Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 juni


Aanbevolen berichten

Har: bedankt, je bent te aardig voor me. Heb er een dikke slaappil ingegooid en ga in ieder geval zonder drank vandaag weer mijn bed in en dat voelt veel beter.
Dus mensen die twijfelen, begin er niet aan, want ik had een kater vandaag van hier tot Tokyo.
truste allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Charlie,

Misschien toch maar aan de refusal???? Zeg tegen je man dat je van hem houdt, en dat je er van baalt dat je niet van de drank af kunt blijven. Ga er over praten en samen een oplossing zoeken .Hij houdt ook van jou, anders was hij allang pleite geweest. Ik heb weleens gezegd ,dat ik niet kon begrijpen dat hij bij me bleef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, Stel dat je man straks tegen je zou zeggen, dat hij niet op deze manier verder wil. Wat ga jij dan doen??
Dan heb je w.s wel de kracht om er iets aan te doen. Laat het niet zover komen. DOE ER NU IETS AAn.
Geen loze beloftes meer, maar DADEN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, misschien moest je eerst weer even flink over de grens gaan om te weten waarom je wilde stoppen. Bij mij is de laatste keer dat ik nog echt gedronken heb (was eerst al 5 maanden AdB) ook een gigantische hoeveelheid geweest, om 8 uur begonnen tot 5 uur sochtends en al snel aan de sterke drank en daarna wist ik dat ik er echt mee moest stoppen. Wie weet werkt het bij jou ook zo!

Charlie, bang zijn voor het antwoord is nou net wat je verlamt. Dan blijf je rondjes draaien. Liever duidelijkheid dan het zelf invullen voor de ander, want dan kan je verder!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoon en vriendin wonen nog steeds in een chalet. maken niet veel haast met een huis zoeken.
Alle jaren was het spannend . Eerst 2 jaar Ierland, toen wereldreis, en nu huisje boompje beestje.
Zit niet veel actie in op dit moment.Ik bemoei me er niet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, wij zijn 12 juli 35 jaar getrouwd. En natuurlijk vlamt het niet meer zo als vroeger. maar bij jullie smeult het. Weer wat zuurstof erbij gooien??.En eh, weet je dat ik jou niet geloof, wanneer je zegt dat het je niet meer interesseert? Dat komt ook door die rotdrank die nu weer in je lijf zit. denk er maar eens nuchter over na. En ik zeg dit alleen maar omdat ik om je geef . Anders zou ik hier niet eens op antwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, de pest is dát we van elkaar houden, maar het in praktijk brengen komt er niet van............
Snap je/?
Beiden en ieder voor zich, hebben het hartstikke druk, met andere bezigheden, willen er wel vanaf, maar lukt niet,................
We, althans hij, zijn/is op elkaar uitgekeken, lijkt wel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, Het is ook verd@md moeilijk.Maar je kunt het! En als ik weer te diep in het glaasje gekeken had ,had ik ook geen zin in vrijen. ook daar speelt drank een hoofdrol in. dan wil je alleen maar de roes uitslapen. dat zal bij iedereen wel gelijk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...