Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Je maakt je een voorstelling van de mensen hier! Onbewust componeer je een persoon, door wat je leest in combinatie met het avatartje!De werkelijkheid is volstrekt anders. Daar kom ik op de meeting aanzetten. Een sukkel, dat wil je niet weten. Ik knijp hem nu al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Het is nog druk hier op het forum! Heb heel de avond opgepast . Hemel dat is zweten hoor. Huisvrouw/man is toch een zwaar ondergewaardeerd beroep. Belachelijk hoe minachtend daar eigenlijk over wordt gedaan. Het zijn overigens super lieve kindjes waarop ik moest oppassen, maar je moet toch wel vier armen en zes paar ogen hebben om alles bij te kunnen houden. Ik heb er echt van genoten, dat wilde ik jullie toch even vertellen. Albertina, boffert!! heeft twee weken vakantie, heeeeeeerlijk. Nog meer mensen die al vakantie hebben?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Leuk dat je er naar vraagt Pip. Het houd me van de straat, of liever gezegd van de bank, en geeft me wat meer regelmaat. verder vind ik het erg lekker om lichamelijk bezig te zijn, het is wel zwaar...Ben vanmiddag ook zo voor 2! uren mijn bed in gerold, niet wakker te krijgen. Na gisteravond een heftige vergadering... Moet wel oppassen! Morgen weer veel te doen, dochter viert vrijdag haar verjaardag, gisteravond tussen het koken nog 2 appeltaarten gebakken (zij heeft het zelf gedaan, maar ik kan nou eenmaal sneller appels schillen..). Dus eigenlijk wil ik mezelf verplichten het morgenochtend even heel rustig aan te doen met extra lang koffiedrinken en bijkomen enzo!Geen goede reden om niet te gaan trouwens! Wat zijn die hards in dit opzicht? Dat ben jij ook! En niet bij zo'n groep mensen willen horen , je vriend zat duidelijk nog in de ontkenningsfase... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Scheeltje! M'n eerste hoor!Het is koffie geworden, had zin in iets warms! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Goeie avond beste medeforummers,Ben niet aan forummen meer toegekomen.Kattensoap:Daar straks ging ik naar de keuken en trof de grijze onder mijn kruk. De katten mogen niet in de keuken komen, ook niet als ze ziek zijn. Ik heb de kruk weggezet en de kat opgepakt. Nam ze mee naar de bank en heb ze op schoot geaaid. Even ter verduidelijking: onze katten zijn absoluut geen schootkatten. Ze vond het prima. Alleen was ik het na een kwartier wel zat. Dat beest ruift als een gek en daar krijg ik dan vreselijke jeuk van aan mijn neus. Daarna heeft dochter er nog van geprofiteerd. De rosse heeft wel een paar keer gegromd, maar is bepaald niet zo fel naar haar zus als die was vorige week.Ze knapt al aardig op! Als ik vannacht na 4 uur wakker word, geef ik ze brokjes. Dan mag het weer.Dat was de kattensoap. En dat was geen probleemloos typen. Er zit hier een rottige mug.Morgen na de lunch gaan dochter en ik naar Rotterdam. Ruim op tijd, want je weet nooit met de NS.'k Wil nog even benadrukken dat iedereen hier alles mag schrijven van wat hem of haar bezighoudt. Het helpt gewoon om droog te blijven als je je vervelende gedachten kunt spuien, kunt vertellen waar lichamelijke of geestelijke pijn zit, kunt vertellen van de problemen met je gezinsleden, ouders, nichten, neven, vrienden, kennissen, ... En laat je al helemaal niet tegenhouden door de gedachte dat het bij een ander zwaarder, moeilijker of pijnlijker zou zijn. Je zeurt niet. Die het niet wenst te lezen, heeft een scrollknop op de muis.Mijn inzinking van zondag ben ik nu wel enigzins te boven. Goed nieuws dus. Vind ik ook leuk om te brengen.Soothe,Gaaf dat je naar de meeting komt. Jij bent geen sukkel en je ziet er bepaald niet uit als een sukkel. Je bent een knappe verschijning. En je bent niet de enige verlegen persoon. Hier zit er nog zo een.Ik ga zo naar bed. Morgen ben ik er weer.Slaap lekker en voor wie moet werken: een rustige nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Niemand is een sukkel, Very little is needed to make a happy life; it is all within yourself, in your way of thinking :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Wannes precies. Een dag is te overzien, zo houden we het simpel. niet te ver in de toekomst kijken.De verre toekomst is onzeker, het verleden is geweest. Op het scherp van de snede leven. In het nu!Dus morgen drinken we niet. Een beetje meebuigen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Hey Soothe, ik ben hier nieuw, één week, wij hebben elkaar verdomd hard nodig, en geloof ieder zijn kracht, take care. Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Als ik mijn mening mag geven Pip dan heb je 2 rood/oranje vlechten opzij gekruld, haren op je tanden, eeltige voeten, felle ogen en je draagt kleren als een alternatieveling. Hahahah wat kan een mens zich vergissen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Pippi, Druppeltje, jullie weten wel dat ,dat van die belgen mijn vraagje was ... niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Pip, mag ik nu door naar de volgende ronde of waren de anderen beter als ik?Zeker weer die verrekte koelkast gemist of die zeer aantrekkelijke voetreis naar Rome hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ben je groot? Ben je klein? Mager? Dik? Lang haar? Kort? Wipneus? Rechte? Kleding?Ik ben klein! 1.59 mWeeg 56 kg (was 64) Heb kort haar.Draag het liefst sportieve of casual kleding...Meer weten? Dat kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 ik zou die voetreis nemen, da's goed voor de zalm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Druppeltje, how how how, ik ben hope niet, ik las juist je pb hier klopt iets niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Zeg Pippi, je maakt het wel heel moeilijk. Jouw avatar is een telefoon, dus er is geen gezicht ingeslepen.Bij sommige maak ik me een soort beeld. Als ik dat hoofd van Ziza zie en het schrijven, stel ik me een oersaai figuur voor, een soort kantoorklerk. Dat hoeft niet zo te zijn. Dus heeft men van mij ook een indruk.Hopenlijk niet al te beroerd!!Je lijkt me wel zachtmoedig Pippi. Verder vind ik het heel moeilijk!Je gaat er "gewoon" naar toe. Punt uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Corinne: goed om te horen dat het beter gaat met je. Je hebt er flink tussen gezeten. Ik heb het idee dat dit begon met het stoppen met roken. Of was het besef dat je wel moest stoppen het begin van....Je bent een echte vechter, je komt er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Oja! En een mopsneus!Maar dat wel weer gecombineerd met hele mooie blauwe ogen! (inmiddels weer)Echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Marjo, het is geen dating-site! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Verrék! Zit ik toch op het verkeerde forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Druppeltje ben je hier nog ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Nou gewoon komen iedereen! Anders haal ik jullie allemaal op !Persoonlijk, in mijn rode gezinstomaat op wielen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Profiel van Soothe:Geen ouwe lul!! Ziet er jonger uit. Slank postuur. Vriendelijke blik met blauw- grijze ogen.Het donkere haar is een beetje peper en zout geworden. Iets meer zout!! Echter niet kaal.En.. een keurige snor.Dit om de ergste schrikreacties weg te nemen. Vermits ik kom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 1.84 meter. Beetje gekrompen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Een snor!!Ik schrik me rot!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Hij hakt er wel in! Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden