An Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Har: jij zit er ff gezellie bij. Nou ik zoek wat anders op hoor. Hier alles onder controle overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Hallo allemaal,Drup komt ff binnen getrippelt en heeft eerst het draadje gelezen. Weinig zin om te reageren op die golfbeweging maar blij dat er weer vrede is. We kunnen wel vermoeiend zijn he naar elkaar toe? Tjee het is hier nog heerlijk weer en moet nog steeds mijn bloemkool koken maar heb helemaal geen zin in bloemkool. Je vraagt je af waarom ik deze dan gekocht heb maar dat was uren geleden en toen had ik er wel zin in hahahaha. Of wilde ik alleen maar welpies sparen? Heb al een rood,wit, blauwe op de voorkant van de tv en 3 oranje er boven op. Ongelooflijk nutteloze en oninteressante informatie kom ik vertellen maar hier is alles oke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Wauw, Drup, jÃj hebt ff boodschappen gedaan! Meneer Heijn zal blij met je zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Ja Trees en heb ook nog 2 flessen vruchtensap meegenomen die nog erger smaken als slootwater. Ook veel persfruit maar het is me te vermoeiend ze te persen, wat een gedoe zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Nou Carolien, je kan beter moerder Theresia zijn als de heilige Ajakkes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Hahaa..Caroline, ik voel me hier wel eens frater Hendricus of erger nog meneertje Betweter Eigenlijk om dezelfde reden als jij; heb me behoorlijk verdiept in de psyche van de mens...voornamelijk door mezelf eens goed na te laten kijken dus de verleiding is wel eens groot om hier de therapeut uit te hangen.Moet trouwens zeggen dat het jou niet slecht afgaat, zonder irritant te worden bedoel ik dan. Ik vind je bijdragen zeker niet opdringerig maar begaan, met respect voor de ander.Je bent veelvuldig aanwezig op een leuke, creatieve, warme, betrokken, intelligente manier. Zo, nu zijn de veren op, die ik je aanraadt NIET te steken waar de zon nooit schijnt...dat doet pijn heb ik vanmorgen ondervonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 ...jij bent maar een huisvrouwtje die tegen Bachus is aangebotst, ik ben Bachus veelvuldig tegengekomen toen die weer met z'n zatte kop van de fiets afdonderde, dus ik ben ook niet van onbesproken gedrag...sterker nog, ze zien me al weer aankomen in het ziekenhuis. Gni...gni..nou mooi nie, tenminste als Bachus bij me uit de buurt blijft....hij mag iig nooit meer achterop!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Drup, ik vraag me af wat je nu gegeten hebt...geperst bloemkoolsap?Ha, die Pip leuk da ge d'r effe bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 quote: Originally posted by: pippiHar zoek je verkering? Nee joh, krijg je allemaal roddels op het forum... Daar houden WIJ niet van, hé Carolien? Oei, stom...heb ik me verraden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 quote: Originally posted by: pippiJe doet net alsof je me gemist hebt meneer de hulpverlenert:D Hoeft toch niet? Jij mist ons toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Ik lees je wel hoor, zo weet ik dat je gisteren met de hogedrukspuit hebt gespeeld en vervolgens de binnenboel moest poetsen. Toch niet met de hogedrukspuit gedaan hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Verdorie, ik loop altijd echter met mijn posts...foei, ben een slechte hulpverlener Je bent moe en gaar? Wel lekker alleen hè...ik kan daar ook zo van genieten. Serieus hoor, trouwens ben nooit alleen, heb altijd jullie nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 ....en het voetbal. Ga effe kijken :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 avond iedereen , aan het RAF team van harte frannie fijn je te lezen dsv:present:anna ik heb dat ook voor gehad systeem herstel en al mijn fotos kwijt ,ik ze al van de camera verwijderd had ik heb niet bepaald een fijne dag achter de rug , enorm down ligt het aan het slechte weer ik weet het niet , maar ben al de ganse dag achtervolgt door karren o gremlins weet niet meer waar te staan of te kruipen , nu ja oze gekomen zijn rwijnen ze wel weer ik geef hun , hun zin niet basta zo nu eventjes met het hondje naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 quote: Originally posted by: pippiJe brengt me trouwens nog op ideeen zo.... Ooh ja, Pip? Zal ik eens raaien...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Hallo,Ik kom me even melden. Vanmiddag heb ik een lekker wandeling gemaakt, daarna even met de was aan de gang, boterham gegeten en dan een dut, want ik zit weer tegen een migraine aan te lopen. Mijn dochter heeft een fantastisch cijfer gehaald voor de test en de motivatiebrief voor haar opleiding en is door naar de volgende ronde: het motivatiegesprek. Dat goede nieuws hebben we lekker gevierd met uit eten gaan bij de Griek. Welkomsdrankje uiteraard afgewezen, Tonic is veel lekkerder. Ik heb ouzo nooit lekker gevonden, maar op de duur was het gewoon een manier om alcohol binnen te krijgen. Bah.Nu zitten we 2 weken met een WK voetballen opgescheept. Ik zal het wel doorstaan.Ik ga een beetje hangen, niks doen, straks nog een was, dat is alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 quote: Originally posted by: blackyanna ik heb dat ook voor gehad systeem herstel en al mijn fotos kwijt ,ik ze al van de camera verwijderd had Bij systeem herstel staan je oude bestanden nog onder "old disc structure". Behalve als je de harde schijf geformateerd hebt. Effe kijken onder windows verkenner Blacky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 EK Corinne...EK en wel 3 weken. Zal wel druk worden hier op het forum....met al die vrouwen Fijne avond Corinne toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Blacky, nou maak je het toch wel erg bont: quote: ...nu ja oze gekomen zijn rwijnen ze wel weer ik geef hun , hun zin niet basta Meppen die handel, zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Ben zooo benieuwd hoe het met Floor is..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Pippi: is dat typisch voor jou? je maakt een paar vage toespelingen, dat je wel wat te melden hebt , maar het toch maar niet doet, zo in die trant. Ik denk dan, mmm wat zal het zijn, maar ik krijg tegelijkertijd de indruk dat je niks wilt zeggen. Je hebt dan een soort muurtje om je heen.Ach ik hou hier zo vaak hele monologen. Is iedereen weg, maar ik schrijf gewoon gezellig door hoor.Ergens, ooit, iemand zal er wel wat van lezen en anders niet, heb ik in ieder geval mijn hersens even op een rijtje. Nou ja, ik bedoel, natuurlijk interesseert het mij en de anderen wat je te melden hebt, ik snap je onzekerheid niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Oh ja, een moeder Teresa en nog een hulpverlener op het forum, daar is toch niks mis mee.Een verrijking zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 ik heb veel fouten maar deze pc heeft kuren vergeten voor gem ivm loopbaanbegeleiding de bedoeling de persoon achter blacky te leren kennen deel 1 wie ben ik ?mijn levenslijn enkele vragen over mijn leven mijn kwaliteiten waarden de anderen en ik deel 2 wat kan ik ?vaardigheden opleidingen werkervaringen deel 3 wat wik ik ?vragen over mijn toekomstmijn droomjob en zo gaan we verder je huiswerk bestaat uit het antwoorden van vragen en die woorden dan met de begeleidster bepraat volgende week iets ivm kaarten die zij trekt iets anders of mijn pc toetst de letters niet of hij typt veel letters helpppppppppppppppppppppppab Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 OK, Har,EK dan. He, dat lijkt op EEEK ! Het gevoel dat ik er een beetje bij heb. Blacky,Trap die gremlins maar in de zee. Sterkte.Pippi,Ja, nu is het des te spannender wachten op de uitslag van de examens volgende week.An,Ik lees meestal alles, behalve dan de laatste weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Voor mij niet An, ben nog steeds straatarm Genoeg geflauwekult, terug naar mijn welpie...laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden