Har Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Heb je begeleiding of ondersteuning (bijv. de AA) Mieke om de drank te laten staan?Edit: misschien een domme vraag maar ik ken je verleden niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 @ Har, Ik heb een psychiater en een psycholoog bij Tactus. Heb het laatste gesprek afgezegd omdat ik de deur niet uit wilde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Aah, goed dat je dat zegt Spud, dan gaat het voorbij. De kat of poes die ik evt. neem kan trouwens wel van mijn balkon, maar ik heb daar advies bij nodig om te bepalen of het hier qua omgeving wel een goede plek is met die drukke weg vlakbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Mieke, dank voor je moed om dit te schrijven, welkom terug en kunnen we niet ruilen de mijne staat ook te koop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 @Druppeltje,Wat een lieve reactie van je.Maar als we ruilen hebben we allebei een koophuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Hoi allemaal,Tjonge wat een nachtbrakers hier;), voor mijn doen ben ik nog laat, kan ook niet anders heb tot 23.00 gewerkt.Er is zoveel geschreven dat het bijna niet is te onthouden,Alle lieve mensen bedankt voor jullie openhartige schrijven.Ik heb diep respect voor jullie allen.Uit een diep dal zijn jullie allemaal op geheel eigen manier toch weer in het leven komen te staan, daar is hard voor geknokt, héél hard.Ik ben er diep van onder de indruk.Mij gaat het nog steeds goed.Nu ben ik moe ga lekker douchen en mijn bed opzoeken.Voor straks slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Mieke, ik neem aan dat je wel verder gaat met je behandeling (?) Enfin, je hebt al het nodige achter de rug rest mij alleen je sterkte te wensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 @ Spud,Dat doe ik ook met vlagen, maar het voeld beroerd de deur niet uit te willen. Niet alleen om drank, maar gewoon niet naar buiten willen.Het is moeilijk uit te leggen, soms ben ik met vlagen een kluizenaar en wil de deur niet uit en niemand zien.Heb mo Mr Right uitgenodigd voor een etentje bij mij dus ik moet wel boodschappen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Mieke er bestaat speciale zorg voor mensen die de straat niet (meer) op durven dan komen ze bij je thuis en kun je veilig in je eigen omgeving toch de hulp krijgen die je nodig hebt. Je kunt met ze praten maar ook voorzichtig weer samen kleine stukjes gaan lopen om je angst te overwinnen zonder dat je alleen bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Truste mensen, tijd om te gaan pitten Slaap ze, voor later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Tina, kanjertje slaap lekker en blijf zo positief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Allemaal welterusten.Ik ga naar bed.Ik ben blij dat ik het nog eens opgeschreven heb. Dat maakt dat ik me weer wat beter voel. Ik heb al heel wat bereikt, heb me al een flink aantal keer uit vervelende situaties weten te werken. Waarom heb ik dan toch steeds zo weinig geloof in mezelf. Schop onder mijn kont. Mijn fundering heeft geen paalrot en is een stevige ondergrond voor grote gebouwen.En met deze peptalk naar mezelf toe, kruip ik onder mijn dekbed. Moge Morpheus mij stevig in de armen sluiten.Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Mieke, wat heftig nu weer!ALSTJEBLIEFT niet gaan drinken! Ik raak er ook altijd dieper van in de put! Misschien niet dezelfde avond, maar de volgende morgen is het dubbel zo erg!Meid, heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Beter Morpheus dan Bacchus, Corinne!Slaapwel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 @ Druppeltje,Het is niet zo dat ik straatvrees heb maar me een periode opsluit en dat is niet goed.Heb me deze week al ziek gemeld op mijn werk omdat ik de deur niet uitwil.Wil dan geen mensen zien en keer me in een isolement.Daar wil ik weer uit en dat gebeutd ook wel weer, maar de triggers zijn erg sterk en reageer daar dan ook op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Wat Spud...ga je verkassen? Bedankt voor je raad trouwens. Zou mijn eerste katachtige worden, heb eerder een hond gehad dus weet er niet zo veel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Oh....P A T S B O E M!!!!!!! Pip, slaap ze en proficiat met je droge dag! Morgen weer 1 hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 @ Trees, nee ik ga niet drinken.Er is niets in huis dus oh wat een voordeel niet naar buiten te willen.Ik sta al zo lang droog, maar soms zijn er momenten dat ik denk ppppppppppppppfffffffffffffffffLaat me maar ff ontspannen.Het gevecht vind ik nog steeds vermoeiend. Het makkelijke verdwijnt zo snel en het moeilijke blijft lang hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Mieke ik zeg ook niet dat je straatvrees hebt maar dat je er op een of andere manier niet op wil is ook niet goed en daar zijn ze ook voor. De drempel over om toch de weg op te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Haha Spud, ik weet wel van katachtig gedrag...maakt me niet uit, zolang die mij maar niet voor een vrije vogel aanziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Trusten Trees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 @ Spud,Het zijn inderdaad de prikkels die ik opvang en waar ik niet tegen kan.Ben vandaag wel naar buiten geweest en praat tegen mezelf " het viel wel mee he Mieke"Morgen weer maar oh ik wilde dat de winter kwam.Ik las van de katjes. Lief hoor. Heb zelf een snoes rode kater die Tommie heet. Een binnen kat die soms naar buiten mag.Nou ze mogen nog niet weg dus zal es nadenken over een soortgenootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Nou Har als ik je ergens mee kan helpen: heb mijn levenlang al katten en dat was er nooit een maar altijd tussen de 2 en 4. Denk dat je dan over wel wat ervaring mag spreken.Drupje kruip nu ook haar bed in, dank dat jullie er waren en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Ja Spud,Hoofd te vol dwz manisch depressiefVind dat mijn belastbaarheid met vlagen groot en dan weer klein is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 Har, als ik ooit weer een kat neem ga ik naar het asiel, ga ik tussen alle katten op de grond zitten, en dan kijk ik met welke kat het het beste klikt. Die kittens zijn zó snoezig, die wil je allemaal wel hebben, maar die lieve kitten van toen is nú een kat waar ik helemaal geen affiniteit mee heb. Hij ook niet met mij trouwens! Hij gedoogt me, dat is het dan ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden