water Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Helemaal goed, Wannes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Ben terug aan de coke coca cola dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sonja Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Hoi Wannes,Terug dichter naar mij??? ben je een Belgje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Sonja, ja, ik ben een Belgje, en JWW bestaat hier ook, doch ik hou van dit forum, en geloof geeft sterkte , al mijn dieren zorgen voor een nuchter ventje, lukt niet steeds, daarom ben ik hier, greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Tnkx,het forum LEEFT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 verdorie, ik heb een nieuwe verslaving gevonden ...... dit forum.... en een gelukkige vrouw, ff volhouden, thnx all, ik blijf hier nog wel ff :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Hai Wannes. Waarom die gremlin bevrijden uit dat stomme blik, vraag je je af. Ik vraag me af waarom je die gremlin zou bewaren in dat stomme blik. Ik zou dat blikje openen boven de afvoer, liefst op de kop, en leeggieten.. Nog liever boven het toilet en doorspoelen want ik heb eens iemand horen vertellen dat ie in z'n wanhoop de zwanenhals onder de gootsteen had losgeschroefd om die leeg te drinken nadat ie er een halve fles jenever in had leeggegoten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sonja Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 he Wannes, zie je wel Belgjes zijn altijs zo leuk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppel Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Hoi Sonja, gezellig hier he??? alles goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Heb nog vrienden die graag een pilsje lusten, omdat ik er niet mee kan leven wil nog niet zeggen dat zij er geen mogen drinken, dus op slot sleutel aan vrouwlief , snappie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppel Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Ben ff naar me buurmeisje, die gaat op vakantie en heeft olie over haar koffer laten vallen, dus moet ff een koffer brengen!!! tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sonja Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 HE Druppel,Alles gaat goed, ik vind het nu een beetje eng worden, het gaat bijna te goed, ben er wel de heeeeeledag mee bezig, ik bedoel dus met niet drinken, maar ik heb echt GEEN TREK en dat is de laatste 10 jaar niet voorgekomen, kent iemand dat gevoel ook, voor de rest snoep ik verschrikkelijk veel, alles koekjes, snoepjes, iedere dag een ijsje, ben ook 6 kilo aangekomen, ik denk dat ik mijn trek weg-eet in plaats van weg-drink. Kon wel wat kilo's gebruiken, maar nu gaat alles toch wel een beetje strak zitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Ikke snap, Wannes. Maar het is niet makkelijk om als pril gestopte in de nabijheid te zijn van drinkende mensen, of dat nou vrienden of vijanden zijn. Je kunt, als je het zelf zo moeilijk hebt, beter voorlopig ver uit de buurt van drinktaferelen blijven. En als je vrienden echt je vrienden zijn zullen ze dat respecteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sonja Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Oja Wannes, wat betekent JWW???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Sonja,JWW die duiveltjes in die blikjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 En daarmee slaat Kohtje de spijker op de kop!Waarom het jezelf zo moeilijk maken. Zelf heb ik nog steeds niets in huis.Maar goed, er zijn ook mensen die het wel kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Kohtje,Ik wil sociaal blijven, mijn probleem is niet dat van mijn vrienden, blikje is nog steeds dicht ik ga er voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sonja Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Hai Khotje,Zo te horen kom jij ook uit Belgie, jullie kunnen veel mooier praten dan wij, zoals jij zei, beter niet in de nabijheid van mensen die drinken komen, ik snap dat wel, maar voor mij is dat bijna onmogelijk...Al mijn vriendeen drinken, dan kun je denken zijn dat wel echte vrienden, natuurlijk niet allemaal, maar een groot gedeellte toch echt wel en ze drinken, en ze drinken veel en vaak. De laatste weken sinds ik niet meer drink ga ik wel minder naar het cafe en minder met vrienden die veel drinken uit eten, maar het gekke is dat zoals gisteravond in het cafe voetbal kijken zonder drankje beviel mij prima, ik kijk heeel goed naar mensen die teveel gedronken hebben en besef dat ik ZO niet meer wil zijn, het maakt mij sterker.Natuurlijk vind ik het ook heel prettig om met mensen te zijn, of te kletsen die niet drinken, vandaar dat ik ook graag naar de AA ga, mijn clubje noem ik het en ga er echt met plezier naar toe, maar om nou 5 avonden per week naar een clubje te gaan wordt een beetje te gek, trouwens ik doe natuurlijk ook nog andere dingen en ben de laatste weken vaker thuis dan ooit, een hele avond achter de computer heb ik afgelopen vrijdag voor het eerst van mijn leven gedaan, vond ik altijd zeer stom, nu niet meer dus, het kost wel veel tijd, mijn strijkbout staat al 2 dagen aan, maar blijf steeds achter de computer plakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Dag Sonja. Hoe kun je horen dat ik uit België kom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Zo is het Sonja, laat de anderen maar doen, tot zij beseffen dat het een probleem wordt, we kunnen hen niet tegenhouden, maar zelf kunnen we wel stoppen , en samen gaat het echt veel beter, trouwens jij bent ook Belje, ga je naar de zomermeeting , ik wil best gaan, maar liever niet alleen, heb een steuntje nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Heel verstandig, Sonja, vooral in het begin, om situaties en plekken waar (veel) gedronken wordt (zoveel mogelijk) te mijden. Dit hoeft misschien niet voor altijd zo te zijn, maar vooral in het begin.En Wannes, sociaal zijn kun je ook (misschien zelfs beter) zonder drank in huis. De mensen bij AA en NA zijn heel sociaal hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Ben vanmiddag als een plumpudding in elkaar gezakt en heb heerlijk geslapen. Maar nog steeds hondsmoe! Geeft niet, ik ga straks even douchen en maar weer eens wat vroeger naar bed. Morgen is er weer een dag.Het lijkt gewoon veel meer energie te kosten, om er écht te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Wat je zegt, Marjo. Het lÃjkt veel meer energie te kosten. Ik ervaar momenteel dat het steeds minder energie kost om er echt te zijn.. Doen alsof je er bent kostte me veel meer energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sonja Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Nog even een vraagje...Heeft iemand van jullie ervaring met het medicijn CAMPRAL?????Het schijnt ( is ) een middel die de trek in alohol vermindert, maar inmiddels hoor ik er steedsverschillende verhalen over.Misschien kent een van jullie het of heeft er het een en ander van gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2008 Ik heb drie jaar geleden enkele weken Campral gehad. Ik merkte niks van trekvermindering maar had wel erg veel last van diarree. Maar er zijn mensen die er wel baat bij hebben. Dus probeer het maar, zou ik zeggen, als je echt moeite hebt met trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden