hanneke1 Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 hoi marieke, ëén ding heb ik geleerd de afgelopen jaren waar ik me echt aan houd: als je (somber) depressief bent, moet je je geen ingrijpende beslissingen nemen. wat woman zei: lief voor jezelf zijn helpt!!! Verzet je niet tegen je verdriet, laat het maar gaan en doe iets ontspannends waardoor je je gedachten verzet...sterkte.... hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Marieke en Houtje, herkenbaar, ook hier is het niet top, zou dit nou een voorjaarsmoeheid of een zomermoeheid zijn? Al die teleurstellingen af en toe, de ene dag doet het je niks en de andere dag dan is er in de hersenpan een verkeerd knopje omgedraaid en kan je niks meer hebben. Vandaag met mezelf in huis ging het prima maar buiten met de hond was hond even weg en ik kon wel janken en raakte in paniek, iets wat meestal elke dag wel gebeurd, is dan opeens niet meer te hanteren, als mensen iets zeggen er gelijk iets achter zoeken. Dat bedoelde ik nou met die geestelijke griep. Geef het tijd, het is niet anders, zet dingen op een rijtje en doe het rustig aan. Volgens mij is dat de snelste remedie tegen de geestelijke griep! Ik ga de mijne dempen met een heerlijk broodje shouarma met yoghurt knoflooksaus en veel sla, gezond en lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Nou ik weet wel een beetje waarom ik me niet top voel (understatement). Geestelijke griep is een mooi woord. Kan je ook geestelijk verkouden zijn, beter nog geestelijke hooikoorts? overgevoelig dus. Ik raakte voor het eten ook in paniek, werd om half 6 wakker terwijl ik om 2 uur even een dutje ging doen. Had ook geen zin meer om uit bed te komen, om eten te maken, om Zoon weer te overhoren, enz. En ik ben gewoon moe, dat op-de-huid-aansturen van Zoon (ja ik weet het, loslaten maar van loslaten krijgen van vijfjes en drie vijfjes is teveel).Verder verwacht ik vanavond nog een drama, Ex gaat 2 weken met de kids kamperen in Frankrijk, Zoon wil niet mee (Dom!!! Stom!!!!! getver 2 weken geen computer - dat laatste kan ik wel met hem eens zijn overigens, duf!!! een tent gatverdamme !!!! dus die is sjaggie). Dochter wordt ook nog een drama, haar beste vriendin, de enige eigenlijk is precies die periode bij haar vader, bij R. dus. Ze weet het nog niet, moet ik het nou vertellen of wachten tot ze erachter komt? En ik voel me schuldig dat ik de hele middag heb verslapen. Ik moet ook nog mijn les voorbereiden van morgenochtend. BLEH. En dan baal ik weer van mezelf.Mijn huis begint aardig te verstoffen, en mijn arm doet hartstikke zeer. Maarrrrrrrrr voor mij geen JWW. Merci. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Okee, het antwoord is B A B Y S T E P S. Dus één bedje verschoond net en niet alledrie. Eén was erin en geen vier tegelijk. ''[Haha Zoon heeft wel humor. Zijn dekbed en alles ligt midden in de kamer, hij moet erover heen springen ik zeg zullen we samen je bed opmaken dan hoef je niet zo te springen? Zegt ie: liever niet, ik spring wel!!! .Vorige week zat hij in de trein: kreeg ik een SMS van hem of ik aub niet meer wilde SMS-en, want "ik zit een stiltecoupé". :D:D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Ik begin te geloven dat ik er hier niet mag bij horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Hier bruist het ook niet bepaald van vrolijkheid.Bah, ik voel me super gedeprimeerd, overweeg zelfs om nietnaar Londen te gaan, ik moet er niet aan denken nu.Maar dan heb ik weer zoiets dat ik me dan schuldig voel tegenoverdegene waarmee ik ga.PFFFFFFFFFMijn huis is ook niet bepaald wat je noemt schoon en netjes.Ook daar kan ik geen puf voor opbrengen.Nou ja zeg wat een gezeur.Maar inderdaad ik drink niet, dat zou het allemaal nog lastiger maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Hahahaha, Houtje, een stilte coupe, nooit van gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Wannes, stort je hart uit. Waarom hoor je er niet bij? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Zeg Wannes, hoor ik er niet bij? Moeten we raden wat je probleem is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Wat een brand vanmiddag bij mij achter, alles zag zwart. De hele boel is uitgebrand.Leenbakker- Halfords- TNT-Inbouwkeukens.Sensatie in A'dam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Ja ik zag het op tv !!!!!!!Bij jou achter ??? Tjeemig zeg !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 S:o:othe, was je ook op teevee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Yep Woman. Gamma en Praxis en Karwei zijn daar ook, maar niet in hetzelfde gebouw.Toen ik op het balcon stond, zag ik dat het zéér heavy was! Wat een rookontwikkeling.Ben ik een sensatie mannetje, nee hè! . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Wannes: gaat alles wel goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Nee Houtje, ik was thuis. Verslag aan Anna uitbrengen. Ze verkeerde in angst over mijn welzijn.Giftige dampen en zo. Maar we zijn er nog. Is de comatueuze toestand voorbij? Sterkte met de nek en dearm. Zenuwpijn is rot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 An, ik heb ook mijn bedenkingen aangaande Wannes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Jee ja ik heb het ook net gezien, niet mis de grootste brand in 10 jaar.Soothe was je in beeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 @An,eigenlijk niet, ik voel me ff uitgestoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Nou Wannes,Als je niets vertelt wordt het moeilijk hè. Kom op, vertel, wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Ha Albertina, ik was thuis. het sloeg op m'n keel. Je had me toch niet gezien met die rook. Albertina, hier is het ook rommelig, eerst de geest reinigen, dat gaat voor.Laat de bende maar even de bende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Soothe,Wat fijn om te horen (dit tussendoor) dat Anna dan bezorgd om je is. Doet me goed.Jaaaaaaaaa, standje coma is al weer over ben in de harde werkelijkheid geslingerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Soothe er werd ook gezegd, ramen en deuren sluiten.Dus niet op het balkon staan.Tjee ik dacht dat je in oost woonde hoe kom ik daar nu weer bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Houtje, voor mij is het dag 4, vorige week heb ik dag 3 gehaald, ik wil erbij horen, wat poetsmiddelen betreft daar heb ik geen boodschap aan, met alcohol kan je veel reinigen, en veel kapot maken, ik zit er door Houtje, ik ga er nog steeds voor, maar... het wordt echt.... moeilijk, by the way, ik ben blij dat je je hoofdje terug hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Tina,Als je je niet lekker voelt is alles moeilijk. Maar als jij die stressbaan van jou het hele jaar overleeft, een gebroken voet, spierdystrofie, niet drinken EN ALLES VERDERdan is die 40 minuut vliegen een eitje, en ben je eenmaal daar, is het hartstikke leuk.Geen zorgen, het wordt vanzelf leuk met je vriendin (sprak zij ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden