albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Druppeltje daar heb ik vroeger ook boeken van gelezen,de Dollenganger serie en de serie Dawn.Wat ik wel een beetje vond dat de schrijfster een bizarre fantasie heeft,ik werd verdrietig van die verhalen.Maar ik ken idd veel mensen die er dol op zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 quote: Originally posted by: ZizaHoi vrouwvanalco, Heftig... misschien wil je eens hulp zoeken bij Alanon... Neem je eigen verantwoordelijkheid en die van je kind... Je kunt hem toch niet genezen .... you didnt cause it , you can't cure it and you cannot control it... Succes Nou zoals ik al zei, ik woon ik LU en hier is de al-anon in het Engels en bovendien weet ik hoe het daar gaat en heb ik geen zin in depressiever te worden dan dat ik al ben. (het valt mee nu hoor )Mijn man gaat dus ook maandag naar de dokter voor die tabletten of welke hulp de dokter nodig vindt, ik hoop dat dat gaat werken.Liefs Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ziza, hoe gaat het met jou?Tina, ik kan niet aan dat boek beginnen want krijg morgen bezoek hahahah. Super schrijfster maar helaas is ze ook overleden. De familie is er op door gegaan en drup is er blij mee. Wat een smoezen moet een mens verzinnen om zichzelf een boek te kopen. Nou hunnebed als je niets meer van me hoort dat kon ik het niet laten even "te bladeren"Kreeg net een mailtje van de moderator over mijn vervoer eventueel maar mijn vraag was eigenlijk of mijn hondje mee mag als ik het red volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 San, ff, rustig overwegen of je dit zelf echt wel leuk vind, beter even samen vatten wat jezelf wil , hoe en waar naar toe, hier zit je allezins goed, sterkte, Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Sandra, ik begrijp dat je steun zoekt hier maar als er een baby in het spel is kan ik heel heftig reageren en daar hebben we allemaal niets aan want ik kan dan ook geen begrip meer opbrengen voor een drinker en het slachtoffer. Ben zelf een zuiperd geweest en drink nog al is het nu veel minder maar als we praten over een onschuldige baby dan ga ik echt gillen en wil te veel zeggen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Druppeltje, ik ben echt met je mee ..... quote: Originally posted by: druppeltjeSandra, ik begrijp dat je steun zoekt hier maar als er een baby in het spel is kan ik heel heftig reageren en daar hebben we allemaal niets aan want ik kan dan ook geen begrip meer opbrengen voor een drinker en het slachtoffer. Ben zelf een zuiperd geweest en drink nog al is het nu veel minder maar als we praten over een onschuldige baby dan ga ik echt gillen en wil te veel zeggen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Druppie gaat maar ff een filmpje kijken en hopen dat de architect de bouwtekeningen gaat makern want daar hoorde ik niets over. Mjam een mooie serre met zwembad aan onze huiskamer.........heerlijk geen pantoffeltjes meer maar gewoon blote pootjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Hallo daar ben ik weer eens een keertje!!Met mij gaat het redelijk goed, zo droog als gort iniedergeval !!En dat is het belangrijkste!Het komt er de laatste tijd niet echt van te komen maar ik denk wel veel aan jullie!Welkom aan de nieuwkomers!!Gefeliciteerd mijlpalers, lekker hè !!!!!!!!Beterschap voor Har Carolien en Corinne en aan de anderen die ziek zijn, ik heb alleen vandaag een btje gelezen!!De dag begon met een berichtje van An en daar herkende ik mezelf gelijk weer enorm in, dat even helemaal weg willen zijn, vluchten (wat we deden in de drank) ergens in!En dan die Gremlins die op de loer liggen om toe slaan als jij je emotioneel wat minder voelt Aaarg!!Die momenten blijven, wel iets minder maar zeker een paar x per week!Als ik echt wil vluchten huur ik een film of zet een mp3 speler op, dat laatste is een nieuwe uitvinding die eengeweldig effect op me had.Mijn dochter heeft zo'n ding en dan staat er ook nog allemaal dansmuziek op, ik zat er van de week ff helemaal doorheen en zij zat met dat ding en ik vroeg mag ik ff, vervolgens ben ik buiten gaan lopen met die muziek op mijn hoofd, heerlijk was dat helemaal in je eigen wereld en de gremlins verdwenen als sneeuw voor de zon!!Het proberen waard toch...!Ik ga mijn kleintje naar bed brengen en een film kijken Ik kom zo nog wel even kijken!Veel liefs voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Hallo Sandra,Als partner van een drinker heb je het niet gemakkelijk. Dit is echter een forum voor alcoholisten en uit mijn eigen ervaring kan ik je vertellen, dat ik nooit gestopt ben voor mijn partner, net zoals de meeste alcoholisten dat niet kunnen. Ik lees dat jullie samen een kind hebben, en hoe moeilijk dat ook is, daar zul jij je eigen verantwoordelijkheid moeten voor nemen. Ik begrijp dat je de suggestie voor de Al-Anon niks vindt. Ik vraag me wel af of jij op dit forum aan het goeie adres bent. Voor alle duidelijkheid, ik zeg niet dat je hier niet mag schrijven, dat is niet aan mij. En als herstellend alcoholist, zul je hier zeker steun kunnen vinden voor jezelf. Ik kan je ook uit eigen ervaring zeggen, dat opgroeien in een gezin met een alcoholist diepe wonden slaat. Ik heb mijn moeder lang verweten, dat zij haar verantwoordelijkheid niet heeft genomen. Misschien is dit niet wat je wilt horen, maar ik wilde het toch even zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Hey, san, sla nu niet in paniek, maar zet je partner op het forum, de neus op de feiten, wij roeien allemaal stroomopwaarts, en we halen allen de top, dan pas is het leuk , ik heb zelf een toffe vrouw en zelf ben ik een een kl*****ak als ik ik gedronken heb, toch als ik haar wil winnen dan ga ik er nu echt voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Bam, ik zeg het toch niet fout..... deze keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Dank Wannes, moest het toch even kwijt want kan maar niet begrijpen dat een vader zo reageert en de moeder dat toloreert. Ik kan wel gillen: denk aan dat arme weerloze onschuldige kind, trap die vent het knapenkoor ik en ga zorgen dat je een echte moeder wordt door je kind te beschermen en dat niet te pikken. Als je zelf hem het hand boven het hart houd, denk dan aan je kind. Dank zij jou Wannes heb ik het toch kunnen uiten want het zat me zo hoog. Wil dat filmpje gaan kijken maar wacht tevens op boze reacties en een eventuele ban. Pech voor drup dan, ik denk alleen maar een die baby die geboren is met zulke ouders................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Drup, niet te gauw hopen op een ban, he. Wannes, hoezo fout? Ik nie begrijp nie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Jozias, ik ga ook een filmpje kijken maar was blij met je berichtje en te lezen dat het goed met je gaat. TOPPER, dat wilde ik je even laten weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Druppeltje, ik ben echt wel terug hoor!!!!!!!, en heb zelf al een halve eeuw achter me, greetz, Jops: als het over kids gaat.... ja je weet wat ik wil zeggen.San begrijp me niet verkeerd, maar als het zo zit, doe er zeker iets aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ja Bam, eergisteren even moeilijk gehad en gisteren heb ik het forum op zijn kop gezet, waarvoor veel verdriet quote: Originally posted by: BamBamDrup, niet te gauw hopen op een ban, he. Wannes, hoezo fout? Ik nie begrijp nie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ok, Wannes, dat heb ik allemaal niet gelezen. Dank voor de uitleg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Druppeltje,Ik begrijp je verontwaarding goed hoor, joh daar krijg je echt geen ban voor hoor.Er klinkt veel begrip en medeleven naar het kindje toe in je bericht, dat is alleen maarte prijzen hoor!En ja jij uit je nu eenmaal op de Druppeltjes manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Tina, was dit aan mij gericht ???? quote: Originally posted by: albertinaDruppeltje, Ik begrijp je verontwaarding goed hoor, joh daar krijg je echt geen ban voor hoor. Er klinkt veel begrip en medeleven naar het kindje toe in je bericht, dat is alleen maar te prijzen hoor! En ja jij uit je nu eenmaal op de Druppeltjes manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Nee Wannes aan druppeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madinda Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Carolina,prachtig wat je daar zegt over KMW.wijze woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Allemaal mooi en waar, maar je kind moet je beschermen, niet je man, basta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madinda Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Dat maakt niet uit,Er is een tijd voor alles, dit zijn :de juiste woorden,op de juiste tijd,aan de juiste persoon.petje af, respect, voor je bereidheid om er te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Nou, ik wil even zeggen dat ik mijn kind dus wel bescherm, ik neem haar in de meeste gevallen zelfs mee naar de wc, dat van eergister was stom ja, en ze is ook niet echt gevallen maar door een verkeerde reactie van hem viel ze i.p.v. op haar kont op haar gezicht.Ik ben heel erg fel tegen ***** en ik heb hem zelfs al een aantal keer buiten gesloten (dan zocht ie maar uit waar hij sliep), ik weet dat er nu nog wat aan te doen is en die kans wil ik hem geven, mijn tas staat niet voor niets al klaar en als ik ook maar 1 keer het lichtste vermoeden heb dat ie dronken thuis gaat komen, zijn mijn dochter en ik weg!Ik krijg een beetje erg het gevoel dat ik door druppeltje een slechte moeder genoemd wordt omdat ik liever kies voor een laatste kans voor de vader van mijn kind dan mijn kind zonder vader op te laten groeien.Verder slaapt onze dochter NOOIT tussenin maar ALTIJD naast mij, ik zorg er altijd voor dat zij veilig is!Mijn man komt vorige week ZELF met het idee om die pillen te gaan gebruiken dus dat ie er wat aan WIL doen is duidelijktoch?!Sorry als ik nu een beetje pittig uit de hoek kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madinda Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Je dochter is het belangrijkste in de hele wereld,Zolang je "partner" zich niet misdraagt en jij vindt dat hij het waard is om jullie te verdienen, knok ervoor.Zodra hij zich misdraagt.... Gooi hem weg zoals een glas alcohol wat je niet nodig hebt, je leven zal alleen maar beter worden.ik hoop dat dit bericht juist begrepen wordt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden