Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeLeuk hoor, log ik weer in en zit Char me te laten kwijlen over de erwtensoep. Ondertussen staat de spaghettie rechtop in mijn slokdarm want dit wordt een beetje te veel hahahaha An kijk eens op het forum van Tapas, toen ik daar kwam was ze er met Delta ook dus was ik meteen weer vertrokken maar misschien kan je haar daar nog wel vinden of een PB-tje daar neer zetten want zover ik weet leest ze nog wel. Wat een positieve naweeen van gisteren, echt leuk te lezen. Wannes.....PB terug, heb genoeg gepreekt hahahaha maar fijn dat je ook je ook nog een lekkere duw kreeg van Stien. Volgende keer zal je wel nadenken voor je zomaar weg blijft Druppeltje, thnx voor je pbecht helemaal geen bakken geld, mijn inzet is het vertrouwen van mijn vrienden.... dan is alles "for free" liefde en oprechtheid, daar gaat het eigenlijk om, thnx voor "being back"i love you all. greetz , Jo:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Pipje, trekt die blauwe jurk maar uit, past niet bij je haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 2 vrijgezelle mannen en 6 vrijgezelle vrouwen........wie combineert met wie.........? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 En wij waren allebei aan 't werk, Charlie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 ik was daarnet met de paarden aan het spelen, plots was er eentje ontnapt, ...... is ok nu , heb ik daar even achter gezeten, kwestie van bezig te zijn met de natuur, gremlins zijn niet van deze planeet, heb alle paardjes terug op hun plaats gekregen, nu doggy's nog even verwennen, greetz, jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Wel een spannend leven Wannes en vooral geen saaie. Ik voel de liefde voor je paarden en zag de inspanning voor je site. Als het met jou niet goed komt eet ik nooit geen frietjes meer. Deed ik toch als niet dus verzin wat anders drup, nou dan drink ik geen pintjes meer, doe ik ook al niet. He je brengt me helemaal in de war hahahaha en dat heb je al dagen gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Hoi.Wannes that's the spirit. Jij hebt de gremlins een andere plaats toegewezen. Nu vasthouden deze zienswijze. De wil is er, en waar een wil is, is een weg. Houd je maar met de paardjes en hondjes bezig.Zet de drank op een zijspoor!! Wannes trek er aan!Een groet van een voormalige struikelaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Druppeltje, thnx, ook Carolientje, thnx, eigenlijk iedereen thnx, wat voel ik me hier goed, waarom was ik er gisteren niet ...... mijn liefde is de zorg voor mijn dieren .... en dat zijn er ....veel , dikke knuffel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Proest Pip, daarom kan ik ook geen keuze maken uit die vrijgezellen. Geef mij maar een beest en doe er maar een schoon inlegkruisje bij want dadelijk ga ik echt gieren. Jomanda Pippi denkt dat ik lesbo ben terwijl ik weduwe ben die op dieren valt. Je komt hier soms echt niet meer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Ik ben me toch een portie moe. Het heeft wel inpact gehad! Maar had het niet willen missen.Enkele, had ik al aan de telefoon gehad, enkele kende ik reeds, maar dit waren wel heel veel indrukken. Ik zie steeds al de gezichten voor me! Vreemd!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Jij ook dank Wannes dat je dit stuk uit je leven met ons wil delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Soothe, kruip lekker je nestje in, overdenk nog alles en koester het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeJij ook dank Wannes dat je dit stuk uit je leven met ons wil delen. Echt Druppeltje, uit het diepst van mijn hart, en ik veeg een traan weg, ken jullie niet, maar ik hou van jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 quote: Originally posted by: CarolienNou, wilde ik Ghostwisperer kijken is er dat stomme Wimbledon. GRRRRR even later tóch, ga ik braaf zitten, wéér tennis! Ik wil rustig rekken en strekken bij een aardig programma, niet gaan staan tennisen! Kan goed zijn Drup, dat m'n doofheid andere zintuigen verscherpt. Verslikte me ff in dat paars, wat je schreef, je weet waarom paars, waarom moest ik zonodig paars aan gisteren dan he, ach ik weet het niet, zeg dan altijd maar alles heeft een reden en toeval bestaat niet. Ik heb de drie films van Final Destination gezien, hoe kleine, soms heel kleine, stomme toevalligheden ineens samenkomen en dan... ach meid wie zal het zeggen waarom gisteren alles zo mis moest gaan met de taxi. Ik heb het zelf ook meegemaakt hoor,het is bepaald geen uitzondering. Maar evengoed had er misschien wat gebeurd als je wel met de Valys had gekomen,kwestie van wel of niet op een bepaald moment op een bepaalde plek zijn. Hou dat dan maar als troost, er was een goeie reden. Overigens heeft Wannes wel geprobeerd mij te bellen vrijdagavond laat, dat hij niet kon komen. Maar ik was al naar bed. Belde me net maar kon hem slecht verstaan, ligt aan mij hoor, ben een ramp aan de telefoon. Maar ik begreep dat hij niet altijd bij een computer kan. Voor ons, nou ja de meesten dan, zo makkelijk, zet ff wat op het forum. Maar dat kan dus niet iedereen altijd maar. Niet jou fout hoor , ik heb je trachten te bellen op zaterdag ochtend, geeft niets hoor, je bent een oortje dat steeds luisterd, en liefde heb je in overvloed, trouwens die sterkte hebben we allemaal nodig.... weetje,.....ik ben er terug, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 3x raden wie tapas is op de tekening!Leuk Caro, de impressie is goed gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 quote: Originally posted by: CarolienOh zie je nou wat een dove kwartel ik ben hahaa je had het over vrijdagavond en zaterdagochtend.....gooit m'n hoorapparaat dat weer helemaal door elkaar hahaha! Mwah, ben meer een lezend oogje dan luisterend oortje. Je bent absoluut een schatje, nuchter ben ik dat ook, en daar gaan we voor, greetz, Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Ik zit wel lekker mee te lullen maar kan de helft niet begrijpen van dat geheimzinnige gedoe hahaha. Alleen de mensen die normaal praten kan ik volgen. Is er een cryptogram begonnen achter mijn rug?Ja Carolien, de paarse kleur zal altijd speciaal zijn voor ons en je gaven zijn nu ook hier veel gaan betekenen.Wannes niet sentimenteel worden want dieren zijn altijd eerlijker als mensen.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeIk zit wel lekker mee te lullen maar kan de helft niet begrijpen van dat geheimzinnige gedoe hahaha. Alleen de mensen die normaal praten kan ik volgen. Is er een cryptogram begonnen achter mijn rug? Ja Carolien, de paarse kleur zal altijd speciaal zijn voor ons en je gaven zijn nu ook hier veel gaan betekenen. Wannes niet sentimenteel worden want dieren zijn altijd eerlijker als mensen.............. Druppeltje, een dier leeft instinctief met veeeeeeeeeeeeeeeeel water, dus zij zijn een voorbeeld waard, enkel in de brousse als de vruchten overrijp zijn dan zijn ze 1 dag allemaal dronken, en de dag nadien begint de jacht weer, heb trouwens een mooi reebokje geschoten,deze zit nu fijn gesneden in de diepvries. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Druppeltje, sorry, ik had dit misschien niet mogen zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Hou van de mensen zoals ze zijn.Er zijn geen anderen.Morgen virtuele erwtensoep, wat een vreselijke gedachte.Het regent hier met bakken.En drup zit slap te zwammen.........Hoog Sammy kijk omhoog want dan wordt je lekker natDruppie loop niet zo te dromen.Jeuk aan mijn grote teen, komt van al die tomatensap.Als iemand nu om me durft te lachen kijk ik die voorlopig niet meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 He bah Wannes, dat vind ik nu zielig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Volgens Blacky komt jeuk aan je tenen niet door tomatensap, Druppeltje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Was ik toch ff foei, mijn hond begon met de waterkan te rommelen, en inderdaad, de vraag was duidelijk .... ik heb dorst, heb dadelijk water gegeven, foei van me, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Jawel hoor Wannes, ik hoop dat als ie op je bord ligt er 2 lieve bruine oogjes je heel verwijtend aankijken en je steeds moeilijker gaat slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Hallo...... ben ik nu plots een slecht persoon, het vlees op je bord heeft toch eens rondgelopen....... sorry ,ben ik weer in de fout gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden