Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 juni


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Woman, that's the spirit!!!

Ha, het gaat over SEX!!! Nou, daar kan ik helaas geen pindakaas meer van maken...
Wou ook altijd met drank op.....
En nu is de drank weg...

Eerst de drank weg, dan komt langzaam weer de rest, of niet.
Ik lijk te geiten, maar de goede lezer bemerkt de serieuze ondertoon.
Eerst de basis goed!
Dat betekent goed voor jezelf zorgen (geen drank), keuzes maken in je dagelijkse strijd tegen de klok, praten over wat je bezig houdt.... pfff, als je al zover bent, dan komt het vanzelf weer goed. Nu ja, nooit geheel vanzelf, maar eigenlijk ook wel een beetje. Niet alles kan tegelijk. STAP VOOR STAP!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat minder daar zijn wordt moeilijk aangezien ze een full-time job aangenimen heeft tot de vakantie.
En dát geeft ook niet!!!
Het gaat om ONS!! En hem elke keer blijven voorliegen schiet ook niet op, wat dat bereft ben ik wel jaloers op de gescheiden mensen hier!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh! Dat geld voor mij hier persoonlijk :D Was onderdeel van vaste gewoontes geworden. Dus voor mij werkt het, eerst de basis. En als ik straks weer helemaal op regel ben, en zo'n goede conditie als hardloopster heb opgebouwd... Misschien komt het goed, denk het wel. maar misschien ook niet. Nou, dan moet ik ook daarin andersom gaan leven, en wat anders bedenken. Ben er nu nog niet aan toe. Tijd, en stukje bij beetje de wereld weer veroveren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik probeer te zeggen, Charlie, misschien wil je teveel ineens. Concentreer je eerst op de dingen die écht belangrijk zijn. Volgens mij kun je alleen een goede sexuele relatie hebben, als de rest ook goed is!
Begin bij de basis...

Er moet van beide kanten weer genoeg vertrouwen zijn, op het nieuw ingeslagen pad samen te kunnen bewandelen.... Door de drek met de lieslaarzen aan! Nou dat ...... niet zo makkelijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Charlie waarom ben je bv jaloers op mij?



huh, zei ik dat??
Maar OK, jij bent lekker eigen baas, hoeft geen rekening te houden met een man
hier zijn er toch altijd verwachtingen, ook al hebben we geen kids meer thuis............
Ik wil ook geen rekening meer houden 'MET'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sa ist mar krek, Pippi!
Helaas heb ik ook daar ervaringen mee opgedaan, dus ik kan het weten.
Eerst is intimiteit vééél belangrijker!!!

Is mijn bescheiden menig...

Goed gedaan Juul! Nu volhouden hoor! En lekker slapen alvast. Op naar morgen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg ik ook nu pas héél langzaam terug, en dan moet ik er vaak ook nog om vragen....
Charlie, begin bij jezelf. Zorg goed voor jezelf, dan straal je een veel hoger knuffelgehalte uit. En... neem de tijd!

o ja.. En kijk naar wat je hébt. Probeer tevreden te zijn (voor alsnog) met wat je wel hebt!

Ik zou niet graag een partner willen hebben die is, zoals ik was!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, ik ben dan niet gescheiden, maar de opvoeding deden we wel samen...........althans, leek..................Hij zit nl overal in wat clubs en dus vergaderingen betreft................En nu nog. Maar moet zeggen dat hij een puike papa is !! Gaat nogh regelmatig met Zn kids overal naar toe, en brengt oudste dochter nu ook naar school, nu de bussen staken.
Alleen wil ik zo graag even alle aandacht van hem............................maar helaas..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet de computer uit, loer telkens vanachter het beeldscherm naar Klaas.
Aandacht schenken, leidt uiteindelijk tot aandacht krijgen....

Slaap lekker. En wellicht en nuchter tot morgen!!

Charlie, kop op! Het moet denk ik ook een beetje vanuit jou komen! Zet 'm op meid, je bent het meer dan waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi luitjes ,
charlie een vraagje aan jou , was jou man in het verleden een knuffelaar ??
marjo heel wijs geschreven mail van jou ivm een relatie , eerst de basis bij ons eigen leggen en het vertrouwen van onze partner terug winnen , ik denk dat dit het belangerijkste is , mijn vriendin had weer vertyrouwen in mij mar ik heb dat weer een beetje om zeep geholpen maanden geleden door mij schuiven en ja nu begrijp ik het veel beter , hoe kan een ander mij vertrouwen als ik mijn eigen qua drank soms niet vertrouw ??
charlie toen ik dronk had ik ook altijd zin , nu is er iets voor in de plaats gekomen en dat is respect naar mijn vriendin , wat niet wil zeggen dat de behoefte er soms niet is , maar zoals met de drank verzet ik mijn gedachten naar iets anders .
voor wie het intreseert het is vandaag 73 jaar geleden dat bob en bill elkaar leerden kennen en elkaar hielpen om dat eerste glas te laten staan , men kan het vergelijken met adb hier helpen we mekaar ook
;)
weet niet meer wie de vraag stelde ivm AA en de stappen , ik lees dagelijks iets van de stappen en neen ga al een poosje niet meer naar AA , maar de stappen , de dagdagelijkse gedachten en noem maar op helpen mij om mijn leven anders in te vullen nu ik dat eerst glas laat staan , er zijn veel zelf hulp groepen die de 12 stappen gebruiken en eerlijk zou het ook een niet alcoholist helpen hoe met het leven om te gaan .
voor de rest met mij alles redelijk goed en meer moet dat niet zijn
hopelijk morgen laatse dag zoegen in de tuin want mijn lijf wil niet meer mee , maar al ik dan de komplimenten van de familie hoor ben ik een gelukkig en tevreden mens om mijn zware arbeid .
ach ja en als laatse ik moet mijn chair van 3 jaar geleden gelijk geven , laatv de eerste staan want dan is de strijd niet zo zwaar
ga slapen en wens jullie sweet dreams:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blackie, tot vorig jaar dus, was mn man een echte knuffelaar. Opeens was dat afgelopen..............
Ik zi daar niet zo zeer mee, maar neem hem ook niet meer serieus............
Voor mijn part waren we gescheiden, maar wat mij tegen houd, is oa het mooie huis, lekker de tijd voor mezelf, en we lopen elkaar toch niet in de weg..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

charlie mogelijk is het volgende wat ik schrijf voor jou kwetsend/t maar zoals marjo schrijft zou ook IK niet willen dat mijn partner dronk zoals ik gedronken heb .
jij wint iedere keer het vertrouwen van je man een beetje terug , maar iedere keer als je weer drinkt duw je jou man mijlen van jou weg , wat jou kan helpen is het eens vanuit zijn standpunt te bekijken als je mij begrijpt ??
ik weet charlie dat mijn vriendin het niet blijven pikken was dat ik verder zou drinken , met mijn klikken en klakken op straat had ik gelegen en kan ik ze ongelijk geven ??
pipke inderdaad het gras is altijd groener aan de overkant , maar we staan er niet bij stil wat gevoelens en verdriet zijn in die andere tuin , wat een gevoel de gescheiden vrouwen/mannen hier gehad hebben toen ze als een poubelle bedankt werden of in geruild voor een mogelijk jongere versie of wat het ook is .
ik heb geen kids maar het wil niet zeggen dat ik geen respect voor jullie heb en hoe jullie het allemaal klaren dus een :present: voor de alleenstaande mamas en evt papas
en nu ga ik echt onder de wol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...