albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Corinne beterschap, er zijn veel mensen ziek.Ik voel me ook een dweiltje, ik hang lekker met je mee vandaag.Mag ook wel op mijn 51e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Houtje, van harte, dame! 33x een voor jou, enneh... ik ben ook blij dat ik jou ken (nah jah, van het forum dan hè, dat zeg ik er maar even bij voordat er weer de wildste geruchten heen en weer gaan... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Trouwens ik moet de laatste dagen steeds aan Vie denken.Heeft iemand misschien contact met haar?Ik ben benieuwd hoe het met haar gezondheid is, ze heeft nu wel erg lang niet geschreven.Hopelijk heeft dat een andere reden en niet omdat ze ziek is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 O ja surry heur het is 2 jaar en 8 maanden des te meer reden om vol te houden :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 stelletje bankhangouderen!!! geniet ervan vandaag, voor zover dat lukt als je je niet lekker voelt.Houtje is het nou inderdaad 2 jaar en 8 maanden of 2 jaar en 9 maanden? maakt niet uit, het is laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang!! gefeliciteerd mop!De eerste tijd dat je droog staat of probeert droog te staan staat alles in het teken van alcohol! ik kon aan niks anders denken, nu niet meer...erger nog, ik krijg er steeds meer een hekel aan, aan mensen onder invloed, aan mensen om 3 uur op een terras die al aan het bier of de wijn zitten, aan het zonodig moeten denken dat drank het er gezelliger op maakt, nog even en ik word zo'n blauwe knoop type!! bleergh!Houtje, lichamelijk was ik wel degelijk op de meeting aanwezig in januari maar mijn geest dwaalde ergens ver weg als een ballonnetje en ik had moeite om dat ballonnetje bij me te houden. Ik had die meeting toen gecombineerd met een weekend bij vrienden en dat was niet zo verstandig, dat was toen veel te veel... en maar praten en maar praten. Dit keer kan het alleen maar meevallen omdat ik nu weet wat ik kan verwachten, en zelfs de lokatie al ken, dus dat geeft al veel meer rust van te voren. Ook fijn dat ik met Albertina mee kan rijden en dus niet met het OV moet, wat er meestal ook nogal inhakt. De voorwaarden zijn nu een stuk beter dus oh wat zal ik rustig zijn dit keer hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Houtje, je bent en blijft een feestvarken. Houtje Knap, GAAAAAAAA, zo DOOOOOOOOR!Je doet het toch maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 -1 ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Klabaf daar is druppie weer. Had een beetje gescrold om bij te lezen maar maakte het niet gezelliger op en dat hoeft ook niet maar voelde weer wrijvingen. Wil wel degenen onder ons die ziek zijn of zich niet goed voelen beterschap wensen, de kattekoppen hun mond laten spoelen en Tactus vragen om een uitbouw van onze woonkamer (serre met zwembad) en degenen die het nog goed maken te vragen het zo te houden. Gisteren niet gereageerd want was boos, niet op iemand hier maar op mezelf dus kan je beter ff je snor drukken voor je dingen zegt........Vandaag haal ik mijn schade in want ben weer nadrukkelijk aanwezig en dat komt omdat ik niet kon slapen en vond dat soms de huiskamer te klein is dus vandaar die serre en ook aan de nieuwelingen gedacht in de vom van een zwembad wat die moeten nog het diepe in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Sorry Tina ik gelukkig niet meer want geloof haar nog steeds niet en dat weten jullie. Ik hou daar over op voor er weer mensen zijn die me aanvallen of ik een ban krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Arme Carolien met die leegte in je hart. Wat kan een dier veel voor je betekenen he en zo'n pijn doen als het je verlaat maar hij wacht bij de regenboogbrug al heb je daar nu niets aan. Je kent het gedicht en zijn ogen houden je in de gaten wachtend op dat ene fluitje van jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Oh Pip wat een ellende een anthistamine pilletje wil wel helpen.Zo ik heb mijn bed afgehaald en nu draait de was.Nog even moed verzamelen en dan opmaken.Straks even met de swiffer duster door het huis en dan houd ik het weer voor gezien vandaag.Ik zit hier lekker in mijn huispakkie dus ga de deur niet uit vandaag.Het weer lokt ook niet echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Sterkte Carolientje, ik weet zelf ook wat dit verdriet betekent, ik heb zelf dieren (veel) en onlangs een paardje moeten afgeven, denk even aan de mooie herinnering die je samen deelde met je trouwe huisgenoot, het leven is trouwens ook een draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Goedemorgen allemaal!Oh nee, middag al.Was vanochtend nog helemaal in de ban van het gebeuren gister en kon het niet loslaten. Het oude malen kwam weer boven, en wist van geen wijken!Dus ik ben maar gaan wandelen met hond en poes en heb even op het bankje zitten huilen. Maar het hielp niet. Daarna bedacht ik me dat er maar één ding zou werken om me hier doorheen te helpen. Dus ik heb m'n harloopschoenen aangetrokken, en de 7,5 km nog nooit zó lekker gelopen! Voelde me als herboren! Het zit nog wel in m'n hoofd, maar het is hanteerbaar. omdat ik tijdens het lopen dacht, dit is je beloning dat je gisteren NIET hebt gedronken, dit is fijn voor je lichaam en geest. Pure verwennerij!!!!Aanleiding was een al maanden spelende, hoog opgelopen burenruzie aan de overkant. Heel lang verhaal, waar ik nu geen zin in heb. Maar, en ik zag het alsof in een film gebeuren, dat de buurvrouw met een grote voorhamer de ramen insloeg bij de buren. Het is allemaal zo onwerkelijk. Alle kinderen speelden op straat... Ik begrijp het niet. Wil het niet begrijpen en ben er écht kapot van. Dat was het, ik probeer het nu naast me neer te leggen en door te gaan met mij/ons. Bekijk het maar!!!!Houtje, ik wil je niet ondersneeuwen. Dus je krijgt in een aparte posting mijn felicitatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 HOUTJE, STRIJKBOUTJE LIEF, STERK POETSVROUWTJE! WAT EEN MEGA-KANJERPRESTATIE OM SUPERTROTS OP TE ZIJN!!!!VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 SNIF met je mee Carolien, het tastbare is weg en dat doet juist het meeste zeer........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Marjo wat een angstaanjagend verhaal bah, kan me voorstellen dat je daardoor geraakt bent.Burenruzie lijkt mij vreselijk, ik heb wel buren maar zie ze amper.Alleen bij mij naast wil het nog wel eens te keer gaan.Laatst kwam ik uit mijn werk stond de zoon de moeder te meppen op de gang.Ik schrok me kapot.Heb me er niet mee bemoeid, alleen gezegd dat het op moest houden en dat ik anders de politie zou bellen.Nou toen ging de moeder weer tegen mij tekeer, ik ben naar binnen gegaan.Doodeng ik heb een vreselijke hekel aan geweld, ik ben er bang van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Hanneke, ik gebruik zelf melatonine om te slapen, dat kan je gewoon bij de drogist krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Heb net met mijn vrouwtje gesproken en geweend, ze was zo trots, tot ik viel, ben vandaag terug aan dag 2 , en heb veel tranen verloren, het had dag 6 kunnen zijn, gelukkig heb ik een schat van een vrouw, hoe zij het zolang met mij kan volhouden ? nu is het echt wel mijn beurt om haar te tonen dat ik ook zeer veel van haar hou, gewoon die gremlins verbannen, sorry ik wou dit even kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ik heb gisteren het boek "De grote verdoving" besteld heb het nu al binnen.daar ga ik vandaag eens een stukje uit lezen.Lijkt me erg interessant.Het is niet perse voor alcoholisten geschreven maar voor iedereen die meer wil weten over het gebruik van alcohol.Ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Carolien, je hebt mijn vrouwtje nu net ook gezien, ik moet wel echt doorzetten, en stoppen of ik zuip mijn toekomst en relatie kapot?????? blijf toch lekker droog vandaag !!!!!!!!! greetz, Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 sorry, had misschien beter in pb'tje geantwoord, maar maakt eigenlijk niets uit. heb geen geheimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Carolien, nu terug ff op het forum, heb je nog iets van Fen gehoord ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Marieke, ik ga ervoor, jammer dat het gebeurde anders had ik toen dag 5 gehaald en was vandaag dag 7, ik wil winnen......wij allemaal toch....thnx, Jo quote: Originally posted by: marieke44Alle zieken hier heel veel beterschap. Carolien, ik weet maar al te goed wat je bedoeld, ik heb al menig huisdier in moeten laten slapen. Het laatst mijn lieve Brammetje, de fylosoof, bij het schemer altijd op het bankje, heerlijk rustig en het is net alsof hij echt aan het fylosoferen was. De leegte blijft achter, maar ook de goede herrineringen. Wannes, hoe lang was je droog na je uitglijder van gisteren? Je weet nu, dat het niets opleverd hé? Alleen maar spijtgevoelens en een flinke kater. Zie het als een uitglijder, dat heb ik ook gedaan verleden week, een uitglijder, dat kan altijd gebeuren, maar maak er alsjeblieft geen terugval van, ga gewoon weer verder, je bent uitgegleden en sta gewoon weer op. Ik heb ook lekker geslapen, ik was ook best wel moe gisteren, om kwart voor negen werd ik nog gebeld of ik nog even naar de club wilde komen om mee te spelen met m'n mannen. Tsja, dat heb ik dus maar gedaan, het was een leuke avond. Voor de rest maak ik er vandaag een rustig dagje van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 kwestie van de lat steeds hoger te leggen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Carolien ik heb het boek bij Bol.com besteld, 19,50 en 1,95 verzendkosten,ik ben er al in begonnen.Dus de was ligt er nog bed nog niet opgemaakt, hihihi lekker doen wat ik zelf wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden