albertina Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Joepieeee,Heerlijk twee weken vakantie, wat een zaligheid.De dag kwam maar niet om, normaal gesproken heb ik te weinig tijd om almijn werk af te krijgen, vandaag heb ik er een beetje met de pet naar gegooid. .Alleen mijn mails afgehandeld, vergadering gehad die ik niet heb genotuleerd want ik kan denotulen morgen niet uitwerken.Op de valreep een ticket geboekt naar Londen, daar ga ik met een vriendin 3 dagen shoppen volgende week.Grappig ik was niets van plan en het eerste leuke uitje heeft zich al aangediend.En het leuke is dat wij voor maar 100 fleuries vliegen.Vroege vlucht heen en late terug, hoe komen we aan zo"n gelukje?Nou enfin, ik heb enorme zin in mijn vrije tijd.nu duik ik maar ens de keuken in, koken........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Hey Fen ben je hier nog ????? hoever staan we ???? "pactgenote":) zit even te twijfelen, heb vandaag volgehouden.............maar kan me even niet houden...... zit te twijfelen..........ik tel nog even een uurtje verder, en dan nogeens zeker...:light:,en hoe ging jouw dag ?????....vertel eens , kunnen we er samen weer een uurtje door !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Heerlijk Tina, VAKANTIE!! dat heb je wel verdiend na alles!! Leuk trouwens, shoppen in Londen!Druppel sterkte met alles!Ik ga ook eten, Provençaalse kip, lekker makkelijk, zo'n stoomding van AH, dus even in de magnetron en over 8 minuten staat mijn maaltijd klaar... qua drank gaat er maar weer eens een heerlijk vruchtensapje bij aangelengd met water, want wijn voegt toch niks toe.vandaag drink ik namelijk niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Kreeg het net even moeilijk, ben dan maar verder met mijn smeedwerk begonnen, kan ik even alles opzij zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Albertina, fijne vacantie. Dat we het letterlijk en figuurlijk droog mogen houden.En ook naar de meeting, het kan niet op.Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fen Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Wannes,Houd je sterk!!! Is mij net ook gelukt. Ben maar in een huis een beetje gaan poetsen, dat leid de gedachte even af. Ik had ook enorme zin in een biertje of witte wijn... Maar ik weet van mezelf dat ik er daarna nog één neem. Zoals ik al eerder aangaf, hoop ik ooit nog weer normaal met alcohol om te kunnen gaan. Af en toe eens één glas wijn, om van te genieten. Maar merk dat het me nu nog te veel bezighoud, dus nog even afblijven. Heb wel de gedachte om vanavond, voor het naar bed gaan, misschien een malt biertje te drinken. Lijkt me ook lekker en daarna meteen naar bed! Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
casiris Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Druppel, sterkte met je rug en het vervelende bericht dat je van je arts kreeg. Ben je wel eens bij een revalidatie-arts geweest? Of was het een revalidatie-arts die je dit bericht gaf?Nogmaals sterkte in ieder geval.Ik heb hard gewerkt vandaag,en daarna lekker gekookt,en samen met m'n dochter gegeten.Vanavond duik ik weer in de patientenadministratie,bweeee!Alles moet methodisch en transparant genoteerd worden,burps!Maar "ze"hebben wel gelijk natuurlijk.En ik kan m'n gedachten er beter bij houden,want ik drink nu al een tijdje echt niet meer,hoera!Iedereen een gezellige avond gewenst,met veel frisdrank,sapjes en crodino.Zijn er nog meer crodino-achtige drankjes??Ik ga morgen eens zoeken bij supermarkt en slijter.Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Wannes!! Foto's maken is beter dan een slok. Niet toegeven, dan win je!!http://img148.imageshack.us/img148/4957/p1000392ok0.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 We doen d etitel van het draadje van vandaag wel eer aan! Sssssstttttttttttttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Har,GEFELICITEERD MET 5 MAANDEN ALCOHOLVRIJ!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Hoi Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Hoi Gemmetje, Je bent er weinig, dus ik neem aan dat je lekker gaat! Wie had dat ooit gedacht.Het begin was een knappe strijd voor je. En kijk...jou voorbeeld dient navolging.Liefs van Soothe:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Soothe,Vlak jezelf niet uit!Maar hoe langer ik droog sta hoe meer ik merk dat ik veel, heel veel aan kan zonder drank! Ik zal niet zeggen alles, maar ondanks enige spanning aan het thuisfront (dochter) lukt het vandaag ook weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fen Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Wat is het stil vanavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Fen,Welkom hier!Soothe en ik kletsen jullie toch de oren van het hoofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Gem, that's life! Ik heb ook zo m'n keine en grote probleempjes, er wordt niet naar gevraagd, maar ik denk dat je beaamt, dat met drank het geheel pas echt onoverzichtelijk wordt. Dus wat doen we Gem.We gaan door!!!Groet, en laat je niet ringeloren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Vind je het stil Fen. We zitten hier niet in de kroeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Mooie aflingers, quote: Originally posted by: SootheWannes!! Foto's maken is beter dan een slok. Niet toegeven, dan win je!! http://img148.imageshack.us/img148/4957/p1000392ok0.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Hoi Wannes, niet zo ingewikkeld hè! Stonden hier achter in de manege. Aflingers zijn die Duits?Zijn toch pony's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Had ik al door dat het rustige dag ging worden, had namelijk vandaag een dagje vrij , veel leven was er hier overdag niet te beleven, ik begrijp, mensen moeten werken, of genieten van de tuin , dus vandaag sliep het forum blijkbaar wel een beetje, ondertussen beginnen we wakker te worden en bij deze ben ik er weer, nog steeds op het goede pad :moon::moon::moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 tot 1meter 49 met ijzers wel in belgie, in nederland is een ponny 5cm hoger ????? zoek maar op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 oostenrijk ..... quote: Originally posted by: SootheHoi Wannes, niet zo ingewikkeld hè! Stonden hier achter in de manege. Aflingers zijn die Duits? Zijn toch pony's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Hoi!Geen verstand van paarden, maar op dit edel dier heb ik wel eens gezeten... Altijd gedacht dat het Haflingers waren.... Druppeltje (de enige echte!), Als ik over mijn vakantiestress mag panieken hier en over die talloze andere zaken, die mij aandoen, dan mag jij toch zeker hier over je verschrikkelijk moeilijke kwaal komen vertellen. Het kan nl. enorm helpen om van je af te schrijven! Heel veel sterkte meid!!!!! Pippi, hoop dat het vandaag allemaal wat rustiger is verlopen aan het front. Hartstikke moeilijk die pubers, en als ze dan ook nog glashard zulke nare leugens over je vertellen.... Hou je taai vrouw! Het ligt iig NIET aan jou, het zijn die nare puberhersenen (je zou er soep van koken)!!! Hier weer kei-druk. Het gevoel van IK DOE WEER MEE! (maar wel op mijn voorwaarden). De rust in hoofde Marjo is weergekeerd! Ook dat valt te leren dus!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fen Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Als afleiding een beetje poetsen, is wel bevorderlijk voor mijn huis zeg. Goh, wat zal het hier straks glimmen. En het is alweer half 10 geweest en nog geen druppel aangeraakt, jihoe!!Wannes, hoe gaat het? Een, ik heb totaal geen verstand van paarden, behalve dat ik weet dat ze geen poten en een kop hebben en dat het van rechts ook voorrang heeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 ik ken er veel maar hoe elke type geschreven wordt...... daat heb ik het moeilijk me, normaal praten we erover....en ik ben geen schrijver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden