Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Die heb ik hier niet!Ben niet meer langs de Appie geweest.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik rijd morgen nog langs de Super de Boer en zal kijken voor een hartige taart, die hebben ze wel dacht ik zo. Moet ik nog muntthee meenemen van Zonnatura? Er zijn ook wel muntplantjes, wat willen de dames? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik neem wel een pakje pepermunt thee mee die heb ik genoeg in de kast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik neem sowieso nog een fles spa rood mee hoor, voor de zekerheid!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Verse munt! Alsjeblieft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 hele erge verse munt!verse munt in heet water, wat suiker erbij en je hebt een heerlijk groene bijna lichtgevende drank die erg lekker is!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Wil het graag proberen Tapas. Ik heb nog nooit verse muntthee gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 verse munt gescoord en feta en olijven en turks brood dus voor de hartigers onder ons is er ook nog iets te eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Tapas, je bent een kanjer!Hoef ik mijn plantje dus niet mee te nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 2 bossen munttakken zouden toch genoeg moeten zijn? de man van de turkse winkel zat me al wazig aan te kijken dat ik 2 bossen wilde. Hij zei dat er maar een beetje munt in de thee moet en dat ie dan heel lang moet trekken, maarja wij hollanders doen dat weer anders he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 De vrouw van de Hema vroeg of ik jarig was met VIJF taarten ik zei ik eet ze allemaal alleen op kan je dat niet zien dan??????? :D:D:D:D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden