albertina Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Waaaah de kriebeltjes beginnen nu toch wel te komen hoor!Kriebel de kriebel oei ik vind het toch wel eng allemaal hoor.Had ik niet gedacht, maar ik ben vast niet de enige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Hier al vast een voorproefje van Deventer op Steltenhttp://www.destentor.nl/stento...uws/article3382185.ece Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Môgge!Ben d'r op tijd uit! Gelukkig krijgen de buren nieuwe goten! Joann, Joepie! Van harte en alvast een goede vakantie!! :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 oef dat is druk daar zeg, maar goeie sfeer.Hond is naar het bos geweest, laatste boodschappen gedaan dus ga ik me maar langzaamaan eens wat optutten hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Hey mijn bestuurster is wakker..kan mijn dag niet meer stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Mogge allemaal,Drup gaat de taxi bellen: Het was toch Keulenstraat 3 in Deventer of was het Deventerstraat 3 in Keulen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Mogge Drup,Ja hoor Keulen, goed onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Oh! Het adres!En mijn naambordje...Moet m'n lievelingsonderbroek nog wassen en in de zon drogen...Jurkje moet wel gestreken...Eerst koffie! Wakker worden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Joann,mocht je dit nog lezen.....van harte met je 6 droge maanden!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Marjo vorige keer verzorgde Tactus naambordjes.Als je iemand voorbij ziet schieten met een bos krullen en een roze/oranje jurkje dan ben ik het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 fijne dag allemaal! ik ga toch niet naar deventer... voel me niet heel erg goed. Ik bedacht me wel dat ik vandaag voor de 21e dag droog sta. raar he, eerst leek het alsof de tijd niet vooruit kwam en nu ben ik zo maar 3 weken verder ZONDER DRANK!!!!!! Dat is jaaaaaaaaaaaaren geleden en ik ben 26, kan je nagaan...Joan, gefeliciteerd!hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Als je een zenuwpees met vogelnestjes in het haar ziet in een rode gezinstomaat...Ben ik het!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Jammer dat je je niet goed voelt Hanneke, en niet kunt komen..Maar hee, die 3 weken, kun je in je zak steken! gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Goed gedaan Hanneke en mischien een volgende meeting, want er komen vast nog meer.Tactus vroeg ons in juni of we wilden nadenken over weekenden met een thema, zoals yoga/ontspanning/aktie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Vandaag mijn eerste echte vakantie dag die ik dus droog ga houden, want ik wil echt genieten van elk vrij uurtje, dat heb ik maar mooi verdiend toevallig.Alle Deventergangers veeeeeel plezier.Charlie: als ik het goed heb begrepen ben jij jarig samen met je kleinkind .... :moon: lang zullen ze leven... lang zullen ze leven in de glooooriiiiiiiiaaaaaaaaaa :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Omdat het nu zeker is dat ik kom straks, kan iemand die nog geen vervoer heeft (vanaf het station)altijd met mij meerijden! Laat het dan even weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 En dit hoorde weer natuurlijk op de andere draad thuis!Sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Gem: jammer als alles op een andere draad komt, toch leuk om te weten wat jullie allemaal doen.Goede reis Gem!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Oh! Ik ga m'n kleren strijken en me douchen, over een uur moet ik gaan!An, lekker vakantie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Ik sluit nu af...nog even kletsen met mijn man en dan de bus in mijn trein gaat om 12 uur.An geniet van je vrije uurtjes. Jammer dat je niet komt, ik had je graag willen ontmoeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Fijne dag Safi. Die ontmoeting gaat zeker een keer gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 An,dank je. En we spreken elkaar misschien nog vanaf de locatie van Tactus!Fijne dag!Safi en Marjo,goede reis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Ik ga hier ook langzaamaan afsluiten, mijn bus gaat om 11.07 en moet nog een stukje lopeniedereen tot vanmiddag, of het nu virtueel of live is, want er moeten natuurlijk ook mensen hier achterblijven waar we mee kunnen forummen als we in Deventer zijn!!Iedereen een fijne dag toegewenst, met of zonder zenuwen, maakt niks uit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Okee fase I is uitgevoerd (de jongens naar het kampeerfeessie) ik ga nu fase II doen = de taart.Doeiiiiii, Later !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Hanneke,Jammer dat je niet komt, maar die 3 WEKEN heb je mooi voor elkaar! Ga Stille Voort.An en de andere thuisblijvers,Ik neem jullie in gedachten mee, hoor!Nu ga ik me snel wassen en aankleden. Ik ben NU nog redelijk kalm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden