Soothe Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Wel fleurig die clown. Springt er een beetje uit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Vraag me steeds af waar zij [Tactus] de keuzes hebben gemaakt voor de iconenen???Als ik een clown zie moet ik steeds aan Ben Cramer denken, geen goeie dus...teveeeeel enenenen..... ben nog aan 't oefenenenenenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Benthe heeft nu een politie- icoon. Zoek maar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 moet ik de politie[icoon] zoeken, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Als je Benthe zoekt, (gisteren) dan zie je dat ze nu politieagente is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 En nu ga ik koken.Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Het icoontje van judge is nog vrij hoor. Voor wie zich geroepen voelt en op zoek is naar een uniek icoontje.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Bedankt Dani, maar ik wil me echt niet permiteren aan een rechter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Hou gewoon lekker dit koppie, staat je goed en Benthe heeft toch zal een andere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Volgens mij heet dat confromeren. Maar kan het fout hebben. Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Zo dames en heren, wat voor hoofd zou u willen?Ben misschien een beginneling, haha hier, maar kunnen we een idee posten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Volgens mij conformeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Twisty, Who cares! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Twisty, dat van die hoofdjes is al vaker aan de orde geweest, zie "Werking Forum", "Avatars". Helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Dank voor het herstellen van mijn typefout Soothe, scheelt me weer een aanpassing van mijn berichtje. We bedoelen hetzelfde.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Twisty,neem het hoofd wat JIJ wilt of hou deze. Bepaalde icoontjes zijn gewoon meer in gebruik dan andere.Hangt er ook van af wie er veel schrijft op dat moment! Je kan dubbele iconen nooit voorkomen tenzij je de rolstoel, clown o.i.d kiest, waarbij ik me kan voorstellen dat je daar niet op zit te wachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Ik heb ook soms hoofd-problemen met Karinneke dan denk ik HUH??????? Wat staat er nou? Maar dan is het niet van mij.......Soothe & Anna :heart: hebben zo schattig : heart; allebei een microfoontje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Hee,icoongenoot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 @Dani, ik zou het me niet willen verooloven.Maar het was wel fout want het moest met 2 t's= permitterenGrts TwistPfff valt nog niet mee hè?VEROORLOVEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Echt puur toeval Houtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Heee Gemmetje... was leuk he, een hele pagina woorddomino met z'n tweetjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Leuk! En heeeeel veeeeeeel computers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Eigenlijk vind ik dat iedereeeeen hier achter een computertje verstopt zit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Het is dat je geen tekstschrijfster voor reclameteksten bent Twisty. Anders zou ik je willen adviseren een ander beroep te kiezen. Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marjan Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Zo daar ben ik ook weer. Had ook een beetje gehoopt op berichtjes van Benthe na gisteren....Graag wil ik volgende zin citeren van deze morgen op dit draadje. Dat geldt ook voor mij; helemaal."Ik ben nog niet genoeg ADB voor mijn idee, maar wat niet is kan komen.. "Dat woorddomino ligt me niet zo. (Rijmen misschien meer???)Sammy; nogmaals sterkte met je darmonderzoek morgen. Laat eens weten hoe het verlopen is, als alles achter de rug is.Marjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden