Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 juni 2008

CPAS

Aanbevolen berichten

Goeie nacht,

Ik open dit nieuwe dagdraadje en hoop dat het een vreedzaam draadje zal zijn.

De laatste weken en vooral de laatste dagen heb ik het zo druk met dingen waar ik echt niet onderuit kan, dat ik elk momentje vrij gebruik om te rusten. Dat is de reden dat ik hier zo weinig ben en gisteren en vandaag al helemaal niet.
Morgen en overmorgen moeten jullie me ook niet verwachten. Zondag zal ik ws. wel even tijd hebben om wat bij te lezen.
Vanaf volgende week vrijdag zal ik hier weer meer tijd kunnen doorbrengen.

Lieve mensen hou het droog, want dat is de basis van een beter leven voor jezelf.

Sinds dinsdagmiddag toen ik terugkwam van de dierenarts met de rosse kat is het mis.
Onze katten hebben een relationeel probleem. Dat leidt tot een hoop gemauwd en gegromd van vooral de grijze die haar rosse zus kennelijk niet meer accepteert. Die rosse blijft er heel laconiek onder en gromt maar een enkele keer terug. De rosse moet ook elke dag anderhalf antibiotica. Dat stoppen we in een stukje aarbeicake (ze lust heel graag aarbei). Zo gaat het medicijn met smaak haar maag in.

Welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

slaap lekker mensen, morgen weer een droge dag. Beetje vreemde dag gehad, emoties en gesteldheid vlogen alle kanten op, van heel erg blij naar geirriteerd en ineens doodmoe. Nou ja zal er wel bij horen, als ik bedenk hoezeer ik mn lijf vergitigd heb de afgelopen tientallen jaren ai - waar laat je het. Is niet zomaar met een paar dagen ongift.
Nog steeds wel blij met mn keuze en standvastig, heb veel aan dit forum waar ik dingen lees die dit onderbouwen en steunen. Thanxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen adb,ers ,
aan de boek mensen veel plezier samen , hopelijk leren jullie vie-benthe kennen .
tapas aan jou ik vindt het heel spijtig voor jou en sommige andere dat je door omstandigheden het slot op je prachtige forum moeten zetten hebt :devil: maar ik vondt het een pracht intentie van jou :present:
voor mij laatste dag en blij dat k ben jullie kunnen zich het niet voorstellen vandaag werk ik niet in de tuin al bieden ze mij een miljoen € aan , gewoon poetsen want de pijn is niet te harden indien niet beter volgende week naar huis arts
mensen ik blijf nuchter vandaag en jullie ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een hele goede morgen allemaal,
Corinne, doe het rustig aan, we lezenje wel weer als je tijd hebt toch? No worries.
Blacky, sterkte met je lich.klachten, luister er maar goed naar en anders idd maar naar de h.a.!
Ik heb kort en slecht geslapen, door de maandelikse periode veel buik-en rugpijn, dus om 4 uur maar een pijnstiller erin, en ja dan gaat de wekker wel heel vroeg.
De zon schijnt hier, is toch wel prettig opstaan zo!
Iedereen een fijne droge dag. laat de eerste staan, uur per uur, dan brei je er weer een dagje bij!DOen jullie mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier een (te) kort nachtje, combinatie van de (forum)stress van gisteren, en vandaag de (lange) reis naar Deventer. Ik was bang dat ik me zou verslapen maar dat valt dus reuze mee ;), de trein zal ik dus niet missen!

Ik denk dat ik zo maar even met mijn camera op stap ga, de weerspiegelingen in het water zijn het mooist om deze tijd!! geen wind en opkomende zon,
en zo heb toch ieder nadeel (te kort slapen) weer ze voordeel (mooie foto's?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge, ook hier een beginnend zonnetje! Helemaal niet verkeerd!

Woman, herkenbaar al die emoties die al kanten uit vliegen. Bij mij duurde dat best wel even
alvorens ik daar enig grip op kreeg. En soms zijn er nog dagen waarbij ik uit balans raak, maar
mogelijk hoort dat gewoon bij mij.

Blacky, rustig aan met poetsen! Je hebt je grenzen w.s. overschreden met in de tuin werken, is ook
zwaar werk! Machtig brammetje, wat ben je weer knap met de verleidingen omgegaan!

Visje, nog steeds droog, wauwwwww je hebt de smaak te pakken! Die pillen helpen dus echt wel, nu dus droge voort!

Ook hier een slechte nacht, ook hier de nodige pijntjes aan de spieren.
Maar héé, ik drink niet, er komen betere nachten.

Iedereen een fijne droge dag, laat die eerste staan dan is het grootste karwei gedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen! :moon:

Tapas, dankjewel voor het weghalen van een onrustfactor. Wel zo zuiver. Als er nu ook al posts van een ander forum hier bediscussieerd gaan worden, dan hou ik het niet meer bij :huh:. Genoeg daarover.

Positieve dingetje van vandaag: het is vrijdag, bijna weekend! Hopelijk blijft het een beetje schier weer, dan kan ik weer wat in de achtertuin doen. Maar de kans dat ik weer naar het midden des lands "mag" rijden is even groot ivm ziekenhuis-opname van een familielid. We zien wel wat het wordt.
Eerst nog een paar uur min of meer me uitsloven, èèn ding tegelijk.

Wannes, dag 2 is begonnen! :D

Blacky, sterkte, doe maar eens een dagje rustig aan... wat dat betreft lijk je wel wat op mij, altijd maar doordouwen, maar het is ook een kunst om te genieten van even nietsdoen hoor! En nog mijn complimenten voor je kriekenbier-weggooi-aktie van gisteren! :present:

Nou, ook nog veel sterkte gewenst aan alle lappenmanders, eerstedrogedagenstoppers en gremlinvanzichafslaanders, en dan rest mij alleen nog de schone taak u allen respectvol te groeten:

Hou Vol! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nee visje ik kan je vraag helaas niet beantwoorden.
Ik wens alle schrijvers een fijne dag in Deventer.
Goed van jou Corinne een nieuw draadje.
Dat gekibbel vind ik zelf ieder doel voorbij streven
heb er ook niet zoveel zin in alles te lezen.
Wellicht komen er weer betere tijden hier.
Ik hoop van wel.
Een fijne dag allemaal en ook ik doe weer mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Zo meteen ga ik naar de kapper. Daarna zal ik mijn eigen huis eens onder handen nemen. De stad nog in, en een aantal feestjes en sportwedstrijd te gaan.... Mijn dag zit vol!
Zal proberen mijn nek-schouder-arm wat te ontzien, een oude plek liet na gisteren te poetsen weer van zich horen.... Tja, ook ik word een dagje ouder :D Het is niet meer zo soepel, als het wel eens was... zielug!!!

Nou, jullie ook allemaal een goede dag! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boekschrijvers een fijne dag vandaag! :)
Tapas, bedankt voor je wijze besluit...jammer maar helaas.

Ik maak er een vredig dagje van, genoeg te doen vandaag. Voel me gelukkig wat beter en heb wat meer energie.
Ik hou het droog, jullie ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Visje,

Ik weet niet of refusal een uitwerking heeft op de nieren. Maar wat ik wel weet is dat bijna elk medicijn negatief is voor de nieren. Nieren zijn er om je bloed te zuiveren en daardoor pikken ze alle giftige stoffen op. Dus ik kan me voorstellen dat refusal ook een aanslag is op je nieren. Net als drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer fris en fruitig van de kapper ;)

Nu moet ik strijden voor de goede zaak, ik ga mijn straat barricaderen omdat ik niet wil dat er doden gaan vallen. Ben al jaren in conclaaf met gemeente, politie gaat posten. Er is een notoire hardrijder in de binnenbocht, die van god nog gebod weet.
Marjo is boos!!!!

ACTIE!!!!

(very dry) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...