Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 quote: Originally posted by: pippiDat gaat met ruzie weg en komt met ruzie terug. Goh, wat lijken ze op jou!
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Oh ja, hang hier ook regelmatig de wise guy uit...al opgevallen?Ga nu eens echt een wedstrijd volgen dames, de duitsers spelen vanavond :$
CPAS Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Har,Voetbal = 22 mannetjes die achter een bal aanrennen en als ze hem dan hebben, schoppen ze hem weg.
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Oei, ik zie het zelfs terwijl ik al uitgelogd ben VERTEL!
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 hum....is zeker alleen met symbooltjes aan het spelen....IS DE RESPONS...
Tatum Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Gaat goed vanavond. Gelukkig wel.Had net een flinke ruzie met vriend. De irritatie begon giseren al, toen we met zijn neefje en nichtje naar de speeltuin gingen. Ik kan er lang over praten, maar baantjer is ook op tv en ik moet mijn laatste opdracht van tactus maken. Ruzie werd steeds erger, dochter moest huilen en uiteindelijk werd ik zo kwaad dat vriend de verborgen wijn moest pakken van boven. Het was meer om hem terug te pakken echte trek had ik niet. Ik weet dat dit verkeerd is, dacht gelijk aan jullie en aan de drie weken die ik dan niet halen zou. Ik heb vriend gezegd dat hij voetbal boven moest gaan kijken. Daar is hij nu. Ik heb door dochter de wijn mee laten nemen naar haar kamer. Ze mocht niets tegen vriend zeggen en dat gaat ze ook niet doen. Ze is heel blij dat ik de wijn niet drink.Zit weer netjes aan de koffie. Het net een tablet Revia ingenomen. Voel me rustig. Ga nog even baantjer kijken en daarna de laatste opdracht van tactus maken. Daarna denk ik op eigen houtje doorgaan. Ik ben toch blij te ervaren dat ik geen trek meer heb in wijn of alcohol. Dat wilde ik even met jullie delen.
Tatum Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Sorry Adam, ik geloof dat ik met mijn verhaal letterlijk tussen jouw aandacht sta.
CPAS Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Har,Pippi,Heb jij als kind nooit ruzie gehad met broer of zus?Floortje,Gered. Wat lastig. Maar je hebt niet gedronken, ook niet omdat je kwaad op hem was. Dubbel winst voor jou.Geniet nu maar van de superspeurder.Adam,Tja, vreemd om te vechten voor een zus die je niet hebt.
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 quote: Originally posted by: adambedankt voor alle aandacht, HEERLIJK. Nou @#$@#%*!!... :angry: Zo kan ik het ook!! Lekker bezig!
visje Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Hoi, hoi, iedreen droog over gekomen?Wij hebben heerlijk een dag in de tuin doorgebracht. Nou, onze tuin lijkt zandvoort wel, nu da bstrating er nog steeds uit is! De kids vinden het enig hoor, zijn kuilen aan het graven, stukkie plastic erin en hop water erbij en dan lekker in de blubber baggeren:huh:In huis moet ik drie keer per dag zuigen, dat zand ligt overal, zelfs in mijn bed. Ik denk ook dat het nog ff duurt voor de bestrating er ligt, ze zouden met een maand klaar zijn met de tuin, maar het loopt nu al uit. Nou ja, als het maar mooi wordt:DHee jozias, ik lees je wel hoor! en je hoort er echt bij. Blijf maar lekker schrijven, op mij wordt ook niet altijd gereageerd, nou jammer dan, volgende keer mss wel.Har;dOELPUNT VOOR dUITSLAND!Okee verder geen nieuws, behalve dat ik hardnekkige gremlins blijf houden de afgelopen dagen. Telkens maar weer in mijn kop de gedachte het weer eens te proberen.Mmm, lastig, weet niet zo goed wat ik daarmee aanmoet. Ja, tuurlijk weet ik het wel, maar de knop ie ff weg de afgelopen dagen.
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 quote: Originally posted by: adamWat nou, zocht je ruzie? Heb jij een zuster? Ik gaf alleen maar even een voorbeeld van op een negatieve manier aandacht vragen, snap je? Ik heb trouwens 4 zussen en die maken pap van jou! Hoi Visje, zal je dadelijk lezen..mrpfff, gecompliceerd hoor, voetballen kijken en forummen. Tsja, grenzeloos hè..
An Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Corinne: je krijgt het altijd weer voor elkaar om een bemoedigend woord te spreken. Er is tenminste een iemand die in me geloofd, dat gevoel geef je me, en dat voelt zoooo goed.Jozias en Spud: jullie schrijven over het gevoel er niet bij te horen. Eigenlijk wilde ik er niet op reageren, want jullie staan uitgelogd en dan denk ik, ik reageer alleen even op 't laatste nieuws, of wat me toevallig is opgevallen. Jullie moeten je dit niet persoonlijk aantrekken, het is een manier van communiceren die natuurlijk anders is als anders. Wie is er toevallig en hoe lang ben je er zelf toevallig.Ik schrijf zo vaak dat ik geen reactie krijg op het moment, of iedereen is ineens weg. Ik doe evengoed mijn verhaal en als het echt belangrijk is, wonderlijk, maar dan is iedereen er ineens.Ha Adam: leuk dat je er bent.Floor: goed van je en fijn dat je geen trek hebt, super top.Visje: fijn dat je een leuke dag had.Ja ik ben de dag droog door gekomen en ben er zowaar trots op. Ik ben dit keer voor mezelf opgekomen. Boze kinderen die woedend op mij waren omdat ik mijn afspraak niet nakwam. Ja ik had ze iets beloofd maar ik was zoooooo ontzettend moe en heb het dus niet gedaan. Voor m'n eigen bestwil. Ik zou dan nog heel lang op moeten blijven voor hen. Ik heb lopen werken voor iederen van vanmorgen tot op dit moment. En dan nog geen bedankje en begrip, maar woedend.Masker af, geen lieve aardige afspraken nakomende moeder. Gewoon ikke die moe is.Is dat niet harstikke KNAP (maar oef wat moeilijk).
Tatum Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 quote: mrpfff, gecompliceerd hoor, voetballen kijken en forummen :D Ha die Har, de computer staat beneden dus ik volg ook altijd de tv en het forum tegelijk! :D
Tatum Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 An, heel erg goed gedaan Zou jij niet ook die Revia proberen? Ik heb echt geen trek en het idee dat die Revia wel eens heel erg goed aan het helpen is. Echt weten doe ik het niet, maar ik voel me veel rustiger en sinds ik het gebruik heb ik nog niets gedronken.Het is zooooo lekker je leven in eigen handen te hebben
visje Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Hee An, goed van je joh! En ze komen er echt wel weer overheen! Een stapje gegroeid!
visje Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Adam, de tuin met zand is geen trigger voor me hoor!Het is raar, zo ben je een anntal dagen heel overtuigd van je doel, en dat kan opeens weer omslaan.Ik ga zo maar douchen en mijn bedje in, morgen hopelijk wat betere gedachten.Har: dus voetbal gaat voor het meissie?!Okee, ik rook er nog een, moet ik ook eens minderen.
An Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Nou ja , dan komen ze er maar niet over heen, kan me niks schelen. Kinderen kunnen enorm egoistisch zijn. Nooit is het genoeg, altijd meer en meer. Natuurlijk zijn ze ook wel dankbaar als het zo uitkomt. Maar voor je het weet ben je een grote huissloof. Jammer dat het niet anders kan. Wat een mega hitte vandaag overigens. Weten jullie hoe het weer morgen is. Wil weer gaan fietsen, maar dus niet in de regen, daar is geen lol aan.
visje Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Adam? waarom sorrY, ikk eniet snappe en toch donker harig!
An Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Floor: ja ik was benieuwd naar die Revia. Het is dus een trekremmer? Wat zijn de nevenverschijnselen?En wat gebeurd er als je TOCH drinkt. Ik vertrouw mezelf n.l. echt niet en wil niet iets gaan nemen waardoor ik dan op tilt sla of zo. En na hoeveel dagen werkt het ? Bij jou werkt het dus echt. Heel bijzonder Floor. En wat een geluk.
visje Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Hee An, ja huissloof ik ken dat! Ik ben al een tijdje van plan om ze hier eens wat meer klusjes te geven, zien ze ook eens hoe het is als het daarna weer een bende is. Ach, zei mijn oudste zoon vandaag, dat zand vind ik helemaal niet erg hoor! Nee, zei ik , totdat je hetzelf drie keer per dag moet opzuigen, dan piep je wel anders. Morgen wordt het hier( in het westen ) nog mooi weer. Gewoon gaanfietsen en regenpakkie mee!
An Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Adam, ik kan je ook even niet volgen. Wat heeft het trouwens met tramadol te maken?
An Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Visje; als je ze hun gang liet gaan was het huis binnen no time een zwijnenstal. En daar heb ik dus geen trek in. Ze vinden poetsen zowiezo iets onzinnigs.
Tatum Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Ik heb geen bijverschijnselen of nadelen.Ik moet gewoon kunnen drinken. Ik heb dat alleen nog niet uitgeprobeerd. Het zou zo moeten werken dat de voordelen van drank (vermoedelijk de roes) je hersenen niet meer kunnen bereiken. Ik vermoed dat als ik nu zou gaan drinken het net zo zou zijn alsof ik Cola drink. Corinne weet hier meer van (van Revia en drinken samen).Revia zorgt ervoor dat je minder trek krijgt. Natuurlijk behoed het je niet van stevige trek als die echt langskomt, maar ik voel me veel rustiger. Als je wel gaat drinken zorg Revia ervoor dat je minder drinkt dan anders. Dit laatste heb ik dus nog niet ervaren. Probeer die ervaring ook zo lang mogelijk uit te stellen.Je kunt niet zeggen: "ik slik Revia en nu hoef ik zelf geen moeite meer te doen". Je moet wel gemotiveerd zijn om niet te willen drinken. Maar dan helpt het enorm. Mij tenminste wel. Het begint pas te werken na ongeveer twee weken. De vorige keer vond je dat te lang duren, maar dat is ook al twee weken geleden. Als je niet aan die twee weken begint, komen ze nooit om. An, probeer het. Wat heb je te verliezen??
Ziza Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Hoi allemaal,Ben vanmiddag teruggekomen van een weekendje Ardennen... heerlijk sportief geweest ... touwbanen gelopen , beetje rots geklommen , boogschieten en gisteravond een combinatie gespeeld van voetbal , handbal , rugby en american football... helemaal gesloopt maar gelachen...Een hoop nieuwe gezichten en mensen die nog maar een week nuchter en clean waren en wat opvalt is dat je die mensen helemaal ziet opbloeien als ze in aktie zijn... tuurlijk een beetje aansporen hier en daar maar fantastisch om te zien...Goed , ik ga nog ff voetbal kijken...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden