Mai Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Wordt zonuendan doodgegooid met PB's!! Oef! Knippert er alwéér zo'rood lampje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Iedereen die ze heeft, wandelschoenen aan naar de meeting. Kan Houtje dan rustig bepalen welke haar aan staan.... Agenda's vast mee!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Effe doggy uitlaten ( en jullie met rust hahaha ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Ik ga naar bed luitjes!De buurkindertjes zijn ook eindelijk binnen, dus weer een beetje rust in de straat..Ben benieuwd of er vanavond wat gebeurt, ze hebben een feestje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Pip, geinporum, wat ben je toch een speciaal mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 LOL Pip! Ben benieuwd of ze het uit krijgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Ik ga ook pitten, t was me een genoegen:DWelterusten allen, voor straks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Ja, druppie zoekt ook de veertjes, slaap lekker allemaal en dank dat jullie er waren als gezelschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 O, ze kunnen hier ook niet slaaaaaaaaaaaapen maar ze moeten wel naar school. De één heeft nog een proefwerk en moet zijn boeken inleveren, het basisschooltje moet gewoon naar de basisschool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 NEE! Het schreeuwen wordt al luider...Hier sliepen ze om kwart over 9 als ossen, nu al moe van het spelen de gehele dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Whaaah... Lig hier compleet in een deuk!!!Dacht eerst dat je het verkeerd geschreven had..... ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 hahahahaha (ik lach mijn gremlin uit... ) dag 16 dat ik gestopt ben met drinken is voorbij!!! joepie!!voel me nog wel wat naar van de roeiclub, maar ach.... dat heb je met keuzes maken waarbij je vreemd aangekeken wordt door anderen... ik ga naar mijn nest. tabé,hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 pippi, houtje, marjo, ik moet vreselijk om jullie lachen :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 hartstikke goed gedaan Hanneke, lekker slapen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Yes Hanneke!!! Dat heb je goed gedaan! Nu volhouden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Ik woude zaterdag net een charmant rokje aandoen, maar daar staan mijn wandelschoenen niet tof bij.Eeen beetje wandelreis kost minimaal 1000 pleuroos en dat trek ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Meppen met die roeispaan als je een Gr........ ziet !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Nou ik vind mijn eigense idee van een rondtocht langs alle ADB-ers wel leuk én goedkoop !!!!!!!!Gnagna ik weet jullie wel te vinden hoor mensen !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Ik heb al wat in Friesland, Groningen, Drenthe, Utrecht, Noord-Holland, Zuid-Holland, effe denken jaaaaaa geregeld, Gelderland is een twijfeltje, Brabant ik kom er aan en Limburg moet ook wel lukken en anders ga ik nog een weekend in de Topovan van Blacky, briljant @@@@@@@@@ !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 1000 fleuries?!!!dat wordt een tentje op de rug Houtje... oeps nee!Fietskar dan maar? Grote schoenen bij rokje heb ik langen tijd erg leuk gevonden, stoer toch? Ben zo ooit over de veluwe gekuierd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 AAAAHAAAAAAAAAAA dus je komt !!!!!! (anders kun je me niet zien, alleeeeeh hè dat is waar). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Marjo, het is ongelofeloos maar waar......ik heb nog steeds de fietskar van toen de kids klein waren en Zoon (toen Zoontje) een gebroken arm had, wat zeg ik een verbrijzende elleboog en 8 weken lang in die kar vervoerd is. Het is geen slecht idee, tentje erin en fietsen maar. Lippenstift op en gáááán met die banáááááán. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Je bedoelt mijn schatteboutjes van kiddies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Word steeds nieuwsgieriger....had een tijdje geleden al gezegd naar bed te gaan.....Ik ga! Weleterusten geinpora! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Lieve mensen,Het was een zware dag voor mij, maar ook een goeie.Ik wens jullie allemaal een goede nacht toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden