juffie Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Wat een nachtmerrie Carolien.Mijn kat bracht in het verleden regelmatig zo'n cadeautje voor me mee naar binnen.Maar de laatste keer zijn dochter en ik zo tekeer gegaan, dat hij het volgens mij niet meer durft.Nu vind ik af en toe nog wat op het terras, maar daar heb ik minder moeite mee.Als die beestjes nu gewoon rustig rondliepen, dan was het stukken minder eng. Maar die onberekenbare snelheid!!! BRRRRRRRRRRRRRRRR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Mogge Slofje, hahaha wat een leuk verhaaltje en wat lief van je zoon. Nou ik ben ook niet bang voor muizen maar als ze in mijn bed kruipen zou het me ook te ver gaan. Zou maar goed naar dat nestje zoeken vandaag anders liggen er de komende nacht misschien wel 10 in je bed hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Ahum Juffie dat is Slofje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 EEHHHH< niet Carolien, maar slofje!!!Alleen picto gezien, sorrie!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Te lang geslapen, denk ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Slaapdronken noemen ze dat Juffie :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Carolien, waar haal je de energie vandaan?????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 geeft niet hoor juffie, carolien en ik lijken wel op elkaar kwa picto dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 SlaapDRONKEN mág!!!! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Wat een geweldige tekening Caro. Is ook weer opgeslagen, staat nu onder de bierslang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 we hebben wel een vermoeden waar het nest is, maar daar kunnen we niet bijkomen, morgen de woningbouw maar bellen en vannacht mag de kat bij mij slapendrup, vervelend voor je dat die knopjes zo vervelend doenknopjes? zitten er knopjes op een pjoet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 telefoontje gehad van dochter2, ze komen vandaag al voor 6-8 weken hier wonen.verheug me erop!!!!!!!!!!!!Even weer gezelschap in huis, weer iemand om beetje voor te zorgen!Alhoewel: dat is wederkerig. Ze kan ontzettend lekker koken en doet dat ook graag en dat kan ik van mezelf niet zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Ik ga dadelijk een koele douche nemen want ik gooi die hele pc met zijn toetsenbord,muis en knopjes te tuin in GGGGRRRRRrrrr en op het beeldscherm zet ik de tuinslang of nee de hoge drukspuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 ja Caro, dat doe ik je niet na, wat kun jij mooie tekeningen maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Beeldscherm hoef je maar met een doekje af te nemen Druppeltje, of is die zooooooooooo vuil???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 wat fijn marieke, dat je zoveel plezier hebt gehaddat is toch wel een beetje afzien met oudhollandse kleding op een bloedheet zeilschip en dan nog spelen ook, sjappoo!pak je rust vandaag, dat heb je wel verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Goeie morgen lieve mensen,Heel slecht en heel gebroken geslapen.'t Zal hard trekken worden, want de warmte werkt ook niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 goeiemorgen corinne,vervelend zeg!!!!Misschien lukt het vandaag tussendoor even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 goeie morgen Corinne!dan zul je vanavond wel beter kunnen slapen, zeker wanneer het ook hier eens gaat regenen tegen het eind van de avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 wie lust er een lekker bakkie nespresso met opgeklopte melk?dan ga ik die nu eventjes maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Goedemorgen allemaal!Lekker geslapen, alleen te laat naar bed gegaan. Ik begin nu pas langzaam bij te trekken.Wat leuk Marieke, op zo'n zeilschip, en mooi meegenomen dat het optreden betaald was. Maar ik kan me voorstellen dat het erg warm was, pffff, moet er niet aan denken, die oud-Hollandse klederdracht. Je vraagt je af of het vroeger nooit warm was.Blij dat je er weer bent Corinne, maar vervelend dat je slecht geslapen hebt. Het was inderdaad erg benauwd vannacht. Ik kan me nog herinneren dat jij het in het begin altijd zo vreselijk koud had, of was jij dat niet? Dan moet je de warmte nu maar als een verbetering zien. Jakkes Slofje, een muis in bed. Ik ben er niet extreem bang voor, maar heb jaren geleden wel een keer een nest in mijn schuur gehad, en dat is niet bepaald leuk. Die beesten vermeerderen zich explosief, dus inderdaad maar gauw de woningbouw bellen! Straks pas je er niet meer bij, in je bed. Wij gaan zo de honden uitlaten. Hier schijnt de zon op het moment. Ik voel me een beetje weemoedig, zoals altijd op zondag. De weekenden vliegen zo enorm snel voorbij, en de weken lijken zo lang te duren. Ik wil nog geen afscheid nemen, al zien we elkaar weer snel.Maak er allemaal een fijne zondag van, en hou het droog! Dat is ook mijn voornemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 ben van de partij, Slofje. lekkerrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Jammmmmmmmmmmie!!!!!!!!! En ik ga verse choco-cake maken, dus over 45 min. heb ik er cake bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Hoi Marieke, leuk te lezen dat je het fijn hebt gehad, geniet maar lekker na.Caro ik praat niet meer lief tegen dat ding want ben al begonnen met schelden en zo dadelijk word ik agressief en gooi de hele zooi de tuin in.Drup gaat afkoelen o wacht ff nog even een knuffeltje naar Corinne zenden, aanpakken meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2008 Goeiemorgen, hier ook alweer naast mijn bed. Zonder kater, met kat. Net weer bij de buurvrouw naar de kittens wezen kijken, ze gewogen en moederpoes bijgevoerd.Ik snap wel dat sommigen onrustig geslapen hebben, zeker gedroomd over klokkenspellen en zeewier?Ik zit te twijfelen of ik er nog wat vrije dagen aan vast zal plakken, moet eigenlijk morgen weer werken maar voel me nog niet echt uitgerust en druk is het niet op het werk.Ik maak er vandaag maar een rustig dagje van.... hoewel, de bovenverdieping is een grote klerenzooi (letterlijk) dus moet wel iets doen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden