sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Sorry, Charlie schreef het:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Ooh...een foto plaatsen let op:foto's Ga naar http://imageshack.us/ upload je foto (max.formaat 1,5 mb.) of kies op verkleinen in het venster resize image bijv. 800x600, druk op HOST IT en wacht tot de foto is geupload; je ziet de foto in een klein venster op dezelfde pagina. Scroll naar beneden en neem de onderste optie: Direct Link to image. Ga met de aanwijzer op de link en klik links...druk op ctrl c en kopieer de link. Plak deze vervolgens in je post en voila. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 wohw what a fast reply, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Slofje: je snapt het. Ik was jaren bij de AA en kwam er met mijn verhaal nooit doorheen. Ik kreeg dan 'Ziza' verhalen (niks verkeerds over Ziza!!! maar dat is zo zwart / wit ). Of, ja, ga dan scheiden.Dat is de meest logische optie, maar door heel veel omstandigheden is dat gewoon niet mogelijk geweest. Een psycholoog zei eens tegen me dat die drank me door hele zware tijden heen heeft geholpen. Ik steunde alles en iedereen en kon alles, totdat de drank me tegen ging werken en ik niks meer kon. Dus stoppen. Dan alles zien in nuchtere toestand. De waarheid onder ogen zien is zwaar zeker als je kinderen er ook mee behept zijn. Totdat me dat, ook weer door nare gebeurtenissen te zwaar werd en zo is het cirkeltje rond. Nu dus nuchter alles meemaken en van daaruit weer nieuwe beslissingen nemen. Tjee, is het nog een heel verhaal geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Jammer dan Pip, te laat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Sneeuwwitje, hou jij ook zo van een appeltje wij zijn hier dus de Jona gold'sgreetz, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 quote: Originally posted by: WannesHar, wat is het verhaal achter die röngten foto ?????? ...heeft met een fiets en drank te maken en het daarna repareren van een gebroken sleutelbeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 17 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 stien dank om te delen , geniet van het dagje met je zus mieke sorry ivm mijn mopjes mij haalt het een beetje up , of misschien wou ik de sfeer hier een beetje bijsturen gem geniet van het etenje met je jarige man cumpleaños feliz slofje ik hang een beetje vast in die eerste stap , maar ik vermoed dat dit geen kwaad kan .dan wannes the country man pipke van harte in mijn beginne was een bepaald uur het uur dat ik mijn voetsporen aabn het plafond achter gelaten heb .ben naar de carrefour geweest mijn boxen van pc waren kapot dus nieuwe gekocht , ook een mp3 speler gekocht de vraag is wanneer ik dat ga kunnen beluisteren leek die ik ben mogelijk ook nieuws ivm een te huren huisje enige probleem is dat die huurster wacht op een sociale woning en dit kan in belgie heel lang duren , nu ja geduld is een mooie zaak corinne mag ik dat kiekenpoten recept ook AUB zo mensen tot subiet ps prachtige naam p.a.c.t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Har............................. en de fiets had wat gedronken ????????????????????? greetz, goed bedoeld hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Wannes, wist jij dan niet dat Sneeuwwitje van appels hield;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeWannes, wist jij dan niet dat Sneeuwwitje van appels hield;) hebben we iets gemeen ?????Greetz, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Ja, toen vond ik dat het de schuld van de fiets was...nu denk ik daar anders over :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Wat mij betreft is het P.A.C.T een deal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 De appels vallen hier niet ver van de boom...patsboem en weer een romance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Ja Pip, je kan er gewoon niet meer onderuit, haha. Nee hoor, doe jij maar niet aan kluppies, dat schreef je al eerder, prima, houden zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Ik ga afsluiten, lees morgen verder. Allemaal een hele goede avond en weer harstikke bedankt voor ALLES. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 AN, fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Is een a.p.a.r.t. pact niets voor jou Pip? Altijd Pipleutig Anders Reageren Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Het is trouwens onontkoombaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Har het plakken lukt niet. Welke toets moet ik gebruiken?Wil het gewoon snappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Rondje appelmoes...iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 quote: Originally posted by: MiekeHar het plakken lukt niet. Welke toets moet ik gebruiken? Wil het gewoon snappen Ctrl+v (van velpon) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 hihi, ik had de zelfde vraag als Mieke Har. Ik ben hartsikke druk ermee, zo druk dat ik niet aan alcohol denk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 http://img300.imageshack.us/img300/3502/tommieno2.jpg dit is Tommie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 quote: Originally posted by: HarRondje appelmoes...iemand? Ja Har, wat wil, Golden delicious, jona gold, granny smitt, ????? och ja k ben een smid, granny's dan Greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden