Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 juni

Aanbevolen berichten

Schelden doet pijn en is niet zonder consequenties voor de ander. Lees hun laatste post er nog maar eens op na ZONDER op de inhoud van jullie discussie in te gaan. Je hebt Pip uitgescholden en een gruwelijke sneer naar Houtje gegeven, reden genoeg alleen DAAROM al om je excuses aan te bieden.
Hoef ik niet te zeggen daar vragen zij beiden terecht zelf om, meer hoeft niet voor dit moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

***HIK*** hebbes & tnx Charlie :D

Gek eigenlijk hoe we geneigd zijn hetgeen ons kwetst te laten overheersen, alsof 1 wolkje het blauw uit de lucht kan halen...niet doen dus, laat het kwetsende bij waar het vandaan is gekomen, weltrust allemaal :rose::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zou ik het niet zeggen?
Lees de hele conversatie zelf nog eens na!
En dan met name je berichten van 23.07 en 23.14 uur op blz 8.
Daar zit tegenstrijdigheid in, voor ons buitenstaanders!
Al kan het voor jou heel logisch zijn....!
Er werd voornamelijk begripvol op je gereageerd, pippi en houtje probeerden je echt te helpen
maar omdat jij je niet direct begrepen voelt ga je ineens met modder smijten en schelden.......
Tja,........daaruit volgen dan conclusies (al of niet terecht).
Dit is niet voor het eerst he dat dit gebeurt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga niks nalezen, geloof je direct Joann, maar weet voor mezelf dat ik eerlijk en oprecht was in mn berichten, en hoe moeilijk ook met dat muurtje, ik hou van mn man.
Dus sorry voor degenen die het niet begrepen.
Maar troost jullie, dit is mn laaatste post hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg Geer, ik denk trouwens dat je angstaanvallen ook een stuk minder gaan worden als je geen katers meer hebt hoor, ik had ze ook de laatste weken, dat was voor mij ook 1 van de redenen om er definitief mee te kappen. Voel me nu af en toe nog een beetje onzeker, maar dat is alles, hopelijk voor jou dat het ook goed uitpakt !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heb je gelijk Geer.....ik weet het niet.
Trouwens welkom nog op het forum... nu ja beter laat dan nooit he :)
Je hebt de slag al aardig te pakken als ik het zo lees...
Vol goede moed op naar maandag, al blijft het spannend!
Ik wens je heel veel succes met je detox (en je weet alles wat je nu al niet meer drinkt maakt je detox minder heftig he...!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Woman, ook nog welkom op het forum...
Stay strong, je gaat hartstikke goed!

Mijn ervaring met paniekaanvallen, ik had ze alleen toen ik heel veel dronk.
Nadat ik gestopt ben zijn ze eigenlijk ook heel snel verdwenen!
Er zijn best nog wel eens dingen die ik eng vind om te doen...en waar ik een zeker angstgevoel bij krijg,
maar die paniek die je naar de strot grijpt heb ik na het stoppen nooit meer gehad!
Probeer het gewoon........je merkt snel genoeg of de paniekaanvallen verdwijnen.
En als dat niet zo is, dan is er meer aan de hand maar kun je ook gericht hulp zoeken daarvoor!
Sterkte ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Joan, ben erg erg blij met dit forum, was er al een poosje naar op zoek, en uiteindelijk gevonden via google. Een paar dagen meegelezen en toen dacht ik, ach 1 berichtje kan toch geen kwaad, en zo is het dan gekomen !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...