tapas Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Precies Fen, zo moet het! afleiding zoeken als je trek hebt en het belangrijkste is om niet verder te denken en te kijken dan vandaag. Elke dag weer beslissen dat je deze dag niet gaat drinken, morgen zie je wel weer,zo start ik elke dag en ben ik nu een jaar verder. Als je nu alweer gaat denken aan sociaal drinken is de kans groter dat je een keer overstag gaat, dat is ook nog niet een ramp maar als dat zich doorzet ben je weer bij af. Hoe langer je droog staat hoe meer er in je leven gaat veranderen en vooral verbeteren. Het is de moeite waard om dat een kans te geven!!dus: vandaag drink ik niet! morgen zie ik wel weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Hey, Fen , ff volhouden en we hebben ons 1 dag van ons pact gehaald, was misschien niet makkelijk, voor mij althans niet (een dagje vrij) maar sta nog steeds ,naast jou "Droog" :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Oeps! Slipped through my mind......Har!! Man 5 maanden alweer!!!! De tijd vliegt lijkt het, of komt het omdat jij gaat zoals een trein!!! Van harte gefeliciteerd!!!:present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fen Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Wannes, tegen een vrije dag zie ik ook nog wel op. Zeker als ik die dag alleen zou zijn... Ik zal komend weekend dus flink wat afleiding moeten zoeken. Ben al zo blij dat ik vrijdagavond moet werken tot een uurtje of half 1....Maar onze eerste dag van ons pact zit er bijna op. Ik ben trots op ons!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ik ben ook trots op jullie Wannes en Fen!!! Goed gedaan! En volhouden hoor! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Fen, hey zie je, als je wil kan het , ik had het daarstraks even aardig moeilijk, toch maar denken, nee Jo je hebt met Fen een afspraak gemaakt, en morgen begin ik aan mijn pillen ???? en maken we er samen nog een dagje van, maar ook aan iedereen hier op het forum, samen zijn we toch sterker niet ?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ale reden om trots te zijn. Het is ook niet niets!!! Maar een serieuze stap vooruit.Dus... Vasthouden.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Hoi Soothe! Fijn dat je zo goed gaat!!!Pippi, heeft kleine Pip nog haar excuses gemaakt en gebeld, of moesten jullie dat andere nummer bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Drup is weer afgekoeld, sorry voor die woede en de aandacht die ik trok. Hahaha Soothe stok achter de deur met die pillen? Ben in staat ze weg te kieperen en de hele slijterij leeg te kopen.........Carolien ik heb 4 hernia's en slijtage en sinds enkele maanden druk er een zwelling op een zenuw die helse pijnen veroorzaakt. Gewoon een ouwe muts dus maar soms word ik hier zo boos om omdat ik niet kan wat ik wil en heel snel achteruit ga en dan vind ik 49 toch weer te jong. Moet je mee leren leven zeggen ze, nou ze hebben mooi l@llen en ja de revalidatiearts heeft positief gekeken, die keek niet naar wat ik niet kon maar wat ik wel kon en het beeld is niet veranderd. Ik ben en blijf volledig afgekeurd en hoef niet eens meer herkeurd te worden. Gek he want ik werk nog wel 20 uur per week maar hoef het niet. Met die nieuwe regels van de herkeuringen sturen ze veel ergere gevallen aan het werk en ik word helemaal afgekeurd. Snap soms van het hele leven niets meer, zucht. Heb maar een beetje gescrold vandaag want voelde me te beroerd om bij te lezen. Bah deze trut is veel te veel met zichzelf bezig maar het lukt me niet anders vandaag, sorry. Enfin die zalm was 3 keer zo lekker vandaag want hij kwam 3 keer weer terug uit mijn maag en zakte weer hahahah zo blijf je eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Een flinke berg zou ik zeggen, Pip!! Toch knap van je dochter, ondanks dat dat zinnetje dat je het niet goed had verstaan, erachter aan moest Dat gaat hier precies zo. Zouden jongste jongetjes daar makkelijker in zijn dan oudste meiden? Pfffff... Altijd dat laatste word! Inschikken, okay, maar eigenlijk lag het niet aan mij hoor!! Drup, vind het echt vreselijk voor je! Maar schaam je aub niet om hier te komen klagen, geen verontschuldigingen!!! Nogmaals sterkte! En hoe hard ook, je zult weer door moeten. Er komt vast weer een dag binnenkort dat je het iets makkelijker aan kan. En misschien krijg je nog goede tips voor een behandeling.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Dank voor je lieve woorden Marjo en dat je me de enige druppel noemt. Het is vreemd dat ik niets meer van haar/hem heb gehoord over een oplossing en toch is het aangemeld bij wie is wie. Beetje l@llig want had het graag op willen lossen maar het zal mijn dag wel niet zijn vandaag. Dat heb ik meestal op dinsdag 24 juni 2008.........hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Dat, lieve Drup, heeft vast met iets anders te maken en niets met jou hoor! Pippi, wil je écht niet naar de meeting, of zal ik je op komen halen zodat we samen naar binnen kunnen gaan?Soothe, zijn jij en Anna daar al uit gekomen? Ben zo benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 hoihoi!!!Dag 10 voor mij!!! Jippie!!! vanavond had ik geroeid, nuchter. waar blijft de tijd dat ik 5 martini's gedronken had vóór het roeien en tegen mijzelf zei: ach tegen de tijd dat je 5 kilometer bent (op de helft) ben je wel weer nuchter :$hé Fen, je bent ook sterk genoeg om dat malt biertje te laten staan hoor! groetjes, hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Fen, blij dat je van me af kon blijven, hou daar niet zo van........(druppels aan raken)Ukkeltjes, door jullie voel ik me al wat beter, dankjewel.Pipje, vind het moeilijk op je te reageren omdat ik geen kinderen heb maar het lijkt me heel moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ach ja, wat vreselijk herkenbaar Hanneke! Dom gedrag compenseren met zgn gezond gedrag... Wat zul jij lekker geroeid hebben!! En hoe langer je niet drinkt hoe beter het weer zal gaan! Dan denk je na 10 km, ben ik nu al op de helft? Knap van je hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Hey, Drup als je verse zalm eet moet je niet overdrijven qua versheid, let eerst even dat ie niet meer zwemt of sparteld voor je hem naar binnen slaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Zijnde kinderloos voor zover ik weet trekken deze zaken aan mij voorbij. Het is niet eenvoudig zo blijkt.Soms denk ik weleens, misschien had het leuk geweest. Maar niet op deze wijze.Ik ben het type wat wel wat respect wil hebben. Niet van de hele wereld, maar wel van kleine kinderen.Het valt allemaal niet mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Wat bedoel je Marjo, een eendagsvlieg? Of erger de........? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 DOE eens gek!!! (Pip)Hee Houtje! Ik zat net aan je te denken. Hoe gaat het met je schouder en arm? of had je nog een lekker receptje voor een soeppie in gedachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Wannes, het was verse zalm en volgens mij leefde hij nog want zelfs in mijn maag zwom hij steeds naar boven en dook dan weer naar beneden. Houd niet zo van die rot spelletjes maar ja zoals je leest is het mijn dag niet hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Druppie gaat het laatste rondje maken, met doggy bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Mijn kinderen zijn 22 en 24, zij drinken nooit, ik was het voorbeeld om er niet aan te beginnen, zij zijn nu de motoren om mij droog te houden, vandaag dag 3, vorige week was ik ook zover geraakt, dus records breken, of verdubbelen, en als dat kan , kan het langer ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Druppeltje, vroeger kon die zalm niet overleven, nu geniet ie van het water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 nou marjo, ik heb een goede conditie, ben sterk en heb wilskracht. dus pepermunt /kauwgom in de mond, kegel verbergen en roeien maar!!! hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Gefeliciteerd Hanneke met je 10 e dag !!!En Har met 5 mnd wow echt respect hoor !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden