safidepafi Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Ziza was ik het toch nog vergeten...een hele fijne verjaardag gewenst...mooie leeftijd 36;)Fran ik had mijn eerste vorig jaar en ik was echt reuze trots dus ik weet hoe je je voelde, Jij ook nog de beste wensen:present:Kom je ook naar de meeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Gelukkig Marieke, en ik wens je heel veel geluk in de liefde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Hoi, zal het simpel houden hoor en vooral luchtig!Ziza, bij deze van Harte Gefeliciteerd! Je hebt er van genoten begrijp ik en zo hoort het ook! :musicnote:Leuk dat de kinders een geheel eigen invulling er aan geven.Fran, jammer dat je lichamelijk niet up to date was. Maar evengoed toch Gefeliciteerd hoor! Je jaarwisseling gaat gewoon door, niet tegen te houden!Houtje, zo da's nu tenminste achter de rug hé! Ik ben benieuwd wanneer je écht resultaat bemerkt.Wel je nu aan de voorschriften houden, dat kan bij jou geen kwaad voor de verandering.Marieke,Ik ben benieuwd wanneer je de nieuwe tanden erin krijgt! Kom je op de meeting, kun je mooi showen.In elk geval spontaner durven te lachen. Kan het even niet laten om toch even op te merken, je moet over een verbazend lieve uitstraling en innerlijke gevoeligheid beschikken, dat je een man weet te veroveren met.../ofwel zonder....in je mond.Voor een heel klein deeltje weet ik het antwoord al, verder hoop ik dat je niet al te teleurgesteldwordt en hoe het ook uit pakt niet meer op een barkruk geraakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
casiris Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Hallo,Ik ben eigenlijk nooit bang geweest voor de tandarts,maar als het pijn gaat doen,dan denk ik altijd maar : over 10 minuten is het voorbij,en dan fiets ik weer naar huis,enz.. Dat helpt wel..bij mij in ieder geval.Hoera,dit wordt mijn eerste alcoholloze donderdag! Tot nog toe ging het steeds mis op donderdag,en waarom???dat weet ik niet.Voor alle zekerheid ga ik vanavond wel naar een vriendin,die weet dat ik bij Tactus ben. Ze heeft speciaal voor mij Spa rood gekocht.Morgenavond uit eten..ik zat te bedenken dat 1 wijntje toch zou moeten kunnen,maar ik doe het NIET.Ik lees hier veel te veel waarschuwingen,en ik ben nog niet 100% alcoholvrij,het gaat af en toe toch mis.Ik zit me nu al druk te maken over het weekend van 28+29 juni,dan gaan we zeilen met vrienden,met 2 etentjes erbij,wat zal ik dan doen? Allemaal lekkere sapjes proberen,natuurlijk!! Jaja,het klinkt goed,maar ten eerste hou ik niet zo van sapjes,en ten tweede weet ik dat het moeilijk wordt.Nu ga ik ff strijken,en dan weg.Iedereen sterkte met zijn/haar gremlins en andere problemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Hoi Casiris,je leest het hier zó vaak, en voor mij is het ook zo: wat is het nut van één wijntje? Wat voegt het toe?Als je één wijntje drinkt, wil je er nog één. En twee, da's ook nog binnen de norm, moet kunnen, toch?En ach, het zijn toch wel hele kleine glazen, kleiner dan de standaardmaat (toch?) dus als ik een derde neem, dan zit ik eigenlijk nóg binnen de norm.En omdat ik dat allemaal zó goed doe, neem ik, om me te belonen er nog één. Dat is eigenlijk de eerste, volgens mijn verdraaide logica! Nou, en dan heb ik er met één gezondigd, dan nog maar één...Hé, wat een klein laagje in de fles, leegmaken, fles weg, opgeruimd. O, heb ik nóg een fles? Néé, ik heb genoeg gedronken. Vind ik. Verstandig. Wel 5 minuten lang. Vooruit, nog een glas. Mijn eerste glas staat al in afwasmachine, dus een nieuw glas. Groter glas? Néé, dat lijkt maar zo!....Nou ja, dan begin ik morgen écht!!....Een hele dag, wel tot een uur of vijf! Ach, weekend...maandag dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Jee Trees, dàt soort innerlijke gedachten-treintjes... overbekend! En als een ander nu zo tegen me zou praten ben ik daar binnen een minuut klaar mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Trees, bij mij was het na 1 glas meestal een kwestie van.. ach nu heb ik toch al gedronken, laat ik het dan meteen maar goed doen.... en dan moet alles op wat er in huis te vinden is... dus zorgde ik natuurlijk ook dat er voldoende in huis was en moest alles op en stel je voor dat ik niet zou kunnen slapen dus nam ik ook nog een dubbele avonddosis Oxazepam.. en dan was ik verbaasd als ik sochtends op de wc of op of naast de bank wakker werd want ik ging niet naar bed omdat ik nog van alles wilde doen.Ik word al moe als ik het lees en ben steeds blijer met mijn donderdag-zonderdag(en). De laatste donderdag-zuipdag is volgens mij precies een jaar geleden!!! Casiris zie het als een soort veldonderzoek, zo doe ik het meestal als ik tussen drinkers zit, dan ga ik opletten hoe ze veranderen en wat er allemaal gebeurd. Weet je trouwens dat je pas ziet als je niet meedrinkt dat anderen vaak heel goed maat weten te houden? en dat er meer niet-drinkers zijn? Ik ontdek zo dat er nog een hele wereld naast de 'drank' is en eigenlijk is die best wel leuk. En dat het heel vervelend kan zijn als mensen teveel drinken, te hard gaan praten, te grof worden, of juist melancholiek. Dan is het heerlijk om toe te kijken en te weten dat jij je 'normaal' gedraagt en morgen weer fris wakker zult worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 ken ik ook, eentje kan geen kwaad, wat zou het, snel staat nummer 2 daar en de trein is weer vertrokken, neen vandaag niet, heb er enkele opengedaan, aan mijn lippen gebracht en de gootsteen in.... heb mijn cola fles leg gezopen, maar heb het echt niet makkelijk, ik ga toch snel even langs mijn huisarts om onkruidverdelger vragen om dat gif uit mijn lijf op te ruimen en te verbannen, greetz vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Ha, ha, Tapas, Trees ............Ik weet het nog sterker te vertellen. Als ik dacht: "vanavond ga ik toch wat wijn drinken" dan begon ik vroeg in de middag alvast maar. En na de middag gauw weer halen in de winkel anders had ik 's-avonds niets meer ............. Maar ook ik vier vandaag mijn eerste maand droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 dag 1 is nog niet voorbij, dadelijk mijn dieren eten geven, t'zijn er genoeg, 2 honden, 2 geiten.3 kippen en 2 paarden dan hoop ik dat het donker zal zijn en mijn bed in, heb trouwens een toffe avond gehad met mijn vrouw, zonder blik de keuken in samen lekker gekookt en dan smullen, ik hou van haar, zij houd van mij...als ik nuchter ben. het schuitje waarin we allemaal zitten/zaten voerd over dezelfde zee, op naar dag twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Casiris,Eén is teveel en 10 is te weinig dat zei ooit iemand tegen me toen ik hier op het forum kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Ook een leuke, ik geloof van Charlie: geef me een glas en ik drink een emmer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Floor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Wannes, dat lijkt mij al een enorm goeie reden om niet meer te drinken. Een vrouw die nuchter meer van je houd dan dronken. Nu jij nog nuchterder meer van jezelf gaan leren houden.Kom op joh de dag zit er bijna op en de moeilijkste momenten heb je al doorstaan!! hou vol dan ben je morgen heerlijk trots op jezelf, en dat is best een lekker gevoel!!!Floortje, gefeliciteerd met je eerste maand!! en ga stille voort zoals Blacky zou zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Drup komt weer eens de huiskamer binnen getripplt en probeerde bij te lezen maar ging snel scrollen over die tandartsen ieieieiiekkkk. Ik heb een angst/pijn tandarts en zelfs dat helpt me niet. Wat me wel opviel is dat konijn van Pip, Zou dat komen omdat ik zo'n dieren freak ben dat altijd mijn oog op zoiets valt? Ga ff bijlezen maar ondertussen tandartsslachtoffers veel sterkte en voor Pipje een dikke knuf. Ach das weer niet aardig van me want iedereen verdient hier een knuffel maar ik ben nu eenmaal extra gevoelig voor weerloze dieren. TV staat aan 2-0 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 het loopt echt niet zo eenvoudig als ik dacht, maar jullie op dit forum zijn een fortuin aan gebundelde krachten, ook proficiat voor de gevorderde volhouders, waarom heb ik zolang op zoek moeten gaan om dit clubje te vinden, ik wil dit vertellen aan mijn huisarts (mag dat?), want de eertste stenen van een nieuw begin denk ik hier te vinden, veel liefs en sterkte voor iedereen hier. Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Geiten en kippen ok, nu de grotere mannen, dan mijn bed in, zodra het licht wordt begint dag 2. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Ga zo door Wannes! Als je dag 1 eenmaal gehad hebt wordt het elke dag ietsje makkelijker!Je leert de voordelen van niet drinken pas kennen als je niet drinkt succes met je grote mannen.. je paarden neem ik aan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Ben wel een gezellige deelnemer hier want behalve dat het 2-1 is wat niemand interesseert mag druppie weer de wake in over 1-1/2 uur. Zo kom ik echt niet bijgelezen en dat spijt me voor wie ik gemist heb want het is echt geen desinteresse. Nu wil ik zo snel op de hoogte raken dat ik de helft mis en namen door elkaar haal en dat is weer een misser van drup want zo komt ze kacheltje over en dat kan zeker niet bij een wake. @#$%% moet er niet aan denken door die zooi in slaap te vallen. Heb een super dure MP3tje gekocht voor die momenten maar snap er geen bal van hoe het werkt hahahah te oud om modern te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Tapas,weet je , al mijn dieren houden van water, en ik hou van hen, dit doet mij ernstig geloven want zij zijn kerngezond dat je van water prima leeft, toch even wennen qua smaak, maar de waarheid loopt hier rond,Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Drup relax. Ik zit ook te kijken hoor En alles bijhouden moet je niet eens willen joh, het is voor mij ook onmogelijk om alles te lezenen overal op te reageren. Dat verlangt toch ook niemand van je? Veel sterkte straks met de wake, neem ook de gebruiksaanwijzing van de MP3-speler maar mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Hoi!Houtje en Trees, wat fijn dat alles goed is gegaan! En nu RUSTIG AAN, hè Houtje!! (je kan geloof ik niet anders, gelukkig maar, zou ik zeggen )Pfff, de dag zit erop. Morgen weer zo'n drukke...Het openluchtconcert was erg leuk! Met het zonnetje erbij, onder het genot van een cappucino...Klaas is alweer naar de volgende vergadering, en ik had de kinderen nog redelijk op tijd in bed. Nou ja, boeiend.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Hihih water heb die gebruiksaanwijzing al 2 keer gelezen maar die is van een andere generatie denk ik. Ach ik troost me maar door bij mezelf te blijven en een naaste te kunnen bijstaan zucht want dat is vaak ook moeilijk. Maar geen medelijden willen drup want je wilde dit zelf, je wilde zelf kankerverpleegkundige worden en vrijwillig stervensbegeleiding doen.Heb net na mijn opleiding als verpleegkundige een half jaar op de verloskamers gewerkt en daar kwamen ze ook bijna altijd s'nachts en nu zucht ik dat ze ook bijna altijd s'nachts weer gaan.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 en met volle maan ook, Drup? Ten minste, dat beïnvloedt geboortes wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Terwijl ik aan kom rijden vanmiddag, na de homeopaath en dochter weer naar school voor fiets en de boodschappen, zie ik Klaas door de straat rennen met een glaasje water, een omgekieperde scooter en een zwaar gehavende auto. Dichterbij bleek de scooterrijder er ernstig aan toe en bleek k. 112 al te hebben gebeld. Komt ook de horde kinderen uit school, dus opvangen, familie van de betrokkenen bellen... pfff. Politie, motoren en auto en ambulance voor de deur... Dikke schrik. Na het eten koken en hond uitlaten, snel weer in de auto naar het concert.... Had ik vanochtend ook nog gewerkt? Tussendoor gedoucht (ja, gelukkig). weer in de auto. Weet bijna niet meer wat ik eigenlijk wanneer heb gedaan vandaag! Zit hier mezelf erbij te trekken, om verplicht bij te komen... Alles in de rust. Dit was ooit een mega-triggermoment!!! maar om nu alweer zo vroeg naar bed te gaan.... Gnigni, hard op weg de één na saaiste vrouw van nederland te worden! Floor, las ik het goed? 1 maand!! Joepie! keep on going! En Wannes, dag 1 bijna erop! Hou vol! Je weet waarvoor je het doet. En morgen een apetrots gevoel!! Pippi, niet gedaan! Ik vind je een kei! Het lijkt een zware dag hier in zijn algemeenheid. Doorzetten, kan het morgen alleen maar beter zijn Hoor al een paar dagen complimenten aan over mijn uiterlijk, en gelukkig ook over mijn omgedraaide levenswijze. Dus ik wierp stiekum even een kleine blik over mijn schouder.. En gaf een diepe zucht! Van verlichting ende plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden