Soothe Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 100% met Stien eens. Ook ik wil niet op een foto en Anna ook niet. Ik ben vaak erg makkelijk met mijn privacy, maar geen foto's. Wat ik schrijf. dat deel ik zelf mee, maar waar foto's blijven, wat er mee gebeurd....? Dus geen foto! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Nou dan bellen we RTL Boulevard maar af.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Tina, fijn dat ik hier niet alleen in sta. Maar het zijn nu erg veel mensendus, om dan steeds op te moeten letten is niet prettig. Verders vraag ik alleen maar om KOFFIE hoor Tactus, ik lust hééél vééél koffie, lekker sterk. Dat zalk wel nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Beetje geduld Stien dan komt de koffie vanzelf deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Ik zou het héél simpel stellen: maak je een foto van iemand, dan vraag je of hij/zij dat op prijs stelt. Vorige keer was het helemaal geen issue (om deze reden) iedereen weet dat het gevoelig ligt, we hebben één foto gemaakt met de mensen die dat wilden. Punt uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Ik zit toch te overwegen om te komen....... Ik weet het nog niet zeker....In dat geval kan ik mensen oppikken bij het station in Deventer of bij een station in het midden van het land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Kom maar Gem, isse leuk, gezellig en zo nog wat:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Albertina Houtje CPAS BamBam Kohtje Safi Anna Soothe Tapas Visje Marjo Har Francesca Stien Carolien Ziza Mieke LanaAdamPipchen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Pieps, kom nou toch ook joh !!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Zou Tactus nou ook gebak regelen???MMmmm, kheb trek. In taart dan wel te verstaan he!?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Haha, BB, onmatig in alles? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 twintig mensen,ooooooooohhhhhhhhhhik zal me zo goed mogelijk geestelijk voorbereiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Ik maak misschien een appeltaart! Dus er is nog hoop BB...en nee Tactus zorgt niet voor gebak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Voegen jullie drupje onder voorbehoud ook ff toe? Weet niet of ik het red maar hoor er wel bij hoor! Jasses en ik houd niet van zoetigheid maar ben wel altijd bang dat ik iets mis. Wil best op de foto want zo'n drppeltje je zie je toch niet hahahah. Fijn he dat ik mijn hondje mee mag nemen. Gossie ik verheug me al weer te veel want weet niet eens of ik het red ondanks de drempel die ik ook over moet. Wil jullie zo graag zien, een beeld achter die avators, een omhelzing live i.p.v. virtueel......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Alvast een {{{{{{{ }}}}}}} voor iedereen die komt en ook voor ieder die niet komt of kan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Albertina: rij ik nou met jou mee?Ik vind het nl. wel leuk om mss met een aantal daarna te gaan eten. Zijn er meerdere die dit zouden willen?Want als jij dat niet wilt , Tina, dan kan ik beter op eigen gelegenheid gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Ja natuurlijk kan je met mij mee Visje, eten lijkt mij ook leuk hoor.Maar Tapas rijdt ook met mij mee, ik weet niet of zij ook mee wil gaanom naderhand te gaan eten, we wachten de reactie van Tapas af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Ok Tina, we wachten het af!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 ik pas me aan hoor Tina en Visje, dus vind het okee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Leuk Tapas, print je nog wel even de route uit?Ik heb geen enkel idee waar het is namelijk.We zien elkaar zaterdag op de afgesproken plaats, oke?Tot dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Hee Tapas gezellig!Tina kom ik ook naar dat afspreekpunt, of kan jij mij bij mij thuis oppikken, dan kan ik de auto thuis laten staan voor mijn man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Voor iedereen die het té eng vind of gewoon nog over de drempel getrokken moet worden.Ik heb nu twee keer mensen van het forum ontmoet en het is een spannende gebeurtenis, dat kan ik niet ontkennen.Je vraagt je af waar je in godsnaam over moet praten en wie geinteresseerd zal zijn in jouw verhalen.Maar als je er dan eindelijk toch na lang wikken en wegen bent, merk je dat de tijd voorbij vliegt.Je kijkt elkaar eerst vaak aan, om het icoontje wat je gewend bent, te veranderen in de persoon die de ander werkelijk is.En de stem die erbij past daar moet je ook eerst aan wennen.Dat alles gaat gepaard met een hoop gelach en een blij gevoel dat je niets uit hoeft te leggen want ze kennen je allemaal al zo goed.Je hebt eerder het gevoel niet lang genoeg met iedereen gepraat te kunnen hebben, als het afgelopen is.Dus wie nog zit te twijfelen, trek je stoute schoenen aan en kom gewoon.Durf te leven!Oh ja en het hier wel even melden als je komt, zodat de Tactussen weten hoevel koffie, thee en fris ze moeten inslaan.Tot zaterdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden