Spring naar bijdragen

vrijdag 13 juni


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even kort met mij, daarna moet ik weer snel aan het werk.

Tina, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! :musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote:
Zo zie je maar, dat ook vrijdag de 13e zijn nut kan hebben. :D

Ik had overigens niet begrepen dat de BHV op een ander terrein werd gegeven dan die van je werkgever. Had ik eigenlijk wel moeten weten :huh: Ik heb ook ooit eens zo´n cursus gevolgd. Het feit dat je werkgever nu wil dat je hun aansprakelijk stelt is dat hun nu hun schade kunnen verhalen.

De schade voor jouw baas is het feit dat hij je doorbetalen moet omdat je ziek bent vanwege de val. Ze mogen niet meer verhalen dan de schade die JIJ zou hebben geleden. Dat houd in dat ze niet meer kunnen verhalen dan jouw netto loon gedurende de periode dat jij nu ziek bent vanwege de val in de put. Ik heb ook wel eens zo´n verhaalscessie gedaan voor mijn werkgever. Werd een langslepende zaak. Die hoef jij echter niet uit te vechten, je baas is verplicht jou gewoon door te betalen. Je baas zal wel je medewerking willen om geld los te krijgen van de aansprakelijkheidsverzekering van de BHV. Het lijkt nu of ze jou gaan ondersteunen, maar eigenlijk ben jij hun aan het ondersteunen om hun recht te halen.

Mocht je eventueel nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je.





En eend, ik was vlak voor mijn stoppen ALTIJD misselijk. Ik hoefde maar te denken aan een klusje en de oprispingen kwamen naar boven. Dat gebeurde zelfs als ik alleen maar bezig was met het opstaan ´s-ochtends. Is na het stoppen met drinken allemaal verdwenen. :D :D :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook een goede nuchtere morgen...heerlijk.
Ik heb bijna de hele middag geslapen en de avond en de nacht..met tussenpauzes natuurlijk want ik moest wel even eten.
Gevolg is dat mijn humeur wel wat beter is vandaag, dus nu van de koffie afblijven.

Tina..wat een geweldig nieuws..je bent UIT de POORTWACHTER!!!!!! JIPPIIIIEEEEEEE!!!!
Ga nu maar genieten van je welverdiende rust want deze zorg kan je nu laten varen.

Gem voor jouw een :heart: omdat je al zo vroeg onder het mes moest. Ik hoop dat de napijn wat mee viel.

Carolien , gelukkig je hebt het nu allemaal uitgelegt want ik vond het maar een bizare business.

Druppie, blijf je wel met beidde beentjes op de grond :heart:

Marjo..nee de schrijvers hebben volgende week vrijdag al een meeting in Deventer.....de laatste loodjes aan het boek!!
Je zult dit vandaag wel niet meer lezen, maar ik wens je veel plezier op Oeral!!

Zo wij gaan er met de bus vantussen, even de natuur in , mijn batterijen weer opladen.
Ik zal dus waarschijnlijk zo'n dag of 4 niet meelezen en schrijven maar wens jullie allemaal een fijn weekend
Blijf volhouden allemaal, het is de moeite waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water voor dat ik weg ga wil ik nog even wat vragen je schreef gisteren

quote:


dat ik het volgens Safi helemaal fout doe want ik doe nooit niets.



???????
Ik neem aan dat je bedoelt dat je heel goed kan genieten van het leven,
dat het aansluit bij mijn stukje over dat je moet kunnen genieten van niets hebben , niets doen, niets willen???
Dat dat de essentie is van het bestaan?

Want ik heb nergens geschreven dat jij het fout doet.
Kunnen genieten van niets hebben , niets doen, niets willen wil niet zeggen dat je geen beroep moet uitoefenen, dat je geen werk moet doen.
Het betekend dat je daarnaast ook van de eenvoud van het leven moet kunnen genieten ...dat het niet aleen maar gaat over hebben/werken/presteren/willen.

Nou ik hoop dat we het hebben opgelost zo want anders begrijp ik je opmerking niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien ik begrijp je goede intentie, echter ik ben van mening dat dit soort
postings hier niet thuishoren.
Sorry, ik vind dit niet prettig, kan ik er voor kiezen om niet te lezen, ja dat kan.
Maar toch horen dit soort verhalen hier niet thuis.
Ik word er een beetje naar van, het spijt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GoedeJWWVRIJdag,

Ik wist niet dat er ook al zoiets als interforummale reading bestond, de gaven gaan wel bijzonder goed met hun tijd mee zeg, dat moet ik ze nageven. Dan denk je dus als onschuldige forumster dat het gevaar met internetten ophoudt bij een virusje, maar nee......wie 'leest' ons allemaal nog meer? Kan ik nog in m'n neus peuteren zonder daarop aan de andere kant van het scherm betrapt te worden? Kan Carolien ook vliegen? Wat gebeurt er met de kies van Gem? Who da f*ck is Har eigenlijk? En hoe nuchter willen we worden? :D

Vragen, vragen, vragen. Eigenlijk is er vandaag maar 1 ding wat ik zeker weet: ik drink niet!!! En daar zijn we het wel over eens hier allemaal, toch?! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia, ik vind het altijd zo leuk aan jou. Tja ik weet natuurlijk ook niet of je echt bestaat.
Tjonge dat ben jij dus die steeds in zijn of haar neus peutert:huh:, ik kon al niet
thuisbrengen wie dat nou steeds doet, jij dus.
Ach meid ik doe maar gewoon met je mee vandaag en blijf een nuchtere hollandse zonder poppenkast of vliegende bezemstelen.
Zit je nu weer in je neus te peuteren?
Foei Kaia gedraag je..........
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tina, het is dweilen met de kraan open :)

Pippi, zo zie je maar, een ongeluk zit in een kleine hoekje, goh ja met een moker tegen een aquarium kan toch iedereen gebeuren? Het houdt ons weer alert: voortaan extra oppassen als de moker dichtbij het aquarium in de buurt ligt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, ik zal maar niet hier aan de grote klok gaan hangen wat die telefoontjes allemaal achter hun schermpjes doen.....dan mocht je willen dat ze je alleen maar in je neus zouden zien peuteren...tis dat ik zo gruwelijk discreet ben om het voor mezelf te houden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...