Fen Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Zo, de vloer in de woonkamer kan niet schoner en achter die verwarming was ik al jaren niet geweest. Voldaan gevoel. Alleen continu in m'n hoofd een soort tweestrijd. Een beetje het ich, es en überich verhaal van Freud. Mijn 'es' zegt alleen maar tegen mij, ach kom op 1 glaasje..... Mijn überich zegt alleen maar, doe niet zo dom. En wat is het probleem nou om de alcohol te laten staan. als je wat neemt ben je enorm zwak. En mijn ich schommelt continu daartussen en zegt nu dan maar dat ik een sigaretje mag roken ;-) Iets wat ik ook nog af wil leren. Alleen met die verslaving kan ik beter omgaan... Rook maar 3 sigaretten per dag.. Had helaas beter andersom kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Dank je Marjo,Het gáát beter, maar is nog bepaald niet "over".Ik heb een drukke dag gehad, en morgen weer, en nog steeds problemen met slapen en ook weer met wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 soothie & carolien zoalng je in spanje bij de slager maar niet zegt équero una polla soothie mijn vriend hartelijk dank voor je lieve warme woordjes hier op het forum aan mij pipke voed je kinderen op zoals jij het beste vindt , en ik denk dat dit goed is , en niet zoals mijn verwekkers met de heel losse hand wie had gevraagt ivm hervallen , ik ben een van diegene die na meer als ik dacht 15 maanden hervallen is , ben nog altijd de dame dankbaar die mij toen komen bezoeken is al weet ik er niets meer van gelukkig de volgende dag alles weg gegooid .ivm de meeting lieve mensen ik weet het niet , heb momenteel veel pijn in linker schouder en rechterarm , en ja ik zou naar de arts moeten gaan maar ik durf niet , uit schrik weer in ziekte wet te moeten en heb daar echt geen zin in , dus werk en spartel ik verder , maar onder tussen nadert de 5 juli en weet ik dat ik die lange trip niet aan kan de laatse dagen hier weer een bos haar in de boter , vandaag heb ik mijn gedacht gemaakt dat ik ook in mijn relatie zoals met den drak het dag per dag bekijk ach ja ik probeer jullie te volgen hier op het forum maar is niet makkelijk , denk dat ik een beetje aan het ont-internetten ben druppelke ik wens jou veel kmw , en eigenlijk kan men ook niet meer al komen die woorden soms mijn neusgaten uit .ikke morgen loopbaan begeleiding en donderdag psygologe en ja ben hier blij om .zo luitjes dit was het voor vandaag , samen staan we sterk en alleen zijn we zwak ps ik zeg nu om 23 :07 dat ik de volgende 24 uurtjes de eerste lat staan adios Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Waarom zijn wij raar ??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Zo, blafje een frisse neus want vrouwtje had het neusje van de zalm al gehad.Hanneke je klinkt super sterk, ik waardeer je moed.Wannes, ik eet het liefste vegetarisch en anders eerlijk vlees/vis en dus waaron deed ie nu zo raar in mijn maag? Beide ons dag niet denk ik hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Nou Wannes als jullie een gloeilamp in willen draaien dan gaat er 1 op de tafel staan en 4 draaien de tafel rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Druppeltje, zo makkelijk had ik het nog niet bekeken :):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ik heb dat net ook gelezen van die rare belgen , maar als ze er zijn , en er is een lamp stuk ????:):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Pippi, ? gooien jullie nog steeds brood naar de vliegtuigen, of kruimels aan de wc eend ?????? :):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Pip wie is dat dan, kreeg net een PB van Hope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Pippi, nu begrijp ik het de wijzen kwamen uit het oosten :):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Hè Hè...Ik ben er nog hoor, maar sommige mensen kunnen zooo lang gezellig kleppen aan de telefoon Blacky, meiske, doe je wel een beetje voorzichtig met jezelf!!!Als het echt niet meer gaat....Ach, dat weet je ook best, hoef ik je niet te vertellen dat je dan beter naar de dokter kunt gaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 ok.... even terug waar we mee bezig zijn, ga er voor ... samen zijn we sterker :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Proest.hahah. Wannes maar wij hebben het koperdraad uitgevonden toen we 5 cent probeerden uit elkaar te trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Oke, maar nu weet ik nog steeds niet wie Hope is behalve een PB-tje met de vraag hoe het met me is. Wil hier heel graag op ingaan maar moet wel weten wie het is of is er een wanhoop? Pip,jij weet meer want heb t de moderator op te hoogte gesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Druppeltje, dat is dag op dag dat ik mij hier vermaak, en ondertussen vergeet ik wat ik vroeger niet kon vergeten JWW, ben vandaag aan mijn 2de fles cola. greetz, Jo :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Dank Pip en wat nu? Kan toch gewoon hier komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Pippi, ik zit momenteel beneden bij mijn honden en er zitten vliegen, wat moet ik doen ? de trap naar boven afbreken ????? :):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Heee! Snelle Jelle!Maar ik meen het hoor Pip, haal je zó op. Gezellig! Denk er nog maar eens over na.... (ik vind het doodeng) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ik vond 'm op het randje, maar waarschijnlijk moet Drup nu wat verversen..Ga even met Floortje wandelen, kom zo nog terug om een spaatje te drinken, of zal ik toch caffeïne-vrije koffie nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Pippi, Marjo, ik ben even niet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Nee Pip, kreeg weer een PB dat we gisterenavond op een stoel hadden gezeten en dat ik nu maar moet weten wie hij/zij is. Uhum, behalve dat je me weer in de feestverlichting mag schieten begrijp ik dit echt niet en voelt raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Hups, weer een. Wat is er Hope? Kan ik wat voor je doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ik ben er nog! Marjo, je bent een klep.Wat de gevreesde meeting aangaat, ook bij mij staat een vraagteken. Ik ben niet zo'n type voor onder de mensen. Ja toen ik nog dronk was het geen probleem. Zal ik me eerst vol laten lopen?Het speelt in m'n hoofd om te gaan, maar niet 100% zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Hey, Soothe, het is middernacht, als we slapen gaan ,staan we morgen weer een dag verder, daar gaan we toch voor niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden