Har Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Mooi gezegd Marjo.Ben hier trouwens op muizenjacht...tis een behoorlijke! Diep zwart; moeilijk te zien hier achter de computer met al die zwarte snoeren. Kan er niet bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ga wat anders doen. Pip, doe wat met de goede adviezen die je hier krijgt! Sterkte meid, kom ik aktie...stop jezelf niet weg achter de drank!Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ik ben erg benieuwd naar het boek! Gaaf! dat jullie zo'n goede dag hebben gehad!Ben wel een beetje jaloers, en had achteraf wel mee willen schrijven....Nou ja!Dan moet ik ook maar mijn eigen memoires neerkrabbelen... Zaaaiiii!!!!Het wordt vast en zeker een heel goed boek!Alvast een boek om trots op te zijn!"De overwinning van de nette dames!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Har, ik wil wel over Eindhoven rijden hoor...Maar in mijn beleving ligt dat vlakbij Enschede! Dus je kan ook op de fiets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ben ook voetballen kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Als laatste van de Deventergangers meld ik me ook even. En ik was nog wel het eerste thuis!Juist omdat je met allemaal mensen bent waarvan je aan de buitenkant niet ziet dat we zo'n enorme giga-ervaringsdeskundigen met drank zijn, maakt het af en toe bijzonder grappig, als iemand een opmerking maakt die je zo goed herkent!Marielle en Bert, bedankt voor de goede ontvangst!Verder hoop ik dat Pip heel goed nadenkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ow, log nog effe in want ik wil graag weten of jullie hebben nagevraagd in welk gebouw de meeting is. Lees het later wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Als alle mensen die zich aangemeld hebben hier op het forum nu allemaal een of twee boeken kopen wordt het zeker een bestseller! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 quote: Originally posted by: HarJa An, jammer. De onrust hier is ook niet goed geweest natuurlijk. Zit er eerlijk gezegd best mee in mijn maag omdat ik er deels schuldig aan ben. Nee Har, je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 De meeting is vooralsnog in de Keulenstraat 3 in Deventer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Hoofdkantoor TactusKeulenstraat 3, 7418 ETPostadres: Postbus 154 7400 AD DEVENTER T (0570) 50 01 00 F (0570) 50 01 15 Toon Kaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Rufus,ik zou graag weten hoe het met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Har het zal aan de Hoofdlocatie zijn dus niet in de binnenstad maar misschien kunnen we dat nog veranderen.Je kan er wel lekker in de tuin zitten op de dijk, dus met mooi weer wel lekker.En met het feest in de stad is er misschien wat teveel afleiding in de binnenstad.Hoi Gem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 quote: Originally posted by: houtjeHoofdkantoor Tactus Keulenstraat 3, 7418 ET Postadres: Postbus 154 7400 AD DEVENTER T (0570) 50 01 00 F (0570) 50 01 15 Toon Kaart Waar is die kaart dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ojee, Turkije speelt vanavond, dus weer op tijd eruit met de hond, tenminste als Turkije wint, want anders word meneer weer gek van de toeterende auto's...zal blij zijn als het hele spektakel weer voorbij is. Ach, van het logeerpartijtje is hij nu helemaal uitgeput, hij heeft verschrikkelijk veel aandacht gehad en de oppaskinderen daar waren helemaal gek van hem, geen wonder dat Tapas nu helemaal op is.Ik ben nog opmerkelijk fit dus moet op gaan passen, 5 uurtjes slaap en een lange dag in Deventer.... dat gaat toch echt niet ongestraft blijven... op tijd gaan slapen dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Hai Gem, fijn dat jij ook veilig thuis bent (met een auto vol boodschappen dus begrijp ik, pfffffff). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Hoi Safi! Ja, de boodschappen zijn binnen!Knap dat je nog gekookt hebt Houtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Nou hè dat had ik een tijd geleden ( ) niet gered. Dank je voor het compliment. Het was wel een mega-rotzooi in huis, ik moest echt een tunnel graven door de rotzooi naar de keuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ja houtje dat was wel weer een stunt van die ROA dat hij je zelf liet koken.Je moet die man van je wat harder aanpakken.Tapas,,,wat een gedoe daar bij jullie, hier is het alleen met Nederland wat getoeter en wat vuurwerk maar het blijft nog binnen de perken(nog wel)Morgen ben ik met de bus bij mijn zus, die is jarig en dan gaan we eerst met de hele visite voetbal kijken.Ik kan een EK of WK wel waarderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Safi,HIJ was degene die geen relatie wilde en daar ben ik nu wel blij om. Ik ben nog steeds zo vreselijk p*ss*g, you don't wanna know.Gisteren werd ik ook "in de steek gelaten" want meneer ging naar huis omdat hij zo moe was. Prima, maar ga dan ook naar de dokter. Zijn werk is er ook niet blij mee, en ik heb namens en met hem mijn tong blauw gekletst met zijn manager om begrip te krijgen voor zijn situatie.Ik laat niet gauw iemand vallen, en ik ben een vreselijk trouw tiepje, maar nu is het me echt te gek geworden.* Hij wou alleen maar vriendschap en geen relatie, dus voel ik me nu ook vrij om de vriendschap, ter bescherming van mijzelf, een aantal tandjes terug te schroeven en op een koel pitje te zetten. t Is nie anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ik ga Dochter van het voetbalveld plukken, het wordt al donker.Zoon zit nú al te onderhandelen wat hij krijgt als hij zijn proefwerkweek goed maakt, nou meneertje, je hebt een fantastisch leven en daar láát ik heel wat voor, en ik strijk heel wat kleertjes om alles mogelijk te maken, dus ik verwacht dat je het GEWOON GOED DOET en niet voor een beloning. En anders moet je van deze school af, je moet het zelf weten. Zijn ze nou allemaal gék geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Nou Houtje misschien is het nu tijd om hem even een tijdje 'the cold shoulder' te geven, want jouw een beetje kennende heb je hem natuurlijk grenzenloos verwend in al die tijd dat je hem kent.Misschien een idee om samen eens regels op te schrijven waarin je kan laten zien wat je evrwachtingen en grenzen zijn van jullie relatie.Dan kan je zelf nl ook beter zien of je 'al die energie' wel 'steeds' in hem wilt steken.Gek zijn met iemand is fijn, is mooi..... maar de balans moet wel geregeld in het midden staan als een relatie wil werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Nou je had het zelf ook al mooi verwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ben weer thuis van de tennis, maar voel me zo ontzettend alleen. Op het forum de laatste dagen steeds ruzie, thuis de laatste dagen steeds ruzie ................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Sorry, misschien ook toch wel een stukje drankjank. Anderen mogen wel drinken en ik niet En ik weet zo heel goed dat het voor mezelf is, maar toch ............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden