Spring naar bijdragen

vrijdag 18-07-2008


Wannes

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

OK, allen die gaan slapen welterusten.

Voor mij heeft slapen gaan nog geen zin.
Het Big Riversfestival is in volle gang. Dat wordt niet ver van ons huis gehouden.
De herrie (ze noemen het muziek) laat ons huis op de grondvesten trillen.
Onze oren worden gebeukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky is vast al naar bed maar wat ik mijn hond geef als hij mank gaat lopen is glucosemine, goed voor pezen spieren en vooral gewrichten. Vooral geschikt voor artrose. Je kan het bij het Kruidvat kopen, daar zijn ze niet zo duur, grote witte pillen die makkelijk omhuld met een stukje worst gegeven kunnen worden. Ik geef mijn hond 1 pil per dag! anders kan dagelijks karnemelk geven ook wel wat doen, maar dat is meer voor reumatoïde klachten

Ik heb toch wel wat gremlins op bezoek gehad vanavond maar dat snap ik ook wel, deze hele week iedere dag op mijn werk geweest, 2 vergaderingen, is wat veel dus ben gewoon moe nu... hoort ook bij vakantie krijgen, de adrenaline uit het lijf verdrijven, dat lukte vroeger aardig met drank (het vieren van de vakantie) maar een nachtje slapen is daar toch beter voor.. dan weet ik tenminste zeker dat ik me morgen niet nog saggerijniger ga voelen omdat ik ook nog eens een kater heb! Het katerloze opstaan blijft toch wel de grootste beloning hoor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is erg prettig, gewoon opstaan zonder kater, en ook dat je emoties zuiverder zijn zonder kater, dus niet ingekleurd, als ik me nu erger erger ik me in ieder geval terechter dan wanneer ik me erger vanuit een saggerijnige katerbui. Die gevoelens waren onredelijker en zorgden ervoor dat ik er nogal depressief van werd en sneller ruzie kreeg.

Ik ga slapen want anders ben ik morgen toch nog saggerijnig uit slaapgebrek en dat zou ook weer zonde zijn. 7 dagen zijn zo weer voorbij!!
prettige nacht voor de nachtbrakers toegewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky,

Ik zit al bijna 4 jaar thuis, het is begonnen met een burn-out ,met als gevolg het alcoholgebruik.
Ik heb me echt rot gesolliciteerd, maar werd steeds afgewezen op mijn leeftijd (word binnenkort 49), iets wat me steeds depressiever maakte, met weer als gevolg meer alcohol.

Begin aug. 2007 heb ik terecht gepakt met te veel alcohol op. Daarna voorde vierde keer opgenomen in het ziekenhuis later in een inrichting.

Maar zowaar vandaag ben ik aangenomen bij een nieuw op te starten bedrijf, een dochterbedrijf van het grote Broekman te Rotterdam.

Ik had de hoop al bijna opgegeven, maar zoals miojn moeder van 86 altijd zegt: Alles komt op zijn pootjes terecht.

Je zult niet veel aan mijn verhaaltje hebben, maar ik zag het ook helemaal niet meer zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat alcoholisme zoal met zich meebrengt:
- rijbewijs kwijt (ik niet, heb er nooit een gehad)
- valpartijen
- verkeerde dingen zeggen
- gezinsrelatie op het spel zetten
- werkrelatie schaden
- vereenzamen
- spaargeld opdrinken (ik durf nog altijd niet mijn balans op te maken)
- soms zelfs in de schulden geraken
- uit je mond stinken
- vies verkleurde tanden
- zweet dat naar alcoholgebruik ruikt
- minder of zelfs niet eten
- ongezond eten
- persoonlijke verzorging verwaarlozen
- stress bij het halen van volle flessen en het afvoeren van lege
- stress bij het drinken (het moet lijken alsof je maar 1 fles soldaat maakt ipv 3 of meer op een dag
- 2 flesjes meenemen als je ergens naar toe gaat: een braaf flesje met water, het andere met jenever
- een opgeblazen kop
- zweten
- trillen
- beven
- angsten ontwikkelen
- nog onzekerder worden dan je al bent
- zielig doen of agressief worden
- lever, hart, bloedvaten, darmen, maag enz. beschadigen, soms onherstelbaar
- katers
- niet meer weten wat je gedaan hebt
-
-


Hoezo lekker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was niet persoonlijk bedoeld, hoor.
Ik had gewoon even de behoefte om enkele nadelen van overmatig drinken op te schrijven.
Een bevestiging van mijn eigen gevoel.

Ik ga ook slapen. De herrie is hier afgelopen.

Nog wel even opschrijven dat ik graag een pot volle verse kwark wil.

Slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...