Spring naar bijdragen

zaterdag 14 juni 2008

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 264
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gniffel gniffel Floor:D, ik zeg het ook met voorbedachte rade, sterkt je alleen maar.

Ha Sud, meid daar raak je denk ik een gevoelige snaar, al denk is soms net zo als jij maar ja wie
ben ik?
Het is alles virtueel dus je moet maar op je goede vertrouwen afgaan.
Mijzelf heeft het juist heel erg opgelucht dat ik hier mijn uitglijder kon posten.
En het grappige is dat er mensen waren die al zo,n vermoeden hadden, gewoon omdat ik dan niet schreef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Spud

En nee, daar bedoel ik echt niet iedereen mee.. Degene die zich aangesproken voelt zal zich ongetwijfelt melden..

Is dit nou nodig Spud...pfff, heb hier geen zin in. Ik ga wat anders doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Har

quote:

Originally posted by:
Spud

Goodmorning!

Hé bestaat er ook nog een tip hoe je je voor je eigen zelfbescherming ook uit kan schrijven hier???

BP aan tactus ofzo?

:D

...ik heb het nu 3 keer gelezen maar snap niet wat u bedoelt. Wilt u dit even verduidelijken aub?

:D

Ik wil me uitschrijven... Zodat ik niet meer in kan loggen en niks meer kan zeggen. Forumverslavingen kunnen soms net zo erg zijn als drankverslavingen. Snappie???
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, ik was ook helemaal niet met Carolien bezig ...................

Ik zou nooit iets opzettelijk verkeerd zeggen tegen of over iemand of anders. Het feit dat niet iedereen me ligt (ook weer niet doelend op Carolien maar wel letterlijk op personen waar ik niet zo heel veel gevoel bij heb) is normaal, ook in het dagelijks leven.

Ik ben zelf vrij letterlijk en neem de teksten van anderen ook zo op. Zag de opmerking van Spud als een grapje. Soms wil ik ook wel eens geiten ook al ben ik daar niet zo goed in. Ik ben veel te serieus.

Wilde nu even de serieusheid kwijt omdat ik vanmiddag toch weer word geconfronteerd met alcohol. Wil dat graag goed afsluiten maar ben ook wat gespannen.

Zo zie je maar, iedereen ziet de teksten zoals zijn/haar bui nu is. En zo worden ze weer anders geintepreteerd door anderen.

Moet nu echt weg .....................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, ik ken je alleen maar virtueel, maar ik wil toch even opmerken dat ik je zo niet ken hoor.
OOk ik heb van de week vreselijk zitten geiten met kaia en pip, ik heb daar ook geen spijt van.
Maar dit vind ik toch wel een belediging, en een excuus is wel op zijn plaats vind ik.
Dit is werkelijk niet aardig en onbeleefd, je jaagt hier iemand mee weg en dit forum is een openbaar forum waar ieder mag meeschrijven.
En Carolien is er uitgebreid op teruggekomen dat heb je toch ook wel gelezen neem ik aan.
Nou ja ook jij mag je mening uiten.
:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Heerlijk genoten gisteren van het voetbal , het gezelschap (vrienden + kids = extra gekte) en dat ze hebben gewonnen is helemaal mooi natuurlijk...
Kids en ik hebben gisteren vlaggetjes opgehangen om het huis heen en in de tuin , liepen te bleren met van die grote opblaasbare oranje handschoenen , dochter wilde per se oranje haar en weigert vandaag om te douchen want anders gaat het er uit... hahaha
Mijn partner verzorgde zowaar lekkere dingetjes voor bij het voetbal en dat was een paar jaar geleden ondenkbaar... of ik was niet thuis of ik zat zwaar strak en stoned voetbal te kijken en helemaal afgesloten van de wereld om mij heen...

Wat mij opvalt is dat ik kan genieten van het hele plaatje.. alles er bij.. the whole package... en dat vind ik vooruitgang... zelfs de zooi opruimen na zo een avond is leuk...samen dingen doen...

@Spud

Op een forum kan iedereen liegen dat ie barst , zaken anders voorstellen , drinken en schrijven , blowen/snuiven en schrijven en de mooiste verhalen neerzetten...

Op een forum kunnen mensen ook dingen delen die ze niet zo snel face-to-face zouden durven zeggen , kunnen vriendschappen ontstaan , kunnen mensen zich aan elkaar optrekken...

Kun je je voorstellen hoe eenzaam en rot je moet voelen als je op dit forum schrijft onder invloed ?
Hoe bang je wel niet moet zijn ? Hoe kwaad je misschien bent op de wereld en jezelf ?
Het is echt geen pretje.. ik heb zelf zo een tijdje doorgebracht bij de AA en het was afschuwelijk... en ik ben niet de enige die dat gedaan heeft...

Ach ja en reakties... de beste stuurlui staan aan wal...
Als mensen alleen maar adviezen geven en niets tot weinig over zichzelf vertellen over hun eigen ervaringen dan laat ik het vaak voor wat het is..boeit mij totaal niet... dan kan ik net zo goed een advies zoeken in een boek of op internet... wat mij boeit en leert leven zijn mensen die een oplossing hebben gevonden voor hun probleem en dat willen delen met mij... en ik weer met anderen...

Als ik een boek lees over "Water"... wordt ik niet nat... als ik wil ervaren hoe het is om water te voelen moet ik er in... kennis is handig maar zonder toepassing tot dan toe nutteloos...

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Floor, dan kun je beter in het cirquit zitten van de serieuze :D Als je vanuit de positie grappenmaker nog serieus genomen wil worden is moeilijker. :D En niet alleen op forums hoor.. Da's gewoon wat moeilijker omschakelen voor mensen als ze gewend zijn iets anders mee te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina en anderen, heel leuk dat jullie Carolien ter spake nemen... Heb ik haar naam genoemd???? Ik hoef maar LSD te noemen en het zegt genoeg jullie vullen in. Nou dan denken jullie toch ook iets als jullie dat verbandt kunnen leggen.. Wat zegt dat over mij? En wat zegt dat over jullie?]

Nope vind ik geen excuses waard want er worden woorden in mijn mond gelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is het maar net Ziza, om voor mezelf te spreken heb ik inderdaad het forum om me aan op te trekken, helaas, maar dat heb ik al geschreven, kan ik alleen door het forum niet van de drank af blijven, daarom heb ik besloten naar de Brijder te gaan.
Maar nu red ik het toch alweer een tijdje droog en dat komt mede door het forum, ook omdat zoals, jij schrijft Ziza er vriendschap door kan ontstaan, mensen kan ontmoeten, buiten het virtuele, waarmee je ook andere zaken kan delen, wederzijds, en dat is toch heel waardevol.
Ja en inderdaad het lijkt mij afgrijselijk werkelijk vreselijk om hier met drank op te schrijven.
Dan neem je niemand anders dan je zelf in de maling en dat lijkt me juist heel eenzaam en verdrietig.
Maar ook dat moet ieder weer voor zichzelf bepalen, dat kan niemand anders voor je doen, alleen jijzelf.
Dus ik haal eruit wat er voor mij inzit en probeer ook nog iets aan een ander te geven, gelukkig zijn dat hier velen met mij, misschien een enkele uitzondering daargelaten, daar kan ik niet over oordelen.
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik daar ook wel eens toe geneigd ben, alleen, ik schiet er niets mee op.
Dus probeer het achterwege te laten, lukt niet altijd maar ik probeer het.
Nou weer genoeg zo.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Ziza, Tuurlijk is het moeilijk en rot als iemand o.i. schrijft hier, kan ik best begrijpen. Maar als ik zie dat iemand anders daardoor gevloerd wordt dan kom ik in opstand. En als anderen daar dan namen aan gaan hangen, wat volstrek niet onjuist is. Dan zegt mij dat genoeg. Daar ga ik echt geen excuses voor aanbieden. Want dan hebben anderen dat ook wel gedacht.

En het is echt niet zo dat ik iemand van wat voor gebruik dan ook verdenk. Maar ik verdenk haar wel van het feit dat ze heel ver weg van haarzelf is. En ik weet van mezelf dat je je dan meer met anderen bezig houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Net het echte leven hier op het forum'.. Mijn motto = elke dag weer een nieuwe kans en opnieuw beginnen. Geen gezeur over gister, wat telt = vandaag.

Zo ik zit opgepoetst opgedirkt te kijken hier, nog een beetje verder frunniken en ik ben klaar voor de start.

Ik heb mezelf behoorlijk klem gezet, ben vanavond de BOB en morgen vroeg moet ik ook gaan rijden.
Geen refusal, maar voor mij wel dezelfde werking denk ik.
Er is GEEN drank in huis, hoera hoera, ze gaan het snappen hier. Als ze willen drinken kunnen ze het op dat moment halen en als ze klaar zijn de rest wegkieperen. Heb ik nu toch maar mooi voor elkaar gekregen, ha! En ik MOET inderdaad NIKS, maar ik WIL niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...