Spring naar bijdragen

Sst het forum slaapt, zachtjes wekken dinsdag 24 juni


Wannes

Aanbevolen berichten

Zo, de vloer in de woonkamer kan niet schoner en achter die verwarming was ik al jaren niet geweest. Voldaan gevoel. Alleen continu in m'n hoofd een soort tweestrijd. Een beetje het ich, es en überich verhaal van Freud. Mijn 'es' zegt alleen maar tegen mij, ach kom op 1 glaasje..... Mijn überich zegt alleen maar, doe niet zo dom. En wat is het probleem nou om de alcohol te laten staan. als je wat neemt ben je enorm zwak. En mijn ich schommelt continu daartussen en zegt nu dan maar dat ik een sigaretje mag roken ;-) Iets wat ik ook nog af wil leren. Alleen met die verslaving kan ik beter omgaan... Rook maar 3 sigaretten per dag.. Had helaas beter andersom kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

soothie & carolien zoalng je in spanje bij de slager maar niet zegt équero una polla ;)
soothie mijn vriend hartelijk dank voor je lieve warme woordjes hier op het forum aan mij :present:
pipke voed je kinderen op zoals jij het beste vindt , en ik denk dat dit goed is , en niet zoals mijn verwekkers met de heel losse hand :devil:
wie had gevraagt ivm hervallen , ik ben een van diegene die na meer als ik dacht 15 maanden hervallen is , ben nog altijd de dame dankbaar die mij toen komen bezoeken is al weet ik er niets meer van :huh: gelukkig de volgende dag alles weg gegooid .
ivm de meeting lieve mensen ik weet het niet , heb momenteel veel pijn in linker schouder en rechterarm , en ja ik zou naar de arts moeten gaan maar ik durf niet , uit schrik weer in ziekte wet te moeten en heb daar echt geen zin in , dus werk en spartel ik verder , maar onder tussen nadert de 5 juli en weet ik dat ik die lange trip niet aan kan :devil:
de laatse dagen hier weer een bos haar in de boter , vandaag heb ik mijn gedacht gemaakt dat ik ook in mijn relatie zoals met den drak het dag per dag bekijk
ach ja ik probeer jullie te volgen hier op het forum maar is niet makkelijk , denk dat ik een beetje aan het ont-internetten ben ;)
druppelke ik wens jou veel kmw , en eigenlijk kan men ook niet meer al komen die woorden soms mijn neusgaten uit .
ikke morgen loopbaan begeleiding en donderdag psygologe en ja ben hier blij om .
zo luitjes dit was het voor vandaag , samen staan we sterk en alleen zijn we zwak
ps ik zeg nu om 23 :07 dat ik de volgende 24 uurtjes de eerste lat staan
adios

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, blafje een frisse neus want vrouwtje had het neusje van de zalm al gehad.

Hanneke je klinkt super sterk, ik waardeer je moed.

Wannes, ik eet het liefste vegetarisch en anders eerlijk vlees/vis en dus waaron deed ie nu zo raar in mijn maag? Beide ons dag niet denk ik hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè Hè...
Ik ben er nog hoor, maar sommige mensen kunnen zooo lang gezellig kleppen aan de telefoon :P

Blacky, meiske, doe je wel een beetje voorzichtig met jezelf!!!
Als het echt niet meer gaat....
Ach, dat weet je ook best, hoef ik je niet te vertellen dat je dan beter naar de dokter kunt gaan.. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er nog! Marjo, je bent een klep.:D

Wat de gevreesde meeting aangaat, ook bij mij staat een vraagteken. Ik ben niet zo'n type voor onder de mensen. Ja toen ik nog dronk was het geen probleem. Zal ik me eerst vol laten lopen?
Het speelt in m'n hoofd om te gaan, maar niet 100% zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...