Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Malinda, moet ik je updaten. Knuffie- Blacky-Francesca- Allemaal zuiderburen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 zuider of noorder, maakt niet veel uit, we gaan er samen voor, daar gaat het om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Mensen, ik ga m'n ding doen. De uren kruipen zo voorbij. Ik heb een hoop te doen. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madinda Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 quote: Malinda, moet ik je updaten. Knuffie- Blacky-Francesca- Allemaal zuiderburen Hoi Soothe, bedankt, ik vond het al zo zielig voor Wannes:)Gisteren had ik het idee dat Blacky spaans was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Wannes, het maakt veel uit. Jullie winnen altijd het dictee Nederlands. Wij beheersen onze eigen taal slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Zielig, gisteren avond laat, was het hier net een gemaskerd bal, met die aviators, echt niet zielig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Dona Blacky, is daar opgegroeid. Nu is ze een van ons, die steeds nee tegen de eerste blijft zeggen.Een, haar leven in aanmerking genomen, bewonderenswaardig streven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Allemaal een avatar van koning Albert, en we pikken ze er direct uit. Kunnen we meteen met belgenmoppen starten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madinda Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Vandaar haar vlotte spaanse babbel. (Ik woon momenteel daar). En als ik lees hoe iedereen hier streeft om het eerste glas te laten staan vind ik het voor iedereen bewonderenswaardig.Ook knap vind ik dat als er een zwak moment geweest is, het forum een belangrijke factor is om de draad terug op te pakken en opnieuw te starten met stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 En jullie een oranje sjaaltje? of iets Russisch :):):):) niet kwaad bedoeld hoor, wou ook dat Nederland won Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Laat Hiddink nu maar winnen. Toch een vleugje Holland! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 En Soothe heeft drie Russische voornamen. Dus de beuk moet er in!!! Wel zielig voor Blacky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Het positieve aan de wedstrijd is, dat je een glas vodka nu echt niet meer ziet zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ik heb zo'n probleem met kaas, wij hebben een lekkere kaas die genuttigd wordt met een Trippel van West-Malle. Mag ik deze kaas nu nog eten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Wannes, van mij mag je alles eten en drinken. De keus is aan u! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ben vandaag nog eens tot dag 3 gekomen, ga tegen 11.00 naar de arts, wil het hier dan even over hebben mogelijk met enkele hulpjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Ik denk eerder dat het een alcohol clubje is, met kost en inwoon, zij zijn ook anoniem, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Madinda, jij bent toch een kanarie. Dan spreek je Cataluña is het niet.Nu ga ik opstarten, mi perro pobre, no puedes esperar.Salud!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Bij is mij dat net zo Adam, ééntje genieten en de rest volgt als een trein, dus liever dat ééntje niet, prettige wandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madinda Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 @Soothe,Juist ben een Kanarie, dus spreek gewoon Spaans want Canarische eilanden ligt vlak naast afrika en niet in Middelandse (Dat zijn de Balearen)Canarische zijn taksvrije eilanden, benzine en tabak goedkoop, alcohol supergoedkoop.Daarom komen er hier zoveel drinkvakanties houden en de terasjes zijn het hele jaar bezet, daarom praten we nu ook met elkaar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Thnx, ga nu vertrekken tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madinda Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Carolien, als je nu op terugkijkt kan ik me wel voorstellen dat dit heel grappig was:Dmaar voor hem destijds :$,hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madinda Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 succes Wannes:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Hoi Carolina, zelf maak ik ook een voutje Ik zette het in de jij vorm. Moet zijn: no puede ( de hond) esperar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 beste Fen en anderen, Fen, je vroeg gistere aan mij hoe ik de AA vond. Nou, het was gisteren de tweede keer dat ik daar was. ik vind het daar super eerlijk gezegd. Als je mij ooit gezegd had dat ik bij de AA zou gaan, zou ik zeggen dat je gek was. ik leefde met de vooronderstelling dat de AA voor zielige kansloze mensen is. Dat is niet zo. ik ben van mening dat het een getuigenis van sterkte kracht en moed is wanneer je een probleem, in dit geval alcoholverslaving wil aanpakken. Mensen die verslaafd zijn, het niet willen weten en er niets aan willen doen, vind ik veel erger. Nu moet ik ook nog even zeuren: Het is mijn 10e dag zonder drinken!!! Maar omdat ik zo geniet van mijn nuchtere avonden, ga ik te laat naar bed. Ik merk dat ik weer begin met pianospelen!het is ook zo lekker als je s'avonds voor de tv zit, dat je weet wat je gekeken hebt als doorzapt... maar goed, nu op tijd naar bed, volgende project. Ik heb immers veel slaap nodig. toch, moe opstaan is niet lekker, maar het is zovel beter dan wanneer je alcohol ophebt de dag tevoren! Jippie.Fen en anderen, succes vandaag.trouwens, moet ik ook nog even kwijt: elke dag dat ik niet drink, doe ik €2,- in mijn spaarvarken. aan het einde van het jaar heb ik dan al en groot berag! Ik wil daar graag een racefiets of een toerfiets van kopen. leuk he?!hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden