Spring naar bijdragen

donderdag 17 juli 2008

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ooh...een foto plaatsen let op:

foto's

Ga naar http://imageshack.us/ upload je foto (max.formaat 1,5 mb.) of kies op verkleinen in het venster resize image bijv. 800x600, druk op HOST IT en wacht tot de foto is geupload; je ziet de foto in een klein venster op dezelfde pagina. Scroll naar beneden en neem de onderste optie: Direct Link to image.

Ga met de aanwijzer op de link en klik links...druk op ctrl c en kopieer de link. Plak deze vervolgens in je post en voila.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slofje: je snapt het. Ik was jaren bij de AA en kwam er met mijn verhaal nooit doorheen. Ik kreeg dan 'Ziza' verhalen (niks verkeerds over Ziza!!! maar dat is zo zwart / wit ). Of, ja, ga dan scheiden.
Dat is de meest logische optie, maar door heel veel omstandigheden is dat gewoon niet mogelijk geweest. Een psycholoog zei eens tegen me dat die drank me door hele zware tijden heen heeft geholpen. Ik steunde alles en iedereen en kon alles, totdat de drank me tegen ging werken en ik niks meer kon. Dus stoppen. Dan alles zien in nuchtere toestand. De waarheid onder ogen zien is zwaar zeker als je kinderen er ook mee behept zijn. Totdat me dat, ook weer door nare gebeurtenissen te zwaar werd en zo is het cirkeltje rond. Nu dus nuchter alles meemaken en van daaruit weer nieuwe beslissingen nemen. Tjee, is het nog een heel verhaal geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

stien dank om te delen , geniet van het dagje met je zus :present:
mieke sorry ivm mijn mopjes mij haalt het een beetje up , of misschien wou ik de sfeer hier een beetje bijsturen :present:
gem geniet van het etenje met je jarige man cumpleaños feliz :heart:
slofje ik hang een beetje vast in die eerste stap , maar ik vermoed dat dit geen kwaad kan .
dan wannes the country man :camera:
pipke van harte in mijn beginne was een bepaald uur het uur dat ik mijn voetsporen aabn het plafond achter gelaten heb .
ben naar de carrefour geweest mijn boxen van pc waren kapot dus nieuwe gekocht , ook een mp3 speler gekocht de vraag is wanneer ik dat ga kunnen beluisteren leek die ik ben
mogelijk ook nieuws ivm een te huren huisje enige probleem is dat die huurster wacht op een sociale woning en dit kan in belgie heel lang duren , nu ja geduld is een mooie zaak
corinne mag ik dat kiekenpoten recept ook AUB :present:
zo mensen tot subiet
ps prachtige naam p.a.c.t :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...