Spring naar bijdragen

vrijdag 18-07-2008


Wannes

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Marieke,
Nou ik ben er ook net een uurtje uit hoor.
Heb ook enorm geslapen.
Was moe na het geklungel met hier fotoos plaatsen.

@ Carolien,
Dat is een klus, dacht dat ik in het puin zat.
Morgen naar mijn flat en het daar verder afschilderen.
Zondag komen mijn kids helpen met mijn atelier verhuizen. Alle materialen weer terug naar mijn flatje terug.
Hier had ik een prachtige werk ruimte. Zal ik wel gaan missen.

Vandaag belt de makelaar of er een bod komt of niet.
Spannende en onrustige tijd.

Ga maandag weer aan het werk. Ff aktie weer en niet teveel piekeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Carolien, daar ben je nog wel even zoet mee.

Marieke, ik was er ook pas om half 11 uit hoor, mijn bioritme is nog lang niet goed. Dat kan ik natuurlijk ook niet in 2 weken verlangen.

Mieke gaaf hé, dat we nu foto's kunnen plaatsen.

Blacky, mooi spaans liedje en lieve poezen.

An, lijkt me echt moeilijk die stemmingswisselingen van je man.

Mijn vermoeidheid overdag is een stuk minder, nu ik geen slaaptabletten meer gebruik. Ik heb er 4 maanden over gedaan om af te bouwen. Zelfs met alcohol op nam ik ze nog, wat een verslaving zeg. 23 jaar lang iedere avond 2 tabletten. Ik voel me ondanks alle sores hier( we zijn aan het rechten) echt sterk worden en krijg weer zin om dingen te ondernemen.

Laat de alcohol staan, je bent het waard.

iedereen een fijne dag, ik ga zo naar de Aldi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Marion, Fijn om te horen dat je je sterker begint te voelen en van de slaap medicatie af bent.
Ik zelf ga iedere 3 mnd voor controle naar de psychiater om te kijken of de medicatie goed is.
Moet dagelijks een schema bijhouden hoe ik me voel en of het met het weer te maken heeft hoe ik me voel.
Het is de bedoeling dat ik in het voorjaar met citalopram ga afbouwen en stoppen.

Voel me nu wel goed en werd gister hyper van het fotoos plaatsen.
Vergat alle zorgen en had erg veel plezier.
Ook leuk dat jij mee ging doen en het je lukte.

Meestal ben ik erg ongeduldig met dit soort dingen en was blij als een kind toen het ook jou lukte.
Heb mijn digitale camera al 4 jaar niet gebruikt en zelfs gister in de verhuis dozen batterijen opgezocht.
Dit ding ligt nu naast me en gaat standaard met me mee.

Lijkt wel een nieuwe hobby

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi An,

Ja, vervelend weer!
Heb je vakantie?
Ik nog 4 weken.
Zal toch nog zomer worden in die tijd, hoop ik.
Zo ziet alles zo somber uit, en dat werkt niet echt positief op mijn gevoel.
Maar ja, ga maar eens lezen, heb ik lang niet meer de rust voor gehad.
Fijne dag toch!

Juffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Soms vraag ik me af hoe lang een alcoholist koppig blijft en niet kan/wil inzien dat ie een mega probleem heeft.
Zondag na reiki twee cursus dacht ik dat ik wel een glaasje mag hebben. Had zaterdag visite en had voor hun 3 flessen wijn en rose gekocht. Zondag begon het met een glas en mijn bui is pas gister overgegaan. Heb niet gewerkt ziek gemeld, telefoon niet opgenomen. Wat een ellende kan 1 glas verrichten. Baal heel sterk van mezelf. Zal ik dit ooit afleren. Zit al 20 jaar mee. Die rot buien die komen en gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat kunnen jullie kwebbelen zeg en wat klinken jullie opgewekt.

Zucht,,,,,,waarom zeg ik dan niet veel en loop ik zo te negatieven? Nou das een weersdepressie hahahah.

Voor degenen die vakantie hebben geniet er maar lekker van.

De klussers onder ons wens ik veel succes.

Voor wie hier op het forum blijf hangen: eelt op je vingers is niet mooi hoor.

:):):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Even kort door de bocht:

Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk voor je Tapas!!!

Wat ben je toch een doorzetter Caro !!!

Pippi, je krijg een nieuw leven heus !!!

Sandra, het duurt net zo lang tot JIJ zegt dat het moet stoppen.

Ik heb alle spullen van de kids klaargelegd en broodjes gehaald. Ik ga nu eerst alles in de tassen proppen. Dochter stond te brullen van woede, wil niet naar de kapper. Nou ik hoef haar hoofd niet te zien dus dan gaat ze maar ná de vakantie. Ik moet gewoon makkelijker worden ja, ik weet het. Valt niet mee.

Ik durf nu pas te zeggen dat ik gistermiddag mega-zin had in een borrel, gewoon veel stresss ---> borrel dat zit er zó diep in.

En vandaag ga ik het ook weer NIET MAKKELIJK krijgen, ik voel het nu al.

Maar ik WIL HET NIET, dus ik ZAL HET NIET, want morgen heb ik spijt. SPIJT SPIJT SPIJT. Voor wie? Voor mezelf. Stom, stom, stom.

Dus ik kom straks maar forum-plakken denk ik en om 5 uur eten of zo. Grrrrrr. Het is gewoon de stress dat de kids weggaan, alle zooi die mee moet enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra: ja hoe koppig kunnen we zijn?!!!! Ik kan me je teleurstelling enorm goed voorstellen. Ik vraag me dat ook telkens af 'hoe is het toch mogelijk, ik WEET het toch". Ik ben nu gestopt en drink vandaag zowiezo NIET. Tips of raad kan ik je niet geven. Ik had zelf wel zoiets van ' kan ik pas echt stoppen als ik naar het ziekenhuis gebracht moet worden', of 'hoe ver moet ik donderen??" .Zo vermoeiend allemaal.
Dus dat ben ik ook zoooooooooooo zat. Sandra, kom op doe met ons mee en stop met die zooi.
:heart: An.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Kirky bij mij begint het met ontspanning en voordat ik weet zit ik aan een fles. Werk niet bij mij.
An , ja het is heel rot om te vallen en op te staan. Houtje, ik zeg zovaak nee en opeens zeg ik weer ja, om gezellig te doen. Een en al ellende. Het is net een vicieuze cirkel. Hoe doorbreek ik dit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben Benieuwd Kirky, als het af is zet je dan eens een foto hier neer?

Ja, ik heb vakantie en een week is inderdaad kort maar op dit moment is dat prima. Kan ik eindelijk mijn huis weer eens ordenen en hoekje voor hoekje door werken, opruimen, ordenen, schoonmaken en herinrichten voor zover dat lukt en voor zover ik dat wil.

Sandra, je hoeft maar 1 ding te doen en dat is nee zeggen tegen dat eerste glas, je weet nu waar dat eerste glas weer steevast naar leidt. Verder per dag doen. Vandaag drink ik niet en morgen neem ik weer een nieuwe beslissing.

Vanmorgen hardgelopen op mijn nieuwe schoenen en nu al minder last van mijn kuiten! hoop zo dat deze schoenen de klachten oplossen!
Daarna vergadering op mijn werk en dat ging gelukkig goed, want het zijn nogal wat ego's bij elkaar en dat kan flink lastig zijn.
Ik ben vanmiddag de stad in geweest voor een meekleurende bril (de glazen dan). En het is gelukt voor een redelijk bedrag. Vorige keer met de oogmeting na het laseren zat ik op -1 en -0,5... ik dacht dat dat niet verbeterd was maar toch wel, -0,25 en -0,5 dus stelt op zich weinig voor. Toch wel lekker om een bril erbij te hebben voor als ik moe ben, lang tv kijk of als het somber weer is.

Dure week deze week maar ik had een financiële meevaller, dus nieuwe loopschoenen, eindelijk een (zonne) bril op sterkte en nu ga ik nog eens verder bedenken wat er op mijn noodzakelijke lijstje stond! Maar nu ga ik eerst lekker naar het bos met de hond!! Tot later!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde (weer) eens aan de refusal beginnen omdat 2 glazen toch weer een fles wijn werd.
had me voorgenomen maandag te beginnen want dit weekend nog allerlei 'feestjes/verplichtingen'
Maar besefte toen hoe stom dat was en heb hem gewoon nu al genomen.
Zou uit eten gaan vanavond , maar heb ik afgezegd, dat dan weer wel.
Zal best tzt leuk zijn zonder, maar vanavond liever thuis en een filmpje..
Ben blij met de beslissing want ik wilde maandag sowieso beginnen dus deze 3 dagen heb ik dan alvast binnen.
maar goed, die eerste paar dagen slikken lukt me vaak wel, maar dan..
plus, ik ben ongeduldig van aard..
vaak voel ik me de 1e dagen helemaal niet fitter en gek genoeg altijd wat gewichtstoename en adn denk ik meteen : heelp, laat maar..
als ik drink eet ik nl veel gezonder dan als ik niet drink. Ben ik meer geneigd iets te snacken of snaaien.
Weet uit vorige ervaring wel dat het na een week ineens omdraait.
succes allemaal..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja , zit wat in Gem.
Net zoals ik niet snap dat mijn buurvrouw naar de avondwinkel rijdt omdat ze chocola MOET...
ik ben in elke geval blij dat ik die pil heb genomen, maar ja, dat moet toch ook niet de oplossing zijn.
ik word zo kwaad op mezlef als ik na een week weer stop om af en toe wat te drinken.
o zo heerlijk die rode wijn..
en dat gaat 4 dagen goed en dan weer kleeets, uitglijder.
vind dat echt knap, adb zonder medicijnen,.
maar heb me wel over die schaamte heengezet, dankzij vorige reacties op t forum..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...