quote: Originally posted by: pippiLagn, had vanavond verse aubergines paprika en courgette gemaakt daar. Vraagt die zoon wat dat was ,want immers wat een boer niet kent.... Zei ik gebakken komkommer. Heerlijk vond ie het. Arm kind, vraagt de juf "Wat h'ben jullie gegtn? Bakn komkomr juf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden