Spring naar bijdragen

dinsdag 15 juli 2008

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tsss...ben zo'n beetje de hele avond bezig geweest mijn nieuwe DECT-telefoon te programmeren. De gebruiksaanwijziging had een logica die ik niet kon volgen :huh: ....die bedenker daarvan kent blijkbaar niet de werking van een in het verleden door drank aangetaste geest...hum, misschien hebben wij ook wel een aparte gebruiksaanwijzing nodig :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga maar weer eens naar bed, voordat ik er nog meer uitflap. :P

Niet drinken kost me op het moment geen moeite meer. Ik ben er nauwelijks mee bezig, en echte trekgevoelens heb ik niet. Nuchter leven daarentegen is heel andere koek. De vraag waar Soothe op het moment mee worstelt, of het allemaal wel zoveel beter is, daar heb ik ook al een paar keer een gevecht mee gehad. Ook rond de acht maanden (schijnt vaak rond die tijd voor te komen), en ook rond de 14 maanden nog een keer.

Op het moment weet ik wel zeker dat het beter is dan met drank, maar ik zit ook niet altijd even lekker in mijn vel. Spanningen in huis, zoals vorige week, hakken er hard in. Op het moment heb ik weer last van een oude tic uit mijn middelbare schooltijd, en net als destijds weet ik maar niet hoe ik ermee op moet houden. En ik ben alweer dagelijks doodmoe. Toch een signaal dat ik ergens iets niet helemaal goed doe denk ik. Ik vrees dat ik mezelf weer voorbij begin te draven.

Zucht, nog steeds veel te leren. Gelukkig maar dat mijn koppie helder is.

Welterusten luitjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, en natuurlijk ook Charlie

Ik vind het ontzettend stoer dat je refusal bent gaan gebruiken!
En die eerste dagen zijn echt rot.....I know :$
Ze gaan echter ook voorbij (al heb je daar nu ff niks aan)
Wat mij enorm geholpen heeft, was een liedje...
Toen, en nog steeds, heel erg van toepassing!

Klein stukje van de tekst, misschien heb je er enig houvast aan:

But there's the light and there's the fire
The harbour quay shines dimly on the shore
We can see the steeple's spire
And now we know we won the fight once more
Feelin' young and feelin' strong
And tonight came out right
Tomorrow could be wrong
We know we always wanna be fightin' the sea
(sailing home...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kweenie of het daar aan ligt Har maar denk eerder aan de leeftijd. Als ik iets moet inprogrameren doe ik er uren over en de jeugd mee opgegroeit is doet klik, klik klik en klaar is kees. Kijken ze je nog aan van simpel toch en zeggen er net niet bij dat het oude w@f niet zo modern moet willen doen als ze er niets van snapt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, laat je maar eens lekker masseren door die kanjer van je :) Vorige week in de sauna hebben M. en ik dat ook bij elkaar gedaan....de voetjes en de benen dan. Tsja, blijkbaar is dat nog steeds mogelijk tussen ons twee maar dat is weer een ander verhaal.

Haha Corinne, kan me niet voorstellen dat Soothe met een vliegenmepper klein te krijgen is...misschien helpt een plakstrip, komt ie nooooiiit meer los :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach mensen het is mijn beroep geweest om die dingen te lezen....ben een paar jaar installateur geweest.
Werd er helemaal gek van, de logica lijkt wel door een figuur alla Johan Cruijff bedacht. Tsja, vakidioten vind je dus overal in terug...tis alleen dan niet meer voor een leek te begrijpen :huh:
Ahum...daarna kreeg ik trouwens een burn-out, je kunt dit ook niemand aandoen....daar word je gillend gek van :o en pissig :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, wat de centjes betreft die heb ik netjes teruggekregen van Oxxio omdat ik zo zuinig met energie (gas) geweest ben het afgelopen jaar....tsja, ik werkte het laatste jaar 4 dagen in de week, zo bespaar je wel wat. En mijn vakantiecentjes hebben nu een goede bestemming gekregen...jaja, niet drinken helpt ook :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...